|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Sv: Takk for meg
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er faktisk ikke bare et forum for mange her, fordi de har utlevert mye om seg selv, bidratt masse i forhold til andre og knyttet tette vennskap/relasjoner. Det er følelser i bilde, ikke bare forumprat om mekking av bil liksom. |
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Ja, og jeg er en av dem. |
|
|
|
|
#4 |
|
Drømmer
|
Det er vel stor forskjell på å ikke ville mer og på å bli kastet ut. Om det som sies nå stemmer, så skjønner jeg godt hvorfor man vil slette innleggene sine her. |
|
|
|
|
#5 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for megTilogmed jeg leste at ut.bruker skrev at hun måtte passe seg eller så ble hun utestengt. Hun hadde bla to valg. Skjerpe seg eller provosere og slette innlegg. Hun skjønte jo konsekvensene av hva hun gjorde. Laget hun ikke en tråd om hvordan hun kunne slette tråder? Hadde hun bare latt være å skrive samtidig hadde hun rekket det!
2000 og okt. 2010 Sist redigert av -Nj- : 12-11-12 kl 21:32. |
|
|
|
|
#6 |
|
etterpåklokest
|
Hvilket forum er det du har lest, egentlig?! |
|
|
|
|
#8 |
|
Ringskrømt
|
Jeg er enig, men kanskje ikke med deg? Jeg synes flere (eller mange av de) som ikke vet hva det snakkes om/eller bare gir generelt beng, oppfører seg helt forkastelig. Vi snakker himling, "get over it"-kommentarer og andre spydige og nedlatende kommentarer i et forsøk på å legge munnkurv på partene. Er saken uinteressante og your mind made up, så finn på noe annet da. Jeg skjønner mer enn nok behovet for å "få det ut" :btdt:.
|
|
#9 |
|
Drømmer
|
Fikk ikke gitt deg grønn prikk, så da får du en her isteden. |
|
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Er vel bare litt lei dette temaet. 90 % av oss aner ikke hva det snakkes om, så hva kan man forvente? |
|
|
|
|
#11 |
|
Rockesøster
|
Jeg hadde tenkt å holde meg unna denne tråden men klarte visst ikke å la være. |
|
|
|
|
#12 |
|
maler
|
Jeg siterer deg litt urettmessig nå, men du beveger deg innpå noe jeg har tenkt litt på, men slitt med å formulere. For mange som har vært lenge på fp er dette en litt fremmed tankegang tror jeg. FP har vært et forum med internjustis og hvor man knaptnok har husket hvem som er moderatorer og ikke. Plutselig har man en situasjon der den store hopen ikke skjønner hva som skjer og ledelsen står sammen som en samlet ledergruppe som ikke kan eller vil dele alt med resten. Det er en uvant situasjon.
|
|
#13 |
|
Rockesøster
|
Men det er også veldig mange medlemmer her som ikke har vært med fra starten, og som forholder seg til en ledelse som den naturliste ting i verden, deriblandt jeg. |
|
|
|
|
#14 |
|
guru advisor
|
Ja. |
|
|
|
|
#15 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Takk for megJeg lurer litt, er det slik å forstå at forumledelsen avkrefter at informasjon om brukere har blitt spredd her inne på FP, men at de ikke kan utelukke/benekte at informasjonen har blitt gitt privat og dermed ville ikke forumledelsen blande seg? |
|
|
|
|
#17 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Takk for megJeg er dypt fasinert over at noen greier å hause seg opp så vanvittig over diskusjoner og deltakelse på et stort nettforum. Jeg er her mye, og disse paranoid-svartmaling-greiene har jeg aldri lagt merke til, på det jeg har tilgang til (ikke blogger). Jeg syns man er greie mot hverandre her, og rettferdige.
|
|
#18 |
|
kamerat
|
Sv: Takk for megDrammeprinsen, det du sier er ikke sant, og det du driver med, er destruktiv spamming.
|
|
#19 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Om det han ikke sier er sant, noe jeg ikke aner. |
|
|
|
|
#20 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Takk for megJeg synes faktisk det er litt ubehagelig at ting jeg skriver på M1 eller M2 kan leses av en modde for deretter å deles med noen som ikke har tilgang dit.
![]() |
|
|