Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-07, 12:08   #261
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

2 dager til vi reiser til London

God tur! Vi drar oom en en mnd og en uke. Hvor skal dere bo?

Gammel 15-10-07, 22:17   #262
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag gjorde jeg et kupp på SAS da de la ut billige billetter til sine nye direktedestinasjoner

I april neste år tar jeg med min kjære til Sevilla for en langhelg. Betaler 770 kroner tur/retur for begge to!!
Har vært i Sevilla en gang tidligere, det er en nydelig og spennende by. Gleder meg masse

Gammel 15-10-07, 22:31   #263
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Nei, det var vi ikke det (mars). Turen måtte avlyses på grunn av et kurs mannen i huset måtte på pga ny jobb. Nå er derimot ny tur bestilg, så 9. november setter vi kursen mot Lanzarote .

Nå nærmer det seg . INGENTING skal komme i veien nå.

Skytte er ikke aktiv  
Gammel 16-10-07, 14:25   #264
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå har jeg nye billetter i skuffen. Mannen min ville reise bort alene med meg før jeg fylle rund dag nå i desember. Vi hadde opprinnelig tenkt på Barcelona, men jeg ble litt bekymret for alle lommetyveriene jeg leste om (ja, meg, som har bodd i et av de farligste landene i verden). Så da blir det matmesse i Birmingham i stedet. Jeg har bestilt sitteplass til direkteopptak av "Ready, Steady Cook". Hotellet vi skal bo på har spa, så vi skal kose oss med masse behandlinger på søndagen.

Messen: www.bbcgoodfoodshow.com

C3PO er ikke aktiv  
Gammel 16-10-07, 23:11   #265
tutta
Passiv

Standard

Har billetter i skuffen til mann,barn og megselv til Orlando,Florida fra 12-29desember.
Vi skal til oppleve bl.a Mikke mus og vennene hans live. Gleder meg noe helt enormt!!!

Gammel 16-10-07, 23:57   #266
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Drar til Italia (Lido Di Jesolo og Venezia) 2 november i 4 netter.
Min lillesøster skal være med meg.
Så det gleder vi oss masse til.
Blir en sydentur til våren også med et vennepar.
Samt at våren 2009 skal jeg, min søster og 2 av våre kusiner på en jentetur til Tallin.
Min søster har termin i februar så vi må vente til babyen er ammefri..

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv  
Gammel 17-10-07, 13:09   #267
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjorde også et SAS-kupp på mandagen. Billetter til Frankrike neste sommer.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 17-10-07, 13:38   #268
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

3 dagers forskningskonferanse i Paris, flyver om 3 timer !

Gammel 18-10-07, 23:06   #269
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Flybilletter til Dublin 30. november er bestilt i dag! