Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg er vakker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-13, 23:46   #1
Storemor
Pauset

Medlem siden: Dec 2013
Storemor har opptrådd uhørt
Standard

Sv: Da forlater jeg forumet for godt

Nå legger jeg meg, godnatt. Hugser dere meg som Jomfruer?

Storemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 23:51   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storemor ser deg. :memlig:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 10:39   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

La nå disse trådene bli stille.

Gammel 12-12-13, 14:51   #4
Storemor
Pauset

Standard

Jeg forstår at vi har ulike interesser her. Jeg er bare tjue år. Og dere er sikkert voksne kvinner over tretti år. Så forstår godt at det jeg skriver kan bli kjedelig i lengden.

Gammel 12-12-13, 15:20   #5
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storemor, her.

Jeg forstår at vi har ulike interesser her. Jeg er bare tjue år. Og dere er sikkert voksne kvinner over tretti år. Så forstår godt at det jeg skriver kan bli kjedelig i lengden.

Tror ikke det er ulike intresser. Kjenner mange oppegående tyveåringer.
Hvis du kan bidra på forumet er du hjertelig velkommen. Men den trollingen her, og utrolig dårlige "humoren" hvis jeg er snill å kan kalle det der, tyder på at du ikke passer her inne.
Slik - og så kommer jeg ikke til å svare mer på dine innlegg før du - bidrar-.

Gammel 12-12-13, 15:26   #6
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storemor, her.

Det er vel ganske få av oss som tror på at du er kvinne uansett, du skriver som en mann som later som at han er en kvinne.

Tips: Det er ingen pene pikebarn som omtaler seg selv slik.

Gammel 12-12-13, 16:05   #7
Storemor
Pauset

Standard

Hade bra gutter og jenter her inne. Da forlater jeg foreldreportalen for godt. Jeg har funnet et annet forum som jeg skriver på nå. Så da trenger jeg ikke være her. To forum blir for mye vet dere.

Vi hadde det veldig kjekt i går, men nå er dere tydeligvis leie meg. Men på det nye forumet jeg skriver der trivest jeg nå.

Til dere som tror at jeg er en mann: jeg er en jente. Som jeg skrev i den andre tråden så hadde jeg rosa genser på meg og smykke rundt halsen og lyseblondt hår. Tør ikke laste opp bilde av meg fordi at jeg er redd for og bli igjenkjent.

Ta godt vare på dere selv. God jul og godt nyttår til dere alle. Smask.

Gammel 12-12-13, 16:40   #8
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Er det bare jeg som ikke har trollehumor? Det er litt som når jeg ser på revy og andre ler, jeg skjønner ikke hvorfor da heller.

Gammel 12-12-13, 16:48   #9
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Er det bare jeg som ikke har trollehumor? Det er litt som når jeg ser på revy og andre ler, jeg skjønner ikke hvorfor da heller.

For meg er det gøy de første 2sekundene.
Men litt nok nå egentlig.

Gammel 12-12-13, 17:37   #10
Storemor
Pauset

Standard

Sånn da har jeg svart på endel tråder her inne før jeg forlater forumet. Slik at jeg har gjort litt nytte av meg her inne og.

Gammel 11-12-13, 13:43   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er vakker

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:50   #12
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har heller ikke blitt sjekket opp på matbutikken, men en gang var det en dame i kassakøen som kommenterte hvor fin jakke jeg hadde, og den hadde jeg sydd selv.

Gammel 11-12-13, 13:56   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner noen som har blitt sjekket opp på butikken av en mann i sykkelbukse!

Festlig tråd. Mulig dynamittmateriale, time will show.

Ellers - jeg jobber med å gi brød og sirkus til folket, eller hovedsakelig sirkus, da, og vurderer fem år i fredskorpset for å gjøre bot for all idiotien jeg har vært med på å forårsake pga. jobb.

Ellers - strålende vakker og gleder meg veldig til jul!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:57   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare vært gift én gang. Enda.

Gammel 11-12-13, 13:58   #15
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg er ikke vakker, mer stuttjukk, har ikke blitt sjekket opp på butikken, men gleder meg til jul!

Gammel 11-12-13, 14:20   #16
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi feiret 60-årsdagen til mor i harryland for en tid tilbake, vi gikk fra restauranten vi feiret bursdagen på og tilbake til hotellet, jeg med en 3 uker gammel minsten på magen i bæresele, og en litt småbrisen spanjol med gebrokken aksent ble gående ved siden av oss, og han spurte da altså meg, foran min mann og 4 barn, om jeg vil prøve å lage flere.

Sist redigert av Skremmern : 11-12-13 kl 14:25.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 14:22   #17
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi feiret 60-årsdagen til mor i harryland for en tid tilbake, vi gikk fra restauranten vi feiret bursdagen på og tilbake til hotellet, jeg med en 3 uker gammel minsten på magen i bæresele, og en litt småbrisen spanjol med gebrokken aksent ble gående ved siden av oss, og han spurte da altså meg, for min mann og 4 barn, om jeg vil prøve å lage flere.

Barn (og mann) ingen hindring.

Gammel 11-12-13, 14:27   #18
Storemor
Pauset

Standard

Nå sitter jeg med singlet på meg inne og briller også har jeg kløpt håret mitt kort. Jeg sitter med oppvaskhansker på meg også bruker jeg visper som mikrofon. Jeg synger sangen det handler om å leve.

Gammel 11-12-13, 14:32   #19
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var det ikke du som var Fru Åsta for litt siden, på et annet forum? Eller er dere flere som har samme stil?

Siterer:

Sitat:

Jeg sitter her inne med hvit boblejakke på meg. Håret mitt er helt slett og fint. Jeg har et veldig barnsligt og søtt ansikt.
Jeg er vant med å få viljen min. Faren min oppfyller alle mine ønsker.

Underholdende en stund i alle fall, men man går jo lei etter hvert.

Gammel 11-12-13, 14:50   #20
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Var det ikke du som var Fru Åsta for litt siden, på et annet forum? Eller er dere flere som har samme stil?

Ikke utenkelig. Jeg kjente i det minste igjen en skrivefeil i sitatet du henviste til.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.