Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-16, 12:24   #261
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer

Blandingshunder kan NOX registreres for å få chip og så pass, på registreringsbeviset står eiers navn.

6 grader...

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 07-06-16, 12:33   #262
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Generelt andre folk enn meg som skal inn og/eller ut av trikken. Kan man ikke bare:
1) Vente med å gå inn til alle som skal ut har kommet seg ut? (Jada, jeg vet du vil sitte, men må man oppføre seg som en føkkings bulldoser av den grunn?)
2) Ikke stille seg rett innenfor døren, OG nekte å flytte seg/gå ut for å slippe andre som skal ut forbi. Selv om man går ut av trikken og står rett utenfor kommer den ikke til å kjøre fra deg. I promise!
3) Ikke stresse med å bane seg vei mot utgangsdøren på en stappfull trikk rett etter forre stopp, når man skal av på Jernbanetorget.... Newflash: "Alle" skal av på Jernbanetorget, så du kommer ut selv om du står midt i trikken med folk på alle kanter.
4) Ikke stoppe rett utenfor døren for å sjekke telefonen på små holdeplasser med MASSE folk, som for eksempel Jernbanetorget?. Dumt å gå litt lengre bort slik at alle andre kommer seg ut også liksom...

Jeg har altså skikkelige hverdagsproblemer ja...

Gammel 07-06-16, 12:36   #263
Novla

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

6 grader...

Jeg sitter med gåsehud på armene, men jeg nekter å skru på varmen på kontoret 7. juni. Jeg NEKTER, hører dere!

Gammel 07-06-16, 12:58   #264
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Blandingshunder kan NOX registreres for å få chip og så pass, på registreringsbeviset står eiers navn.

.

Jo men det er jo ikke alle som vet om det. Det er jo ikke alle som vil det heller for den saks skyld.

Næ, har bestemt å holde meg hjemme til noen andre i miljøet har testet de nye reglene.

Gammel 07-06-16, 13:00   #265
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Generelt andre folk enn meg som skal inn og/eller ut av trikken. Kan man ikke bare:
1) Vente med å gå inn til alle som skal ut har kommet seg ut? (Jada, jeg vet du vil sitte, men må man oppføre seg som en føkkings bulldoser av den grunn?)
2) Ikke stille seg rett innenfor døren, OG nekte å flytte seg/gå ut for å slippe andre som skal ut forbi. Selv om man går ut av trikken og står rett utenfor kommer den ikke til å kjøre fra deg. I promise!
3) Ikke stresse med å bane seg vei mot utgangsdøren på en stappfull trikk rett etter forre stopp, når man skal av på Jernbanetorget.... Newflash: "Alle" skal av på Jernbanetorget, så du kommer ut selv om du står midt i trikken med folk på alle kanter.
4) Ikke stoppe rett utenfor døren for å sjekke telefonen på små holdeplasser med MASSE folk, som for eksempel Jernbanetorget?. Dumt å gå litt lengre bort slik at alle andre kommer seg ut også liksom...

Jeg har altså skikkelige hverdagsproblemer ja...

Åh, folk som går på bussen og er livredd for å gå lenger bak enn til den midterste døra. Der blir de stående med headset og se en annen vei, mens det fylles på med folk som sild i tønne foran dem, og er et stort tomrom (og trolig også mange ledige seter) bak dem. At det er nødvendig at bussjåføren må be folk om å trekke bak i bussen, og at det ser ut til å være like nytt hver gang.

Folk som bare må komme med noe negativt og slakte andres initiativ, uten å ha et eneste alternativt forslag selv (nå sist, ang innsamling av penger til klassetur).

Gammel 07-06-16, 13:27   #266
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Kløende øyne pga pollen og øyemedisin svir..

Gammel 07-06-16, 14:53   #267
Isprinsessen

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Jo men det er jo ikke alle som vet om det. Det er jo ikke alle som vil det heller for den saks skyld.

Næ, har bestemt å holde meg hjemme til noen andre i miljøet har testet de nye reglene.

Men regelen om pass er ikke ny, og i passet så står hundens eier. Det som er nytt er at pass utstedt etter 1 juni 2016 må være av den nye type pass og at hunden må reise sammen med eieren sin.

Så er det vaksine og ormekur å huske på, men det er samme regler som tidligere.

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 07-06-16, 15:01   #268
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Folk sm prater når andre har innlegg på seminar.

Jeg hysjer på sånne jeg. Jeg bryr meg ikke om hvem de er, jeg setter øynene i dem og hysjer som en god, gammeldags bibliotekar.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 07-06-16, 15:58   #269
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Nabopappa som herjer med barna ute i hagen og som lager betydelig mer støy enn de 3 ungene han herjer med

Bor du ved siden av oss? Mannen min bråker veldig når han leker med barn.

Men når har ikke vi tre barn da - så da er det kanskje noen andre?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå  
Gammel 07-06-16, 16:21   #270
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men regelen om pass er ikke ny, og i passet så står hundens eier. Det som er nytt er at pass utstedt etter 1 juni 2016 må være av den nye type pass og at hunden må reise sammen med eieren sin.

Så er det vaksine og ormekur å huske på, men det er samme regler som tidligere.

Ja og passet kan det jo stå 3 eiere er det vel.

Problemet kommer jo for forhunder, og folk som skal reise på utstilling med en drøss hunder.

Nei dårlig ide hele greiene.

Gammel 07-06-16, 19:22   #271
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Folk.

Neida. Joda.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 07-06-16, 20:32   #272
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg hysjer på sånne jeg. Jeg bryr meg ikke om hvem de er, jeg setter øynene i dem og hysjer som en god, gammeldags bibliotekar.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv  
Gammel 07-06-16, 21:14   #273
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Mødre son ikkje fikser mobilen sin!
Mødre som ikkje veit når dei skal slutte og mase!
Mødre som :klikker:

Gammel 07-06-16, 21:18   #274
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Itslearning.

Gammel 07-06-16, 21:21   #275
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Folk.

Neida. Joda.

Dette var jeg like ved å poste i forrige uke.

Gammel 07-06-16, 21:47   #276
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Hele dagen, asfaltering i gata. Stille, ferdig for kvelden, nei nå fortsetter vi

Gammel 07-06-16, 21:53   #277
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

M&Ms posen innerst i skapet som jeg ikke klarer å la ligge i fred....

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 08-06-16, 09:09   #278
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Unger som ikke klarer å få med seg nødvendig skolearbeid hjem, så de får gjort ferdig innleveringer innen fristen.

Gammel 08-06-16, 09:10   #279
Novla

Novla sin avatar

Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

At jeg knuste den lille presskanna jeg har her på jobb, sånn at jeg må drikke kjip traktekaffe resten av dagen.

Gammel 08-06-16, 09:14   #280
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Itslearning.

... og Fronter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.