Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 2003-3000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-16, 11:35   #261
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men dette klippet løste jo ingen problemer?

Det var bare vgs-skolehverdag.

Eg syns dette var eit klipp som sa mykje om Isak si sinnsstemning. Positiv til tross for Even sin sjukdom.

Gammel 12-12-16, 11:36   #262
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Veit vi at Even er suicidal? Jeg tolka ikke SMS-ene hans som at han ville gi opp livet, bare at han ville gi opp kjærligheten. Uansett synes jeg ikke det er en 17-årings jobb å passe en deprimert kjæreste, der er jeg veldig enig med nokon. Man kan ikke redde noen ved å elske dem, folk skal ha profesjonell hjelp. Men man er verdt å elske sjøl om man er psykisk sjuk, og det er godt for alle å ha folk som bryr seg når man trenger det. Jeg tror og håper at Andem og teamet får fram begge de budskapene nå den siste uka.

Jeg tenker at vi ikke vet om Even er suicidal eller dårlig nok til å bli lagt inn. Med tanke på hans tidligere historikk og det faktum at Sonja er på banen så tror jeg det ville blitt mobilisert hvis det var tilfelle. Jeg tror og håper han er medisinert og får behandling, og at støtten fra Isak og kollektivet kommer i tillegg.

Olifant er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 11:42   #263
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men dette klippet løste jo ingen problemer?

Det var bare vgs-skolehverdag.

Men nytt klipp var det jo.

Men jeg er enig med tussa.

Gammel 12-12-16, 11:53   #264
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det klippet var veldig fint. En rolig, blid, "på plass" Isak, som har overskudd og krefter til å se de rundt seg.

Gammel 12-12-16, 12:31   #265
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns det klippet var veldig fint. En rolig, blid, "på plass" Isak, som har overskudd og krefter til å se de rundt seg.

Enig. Og måten han åpner skapet på; nonchalant og helt uten problemer nå.

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 13:17   #266
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skapet var åpent når han snakket med Vilde.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 13:21   #267
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Alt dere ser. Det med skapet hadde jeg aldri blitt oppmerksom på uten FP.

banana er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 14:04   #268
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Insta fra Jonas.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 14:22   #269
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Insta fra Jonas.

Må man følge på insta for å få sett det som skjer der?

Gammel 12-12-16, 15:50   #270
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Man kan jo bare søke ham opp. Åpen profil. Jonas9000. Alle untatt Even har insta, tror jeg. Eskilds er lukket da. Og så vet jeg ikke om Emma har fått. Kosegruppa har egen da.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 15:54   #271
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Så engasjert e jeg liksom ikke.

Gammel 12-12-16, 15:56   #272
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Men du spurte.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 15:59   #273
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Men du spurte.

Det jeg egentlig lurte på var om disse instabildene kun ble lagt ut der, og ikke på skamsiden der chat og filmklipp legges ut.

Gammel 12-12-16, 16:37   #274
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Nei det er vel berre på insta, trur eg.

Gammel 12-12-16, 16:46   #275
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Men de instaene; Er dette rollefigurene eller skuespillerne sine profiler?

liefje er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 17:07   #276
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Men de instaene; Er dette rollefigurene eller skuespillerne sine profiler?

Rollefigurenes, her er oversikt over alle profiler: http://skam.p3.no/profiler/

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 17:25   #277
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg mener å huske at de legger ut bildene fra hovedpersonen på skam-siden? Så hvis Isak legger ut noe blir det postet, men ikke hvis noen andre gjør det?

Neket er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 18:04   #278
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg mener å huske at de legger ut bildene fra hovedpersonen på skam-siden? Så hvis Isak legger ut noe blir det postet, men ikke hvis noen andre gjør det?

Det stemmer.

Olifant er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 20:33   #279
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Det jeg egentlig lurte på var om disse instabildene kun ble lagt ut der, og ikke på skamsiden der chat og filmklipp legges ut.

Ja, var det ikke det jeg svarte på?

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 20:35   #280
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jupp, de andre må man enten følge eller lete opp. De forteller jo en del av historien på linje med chat og sms, så jeg synes de er greie å se.

Karamell er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:07.