![]() |
#261 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Jeg skal på 75-års jubileum til vårsøg i kveld. Hadde egentlig ikke meldt meg på selv om jeg hadde tilbud om forestilling pluss middag, men pappa kom innom og sa han hadde meldt avbud så jeg sendte sporenstreks melding til kulturkonsulenten og fikk hans plass. #små forhold. Det er jo bygdas nasjonalsang og tror det blir strålende forestilling av Teateret Vårt og Henning Sommero. Litt plutselig kultur blir man glad av! |
![]() |
![]() |
#262 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9I dag var jeg så sliten og fortvila og illsint for noe jobbgreier og endte med å ule i smerte (metaforisk, det var skriftlig) til en av mine nære, som viste seg å skjønne alvoret og varsla de som kunne hjelpe (uten å si til meg at han gjorde det), og så gikk jeg fra å sitte og grine på gulvet fordi jeg var fortvila til å sitte og grine for at jeg ble hørt og sett akkurat når jeg trengte det mest. |
![]() |
![]() |
#264 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Jeg har kjøpt en ordentlig seng, en god rn. Fra før har jeg bare det billigste fra ikea.
#265 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9
Og om ingen fikk det med seg, han vant. Lyon neste.
#267 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Egg og bacon til frokost.
#268 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Så nær en Perfekt Helg som man kan komme, tror jeg (bortsett fra at jeg nå har noen timer med jobb foran meg). Og det har bare kommet ramlende av seg selv også, fordi noen har invitert til ditt og datt og jeg hadde ikke lagt planer, og kunne si ja. Og perfekt nydelig liten søndagstur med hele familien også, og på toppen av det hele, en hund som valgte å være super veloppdragen!
#269 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Ååå, da har jeg fått lære meg et nytt ord. Takk så mye. |
![]() |
![]() |
#270 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Jeg er glad alle 3 barna starter kl. 9 på skolen mandag. Det gir ofte litt roligere morgener og vi trenger ikke stå opp altfor tidlig.
#271 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Hvordan gikk konfirmasjonen, Tjorven? |
![]() |
![]() |
#272 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Etter flere dager hvor guttungen ikke fikk logget på minecraft via Microsoft-konto så løste det seg en time før oppstart av bibliogames som han er påmeldt starter. Vi aner ikke noe om denne konkurransen, men han hadde lyst til å prøve. Så da er han påmeldt sin aller første gaming konkurranse, og altså ca samtidig som vi meldte på oppsto innloggingsproblem men nå ordnet det seg så en happy gutt sittet her og er klar for oppstart om en liten halvtime
#273 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Eldstemann får så gode karakterer! Etter å ha strevet seg gjennom både barneskole og ungdomsskole, får han nå toppkarakter på prøver i flere fag! Jeg har vært så bekymret for skolegangen hans, at jeg begynte å gråte av glede da logget på skolearena i dag og så de nyeste karakterene
#274 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9At jeg har fått trene! |
![]() |
![]() |
#275 |
geskjeftig
|
|