Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Skrytetråd

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-07, 11:21   #261
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråd

De var nydelige!

Gammel 17-04-07, 20:44   #262
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Disse har jeg strikket til to prinsesser. Mammaen er her inne, og jeg håper at det er i orden at jeg legger ut bilde

De var bare NYDELIGE- send gjerne oppskrift Har akkurat begynt å strikke

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 09:16   #263
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Butterfly, her.

De var bare NYDELIGE- send gjerne oppskrift Har akkurat begynt å strikke

KAn gjerne sende oppskrift, men dersom du nettopp har begynt å strikke, så tror jeg ikke at jeg hadde startet med disse. De er veldig tidkrevende, strikket med tynne pinner,(2,5) og lagt opp over 400 masker. Men jeg har også andre litt lettere prosjekter om du er interesert! Bare gi meg en lyd

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 23:35   #264
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sokker, sokker og sokker.

To par Jaywalkere til den minste. Må ha labber klar til barnehagstart.

Tre par jeg har planer om å gi til venninner, i julegaver.

*snartjul*

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs

Sist redigert av amo : 09-01-15 kl 14:19.
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 12:45   #265
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Ny påse, til bag:

Gammel 14-05-07, 17:58   #266
m^2

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nydelig pose, Lilleleo.
Jeg har nettopp fått ferdig denne kjolen til en liten niese. Den er fra garnstudio/drops design. Det er helt genialt at oppskriftene deres er gratis Kjolen var veldig kjapp å strikke, utrolig nok. Linker og garndetaljer og sånt på bloggen.

Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 18:10.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 17:34   #267
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Rakk å bli ferdig med kjolen til snuppa til 17. mai:

Gammel 18-05-07, 17:52   #268
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Rakk å bli ferdig med kjolen til snuppa til 17. mai:

Den kjolen er helt nydelig!!

Gammel 22-05-07, 10:44   #269
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Den kjolen er helt nydelig!!

Åja, den var pen!!!! Hvilken størrelse er dette?

Gammel 22-05-07, 15:06   #270
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Str 2 år, men den er ganske vid.

Gammel 25-05-07, 09:25   #271
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har strikket et Kiri-sjal til, denne gangen som presang til en venninne.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 14:32   #272
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Nydelig sjal, allium!

Gammel 27-05-07, 21:32   #273
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Standard

Da er jeg ferdig med min JAN. Den ble veldig fin på prinsessen. Dette er en tunika

Vedlagte bilder
Filtype: jpg JAN.jpg (39,7 KB, 15 visninger)

Sist redigert av Hannamoren : 28-05-07 kl 13:54.
Gammel 28-05-07, 21:28   #274
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det produseres ikke så mye om dagen, men i vinter var jeg på kurs i nunofilt. Veldig morsomt, og så ble det faktisk laga litt også

Dåpslue. Jeg skal sette i snor, men må kjøpte hulltang først.

Babytøfler

Kjole

Pulsvanter

Og til slutt - gryteklutene jeg skal bruke hele livet!

Gammel 28-05-07, 21:35   #275
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Så utrolig mye fint, LilleRosin.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 22:32   #276
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

LilleRosin: Nydelige ting!! Likte spesielt godt kjolen og babytøflene!

Gammel 29-05-07, 13:50   #277
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så nydelig LilleRosin. Selv likte jeg kjempegodt dåpslua, den var skjønn. Hvor gikk du på det kurset forresten? Det kunne jeg også godt tenkt meg å lære. Eller det finnes kanskje bøker hvor det står framgangsmåte i?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 14:11   #278
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gått på kurs hos Lisbeth Næss Evensen. Det finnes masse bøker, men veldig OK å gå på kurs for å se hvor lett det egentlig er .

Gammel 29-05-07, 19:40   #279
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Noe av det jeg har strikket i det siste.

Argosy-skjerf i Noro Kureyon.

Calorometry (pannebånd) i samme garnet som skjerfet.

Hekler på et Bølgeteppe som jeg har kommet halvveis på.

Bursdagsgave til en 5-åring.

Sett til Babyborn-dukka til tulla. Settet ble ferdig til 17.mai.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 21:33   #280
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Utrolig mye fint!!!

Her er mine siste:
Nylig ferdig tunika med bukse til Maren og påbegynt vest til nabogutten

Sist redigert av Vimsen : 28-10-07 kl 15:13.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.