Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-12, 12:29   #261
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Ergo; det beste man kan lære ungene sine, er å ikke godta alt som blir sagt/gjort, og si i fra høyt og tydelig, at det der godtar jeg ikke! Uavhengig av hvem det kommer fra.
At de ikke automatisk skal ha respekt for autoriteter, men tenke selv.
Er det noe som skurrer eller kjennes feil ut, så snakk med noen om det. Uansett.
Og kan man ikke snakke med mamma eller pappa, snakk med noen andre man stoler på.
Får man sol på trollet, så sprekker det.
Jeg forsøker å lære ungene mine at de ikke ubetinget skal stole på andre.
Det er sikkert kynisk, men jeg vil at de skal være i stand til å ta vare på seg selv når jeg ikke er der.

 
Gammel 11-10-12, 12:37   #262
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.341
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Ikke sant? Han skylder jo på jenta i rettsalen i dag, og hun har helt sikkert tenkt tanken selv mange ganger. Og kommer til å gjøre det igjen og igjen gjennom livet, tenker jeg. Hun har jo ikke blitt tvunget ved hjelp av fysisk makt.

Jeg håper inderlig hun får god hjelp til å håndtere akkurat det.

skyfri er ikke aktiv  
Gammel 11-10-12, 12:42   #263
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.914
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Ergo; det beste man kan lære ungene sine, er å ikke godta alt som blir sagt/gjort, og si i fra høyt og tydelig, at det der godtar jeg ikke! Uavhengig av hvem det kommer fra.
At de ikke automatisk skal ha respekt for autoriteter, men tenke selv.
Er det noe som skurrer eller kjennes feil ut, så snakk med noen om det. Uansett.
Og kan man ikke snakke med mamma eller pappa, snakk med noen andre man stoler på.
Får man sol på trollet, så sprekker det.
Jeg forsøker å lære ungene mine at de ikke ubetinget skal stole på andre.
Det er sikkert kynisk, men jeg vil at de skal være i stand til å ta vare på seg selv når jeg ikke er der.

Det jeg har uthevet her, er jo ekstra vanskelig fordi slike overgrep jo nettopp består i at den voksne forfører barnet til å være med på noe som er spennende og hemmelig og sånn. Og da vil ikke barnet tenke at de ikke vil være med på dette - før etterpå, kanskje?
Det som gjør slike ting veldig vanskelig, er jo at det ofte er folk som barna har et nært forhold til av andre årsaker som kan gjøre slik og har mulighet til å få et så nært forhold til barna. Skal man lære barn å ikke stole på noen? Det kan jo være tante eller onkel eller en besteforelder eller aktikvitetsleder eller lærer eller noe som gjør slikt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 11-10-12 kl 12:50.
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 11-10-12, 15:52   #264
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.668
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Hele saken er trist synes jeg. Uansett om han blir frifunnet så har han gått så utrolig langt over streken på hva som er normal omgang med barn og jeg kan ikke fatte at konen støtter ham. At hun er med i en del sammenhanger skjønner jeg at ikke så mange reagerer på. Mener altså av litt mer perifere folk, ikke kone og foreldre.Det er ikke så uvanlig at ungdomsrepresentanter får lov til å være med på sånne "store" ting. Det var jeg også det i tenårene. Men det er ganske langt fra å få være med på middag med statsministeren til å dele hotelrom for å si det sånn.

vixen er ikke aktiv  
Gammel 11-10-12, 15:58   #265
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.914
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Men han kan vel ikke bli frikjent? Det høres så til de grader merkverdig ut, det der. Samme hotellrom, oppdiktede møter, jeg elsker deg på SMS og sånn?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 11-10-12, 16:00   #266
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.686
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Han kan vel frikjennes for seksuelle overgrep.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 11-10-12, 16:00   #267
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.686
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Men om det er snakk om misbruk av makt, se det vet jeg ikke-

annemede er ikke aktiv  
Gammel 11-10-12, 16:03   #268
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.518
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Etter forklaringen hans så ser ikke jeg at han kan bli frikjent heller. Det han forteller om er slett ikke vanlig omgang med barn. Men det beviser jo egentlig ikke seksuelle overgrep. Isj. Jeg vet ikke jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 11-10-12, 16:12   #269
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.714
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Det du sier, pøbelsara, er ofte det som gjør det så komplekst. Det er ikke nødvenigvis slemme mennesker som gjør vonde ting. De forfører, de får barnet som medsammensvoren. Og det aller mest skyld- og tabubelagte er at det også kan føles fint og godt.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv  
Gammel 11-10-12, 16:12   #270
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.914
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Det må jo bli ord mot ord, da. Jeg går ut fra at det i ettertid ikke er mulig å håndfast bevise noe slik.
Huff. jeg synes så synd på den stakkars jenta.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 11-10-12, 16:13   #271
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.804
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Det som slår meg er at han blant annet bagatelliserer at han har sovet i samme seng som henne. Hvor mange 13-15 år gamle jenter er det som er villige til å sove i samme seng som en voksen mann. Og hvor mange voksne menn er det som inviterer en jente på den alderen til å sove i samme seng som seg? De jentene jeg kjenner og har kjent på den alderen hadde syntes det hadde vært det pinligste i verden og hadde i alle fall ikke lagt opp til det. Nå er han ikke dømt, men etter å ha lest det som er skrevet om saken de siste dagene så syns jeg han fremstår i et ganske dårlig lys.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 11-10-12, 16:17   #272
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.914
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Det du sier, pøbelsara, er ofte det som gjør det så komplekst. Det er ikke nødvenigvis slemme mennesker som gjør vonde ting. De forfører, de får barnet som medsammensvoren. Og det aller mest skyld- og tabubelagte er at det også kan føles fint og godt.

