|
|
#262 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjerringsko - hva er det?- Karamellskoene kunne jeg godt å tatt på meg til blått skjørt og hvit topp f.eks. Superfine - de både ser dyre ut og av god kvalitet. |
|
|
|
|
|
#263 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Kjerringsko - hva er det?
:humpfr: Eg er så fornøgd med at det har komme fleire fine joggesko på marknaden i det siste. Eg har ulike joggesko til ulikt bruk. Treningssko, daglegsko og joggesko i ulike fargar. Eg liker det.
|
|
|
|
#264 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjerringsko - hva er det?Generelt liker jeg virkelig ikke betegnelse "kjerring"- , om noe som helst. Det den ene liker synes andre er mindre pent/passende/kledelig/hvasomhelst. Verken klær eller sko skaper folk. Mener jeg. Har ingen problemer med å forstå at andre velger klær og sko ut fra andre kriterier enn jeg gjør. Noen ganger trumfer komfort alt annet. Noen ganger kan det kombineres, men ikke alltid det er lett med komfortabel eleganse.
|
|
|
#265 |
|
finner ut av mye
|
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
intro
|
Sv: Kjerringsko - hva er det?Så lenge folk ikke skriver kjærring med æ, er det greit for meg - også når det rammer meg sjøl (og det gjør det rett som det er).
|
|
|
|
#269 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg har vurdert de i sølv pga at de nok er fantastiske og gå i. Endte opp med å ikke kjøpe litt pga kjerringfølelse - men er ikke helt sikker
|
|
|
#272 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Kjerringsko - hva er det?Joggesko er langt fra kjerring i min bok. Kjerring vet knapt hva skikkelig joggesko er
|
|
|
|
#274 |
|
intro
|
Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg er sikkert kjerring - og bruker aldri, aldri joggesko til kjole. Joggesko er løping, til nød også "spasertur". (Skal vi se, hvor la jeg kremtoppene igjen?)
|
|
|
|
#275 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Ved siden av kamferdropsene? |
|
|
|
|
|
#276 |
|
heimføing
|
Sv: Kjerringsko - hva er det?De der gull/sølv-skoene kommer jeg ikke til å jogge med, definitivt. Ikke andre sko heller, forsåvidt. |
|
|
|
|
|
#277 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Kjerringsko - hva er det?Joggesko er til trening. Det samme er løpetights. |
|
|
|
|
|
#278 |
|
heimføing
|
Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg nekter å tro at alle som vandrer rundt i fargesprakende Nike, Asics, New Balance og hva de heter, at de er ute på trening. Definitivt ikke. |
|
|
|
![]() |
|
|