|
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
![]() Sv: LivslærdomHvis det ligger to par like store svarte sokker på badet, det ene er dine fra dagen før og det andre er mannen sine. IKKE lukt på de for å sjekke om du kan bruke ditt par en dag til. Det KAN nemlig være det er mannen sine som han har brukt i tette vernesko i en 15 timers lang arbeidsdag
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Livslærdom
Når man er i Spania og skal lage risotto, er det lurt å sjekke at pappkartongen man henter i kjøleskapet virkelig inneholder kyllingkraft, og ikke vaniljesaus, før man heller den i gryten. Har jeg hørt.
#3 |
Superaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() |
Jeg drakk en gang ved et uhell terpentin, da jeg ble servert en kopp brus, etter å ha innviet et piano på en skole. Var 12 år...
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LivslærdomHar man laget rødvinsmarinade kan det være lurt å ikke la den stå på benken når man inviterer til nachspiel. Har jeg hørt.
#5 |
Sær og kresen
Det forklarer jo en hel del.
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: LivslærdomHvis du har en boks smør som har stått på bordet i solsteiken hele dagen, ikke strål av lykke fordi barnet ditt er så hjelpsom og vil rydde det bort for deg. Ikke når laptopen står ved siden av og merkelig nok ikke har smørbeskyttelsestrekk på seg.
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: LivslærdomOm noen sier at skjørtet ditt har hengt seg litt opp bak, så vit at litt er et begrep med ulikt innhold. I denne sammenheng kan litt være at du har pakka nesten HELE skjørtet i trusa bak.
#9 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: LivslærdomIkke sykle i skogen med tyggis i munnen.
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
![]() Sv: LivslærdomIkke mist de siste yougurtene i gulvet slik at de splæsjer. De fører nemlig til illsinte unger som skulle hatt dem med i bhg.
#11 |
Sær og kresen
Hopp ei heller i fallskjerm med tyggis i munnen - mens du blir filmet.
#12 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: LivslærdomOm du er usikker på om du har pakket ekstra undertøy i det du skal trene på veien til jobb, men ikke gidder sjekke, så ta for guds skyld med et sett ekstra. Bedre med to sett, enn ingen. Og gå i de hvite sykehusklærne uten undertøy er ikke et tema. |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: LivslærdomNår du er på en nattklubb og går på do så er det lurt å se til at du ikke har dopapir hengende som en hale etter deg. Der var visst lett å få med seg papiret som jeg satt på når jeg satt på do i bukselinningen. |
![]() |
![]() |
#17 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: LivslærdomHvis man skal ta vare på de solide glidelåsene fra en gammel sekk til senere syprosjekter, kan det være smart å bruke en ikke for skarp saks. Det kan hende armen kommer i veien.
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: LivslærdomPelen. |
![]() |
#19 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LivslærdomOm du tar på deg den nyvaskede jakka, med borrelås, sjekk om det henger en sokk i borrelåsen øverst på jakka, før du går i banken for å levere regninger for jobben. Har jeg hørt..
Emneord |
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall |
|
|