|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre
Jeg har aldri vært så veldig in, så jeg skal nok kunne overleve det.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødreVanskelig det der, for det kommer jo helt ann på personen. Enten vedkommende er karrierekvinne eller hjemmeværende. Men jeg kjenner en dame, omtrent like gammel som meg. Fikk barn når hun var 18 år og har vært forsørget av mannen sin siden da. Hun har ikke gått noe på skole utenom grunnskolen, har aldri jobbet (39 år) og har igrunn ingen andre interesser enn å vaske hjemme hos seg selv. Hun leser ikke bøker og har ingen hobbier utenom å trene. Dama er kjemepsøt og jeg liker henne godt, men vi har IKKE mye å snakke om...... Vi lever liksom på helt forskjellige planeter...... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
By the Sea
|
Åh - var det det som var planen din for denne tråden...?
|
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Hmf. Det var frekt.
|
|
|
#10 |
|
Come what may...
|
Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre*uuı ʇǝp ɹıuƃ* ¡¡pǝu ƃo ddo ɹǝʌıɹʞs uɐɯ uɐpɹoʌɥ ʇǝʌ ƃǝſ
|
![]() |
| Emneord |
| eksamenspanikk, fotballidioter, grisefisk, opp-ned, redd for dragen, trygge oslo, unnasluntring, wanna-bi student, you'll never walk alone |
|
|