Det er så viktig at folk vet det du sier der, Apple. Jeg så Oprah Winfrey snakke om det engang. Hun hadde vært utsatt for noe slik fra en onkel, og beskrev akkurat det - det var spennende og fint og godt og hun følte seg utvalgt og elsket - lenge. Først etterpå opplevde hun at det var feil og ekkelt og da skammet hun seg aller mest over at hun hadde blitt med på det.

Sånn tenker jeg det har vært i denne saken også. Og det er ikke lov for en femtiåring med mektige venner å forføre småjenter selv om de er med på det der og da.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 11-10-12, 16:39   #273
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg skal ikke uttale meg om skyld når det kommer til de påståtte overgrepene, men at Øygard har gått langt over streken på andre områder, begynner det vel å bli liten tvil om.

Sitat:

Samme kveld sendte han en rekke tekstmeldinger:

«Jeg har i allefall gjort det du ba meg om, og jeg har varsla arrangøren om, det er ikke sikkert du blir med fra starten, for jeg elskar deg og bare deg», skrev ordføreren i tekstmelding til jenta.

Statsadvokat Thorbjør Klundseter ber om forklaring for bruken av «elsker deg» i tekstmeldingen.

- Jeg skjønner at man reagerer på dette, men «elsker deg» brukte vi ofte. Det var en del av sjargongen vår, forklarer Øygard.

For det første tror jeg nada på at "jeg elskar deg og bare deg" kun var en del av sjargongen. Og om så, så bør det på ingen måte være sjargongen mellom en 50 år gammel mann og ei (knapt) tenåringsjente.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv  
Gammel 11-10-12, 16:50   #274
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Det samme lurer jeg på. Hvor var foreldrene hennes. Hvorfor lot de datteren dra på overnattingsturer med han alene?? Og hvorfor var hun med på middag(er) med kjente politikere? Hva hadde hun der å gjøre lissom.

Om det er slik at han har gjort dette så tenker jeg dette egentlig viser hvor manipulerende overgripere kan være. Også overfor de nærmeste rundt barnet.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv  
Gammel 11-10-12, 16:57   #275
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.914
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Om det er slik at han har gjort dette så tenker jeg dette egentlig viser hvor manipulerende overgripere kan være. Også overfor de nærmeste rundt barnet.

Det er så viktig det Kie sier her. Dette er ikke en slem mann som har kommet snikende i mørket. Hun fikk jo så mange muligheter til å være med på helt spesielle ting! Hun var jo utvalgt.

Huff. Nå har jeg akkurat lest hennes forklaring om turen til Larvik kontra hans. Og om episodene der han fulgte etter bussen hun satt i mens han pepret henne med telefoner og sms'er. Og hvor han angivelig skal ha sagt at han bare kunne kjøre av veien hvis hun ikke ville ha ham mer. Stakkars henne.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 11-10-12, 16:58   #276
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg kjenner at jeg blir mer og mer uvel, jo mer jeg får vite. Uavhengig av hvor mange samleier som har funnet sted. At AP har støttet denne mannen i lange tider ved å ta hans parti (og en del av dette må de jo ha visst?), er for meg en gåte.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 11-10-12, 17:00   #277
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

For ikke å snakke om den rørende omsorgen han har hatt for henne i angst for at hun skulle sove over hos kjæresten, mot foreldrene hennes sin vilje.

Nei, jeg skal prøve å avstå fra å spekulere for mye. Men det er mye av det han sier som virkelig ikke henger på greip sett utenifra.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 11-10-12, 17:01   #278
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.914
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg tenker at det at en hel bygd har stått på hans side, innvilget permisjon med lønn, vedtatt at de "har full tillit" til ham og sånn, er helt hjerteskjærende. Jeg tenker også at noen må ha visst mer enn det som har stått i avisene. Men jeg vet jo ikke.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 11-10-12, 17:02   #279
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.914
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

For ikke å snakke om den rørende omsorgen han har hatt for henne i angst for at hun skulle sove over hos kjæresten, mot foreldrene hennes sin vilje.

Nei, jeg skal prøve å avstå fra å spekulere for mye. Men det er mye av det han sier som virkelig ikke henger på greip sett utenifra.

Enig. Den kjøreturen etter bussen med x antall oppringninger og SMS'er er jo helt villt og fullstendig utenfor hva som er normal oppførsel for noen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 11-10-12, 17:04   #280
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Kontaktpunktene (10 000 på tre måneder) er jo også helt sinnsvak. Det er mer enn jeg og mannen har hatt som kontaktpunkter siden vi traff hverandre for nesten 20 år siden, tror jeg.

Jeg skulle visst ikke spekulere.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no