Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Facebook?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-07, 09:40   #261
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg er også på Facebook, men vet ikke hva noen av dere heter, så der sitter jeg, nesten helt alene.

Jeg kan sende deg en prikk. Kanskje vi har felles kjente. (Har ikke så mange herfra på vennelisten min da...)

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 11:08   #262
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Morsomt det her med Facebook!

Gammel 28-04-07, 15:41   #263
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Ja, jeg har blitt helt hekta.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 16:04   #264
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg er også på Facebook, men vet ikke hva noen av dere heter, så der sitter jeg, nesten helt alene.

Sender deg prikk med navn, så kan du finne meg! (Jeg husker nemlig ikke etternavnet ditt ...)

Gammel 28-04-07, 16:07   #265
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Foreløpig er jeg bare balndt vennene til ei venninne av meg, men jeg må vel legge til en egen side også. Forøvrig gammel og grå 72 modell.

Gammel 28-04-07, 16:09   #266
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solen, her.

Forøvrig gammel og grå 72 modell.

GAMMEL OG GRÅ????

Gammel 28-04-07, 18:42   #267
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

GAMMEL OG GRÅ????

Samme sier jeg. Hilsen 67-modell.

Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 18:43   #268
Slettet bruker
Passiv

Standard

Er det forresten noen som kunne tenke seg å hinte litt til hvor jeg finner hemmelige FP-grupper på facebook?

Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 19:16   #269
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Er det forresten noen som kunne tenke seg å hinte litt til hvor jeg finner hemmelige FP-grupper på facebook?

Det lurer jeg også på.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 20:14   #270
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har dere ikke nok å gjøre med hverandre her inne?

Gammel 28-04-07, 21:29   #271
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Du finner dem ikke. De er jo hemmelige. Men hvis du oppfører deg pent, så kanskje de finner deg.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 21:34   #272
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Tja, omtrent som å dulte, vil jeg si. Når du poker noen, får de opp en melding om at du har poket dem. Så det brukes vel for å gjøre noen oppmerksom på deg. Eller så kan du bruke det for å tulle eller irritere.

Vel, du sender en Men samtidig lar du dem se profilen din for en uke (eller en måned), litt sånn venn light.

Gammel 28-04-07, 21:35   #273
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Det finnes allerede flere eksklusive, lukkede FP-grupper på Facebook.

HMM!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 21:36   #274
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

HMM!

Men bare på lissom

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 22:00   #275
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

HMM!

Er du intresert på ånkli, eller bare på lissom?

Gammel 28-04-07, 22:05   #276
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg er der jeg også, men skjønner ingenting av hele opplegget....

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 22:17   #277
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er egentlig dette lissomgreiene, lissom?

Gammel 28-04-07, 22:58   #278
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Har ikke helt skjønt dette her men i dag ble jeg funnet av en jeg kjenner godt som ville ha meg på listen hennes. Og det var primærkontakten som Nicholas hadde i barnehagen.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 00:29   #279
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Hva er egentlig dette lissomgreiene, lissom?

Det er vel noen som liker å ha det litt moro. Sånn på lissom ...

Gammel 29-04-07, 00:37   #280
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er vel noen som liker å ha det litt moro. Sånn på lissom ...

Du Ryli? Du har forandret deg en del mellom bildet her og bildet på facebook. Bildet her er vel fra puddelrockperioden, regner jeg med?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:03.