|
|
#261 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ShoppingtrådSkremmern: De Nova Star buksene, hvor gamle er ungen(e) du skal bruke dem på? Så litt på dem, for tenkte på bukser til storesøster som er ganske kresen og som ofte opplever at buksene sklir ned bak. Men det er kanskje ikke aktuelt for hennes alder? Har du tips på andre gode bukser? |
|
|
|
|
|
#262 |
|
Pauset
Sv: ShoppingtrådVenter nå på dette fra Filabel.dk (igjen) |
|
|
|
|
|
#263 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: ShoppingtrådHuff da, nå har jeg og begynt å våge å bestille fra Danmark, så nå venter jeg på dette:
|
|
|
|
#264 |
|
Quiet, please
|
Sv: Shoppingtråd
Denne har Hannah, og den er utrolig deilig og av veldig god kvalitet.
|
|
|
#265 |
|
Så bra! Har siklet på den lenge nå, men har bare funnet små str. Så når jeg fant den i 92 måtte jeg bare kjøpe den. Buksa og jakken bestilte jeg i 98, så kan han ha det til senere.
|
|
|
|
#266 |
|
Ringskrømt
|
Ettåringen bruker 86, litt stort, men for Nova Star-buksene spiller det ingen rolle da de har strikk nederst. Min eldste er like gammel som din eldste, og hun er veldig smal rundt livet. Jeg sliter litt med å finne bukser til henne, og ser hovedsaklig etter bukser med strikk eller snøring i livet. Nova Star hadde vært perfekt, tror jeg, og absolutt passende til den alderen. Jeg har dog ikke funnet de i 116 enda, men leter enda. Hun bruker Ej sikke lej, Holly's, Katvig, The Brand, Moonkids, Hugin og Mugin, IdaT, Molo, Nanoou, Gaia & Ko, H.J.O.R.T.H., BombiBitt, Mini A Ture, MALA og Pippi.
|
|
|
#267 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ShoppingtrådNova Star buksene sitter som et skudd! Dette er de beste buksene vi har kjøpt! |
|
|
|
|
|
#269 |
|
Passiv
|
Sv: ShoppingtrådJeg har akkurat slettet bestillingsmailen jeg hadde skrevet til Luca-shop. Halv pris er vel og bra, men snuppa trenger virkelig ikke flere klær akkurat nå, og Visa-kortet trenger en pause. :veldigfornuftigikveld: |
|
|
|
#270 |
|
Sv: ShoppingtrådKjøpte Stokke Tripp Trapp i dag, i Lime. Den lyste opp kjøkkenet ja.
|
|
|
|
#272 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ShoppingtrådTøff kiki! Vi har den vi også, og den er fresh! |
|
|
|
|
|
#273 |
|
Passiv
|
Sv: ShoppingtrådHar også vært på salg i dag, og kjøpte piratbukse og t-skjorte til storebror, og enda flere capser/skjerf til lillebror. |
|
|
|
#275 |
|
Sv: ShoppingtrådJeg hadde egentlig tenkt på turkis Tripp trapp stol, for vi har en del turkise detaljer i interiøret vårt. Men den hadde de ikke inne, og jeg gadd ikke vente, for Mathias er blitt fæl til å klatre ut av den gamle stolen hans (Trekløverens "vanlige" barnestol) og det synes jeg er litt skummelt. Bedre med en stol med trinn på som han kan gå ut av selv.
|
|
|
|
#276 |
|
...med jordbær...
![]() |
Sv: ShoppingtrådJeg har shoppet litt snakketøy til jentene. Størstejenta har en snakkegenser fra før og jeg er veldig fornøyd med kvaliteten. |
|
|
|
|
|
#277 |
|
|
|
|
|
#278 |
|
Pauset
Sv: ShoppingtrådStilig Kiki. Har bestilt før noe av det samme, og venter på noe mer. |
|
|
|
![]() |
|
|