|
|
|
|
#1 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Gruffetråden #5... men hjemmeskole og full jobb hjemmefra gruffer jeg litt over. Det går jo ikke opp.
|
|
|
#2 |
|
Tatt på
|
Sv: Gruffetråden #5Nå har jeg hatt de nye brillene mine i 4 dager, men jeg greier ikke helt å venne meg til de. Nå angrer jeg på at jeg takket nei til å ha progressive glass i de i tillegg. De funker veldig fint til å se på TV og kjøre bil, men ikke til å jobbe med PC. Og de gamle brillene er så slitt at de ser jeg uklart med. Tror jeg må kjøpe et par billige progressive og teste linsene.
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #5
Jeg har nettopp fått progressive linser og det funker overraskende bra |
|
|
|
|
#4 |
|
...we have cookies
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Ja, jeg visste ikke engang at det fantes.... |
|
|
|
|
#6 |
|
Tatt på
|
Prøvde for et par år siden og jeg fikk det ikke til å virke. Mulige det er komboen nærsynt, skjeve hornhinner og progressivt syn som ikke er optimal.
|
|
#7 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråden #5Du kan ikke bruke progressive briller til PC- de er ikke laget for det. Jeg har nemlig ett par progressiver, og to sett pc briller ( ett hjemme, og ett på jobb).
|
|
#8 |
|
Tatt på
|
Løsningen linser og nye billigbriller fungerer helt supert foreløpig. Men det spørs om det gjør det når verden går tilbake til normalen og jeg får sitte på kontoret mitt med to store skjermer. Nå jobber jeg kun på laptop og da er den såpass nærme at det funker.
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråden #5Uff, jeg fikk mail fra avlastningen, om at hun ringer i morgen tidlig, og et langt skjema som vi skulle tenke over.
|
|
|
#11 |
|
|
Jeg håper virkelig det, for jeg får mine progressive briller i morgen...
|
|
#13 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråden #5Den forbannede iskalde vinden som gjør turgåing for Mutter'n utelukket. Selv godt påkledde frøs både hun og jeg i går og i dag. Værvarselet sier det skal blåse like kraftig i flere dager til. Hun trenger å komme seg ut. Jeg må finne på noe i morgen. |
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan dere kjøre til en plass det er lunere? |
|
|
|
|
#17 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråden #5Min optiker, Specsavers sier det ikke går. Mulig deg kommer an på øyne og syn da?
|
|
#19 |
|
|
Ser ut som det kommer til å fungere helt fint (etter å hatt progressive briller i 3 timer
|
|
#20 |
|
Tøff
|
Sv: Gruffetråden #5I dag har det vært tøft å være mine elever gitt. Jeg har hatt forskjellige mareritt natten gjennom, og er derfor stup trøtt i dag. Det er ikke bra for tålmodighet og humør, gitt. Ikke finnes det jobber jeg får søkt på heller, og nå begynner det virkelig å merkes på økonomien vår at jeg ikke får inn ei krone. Bah!
![]() |
|
|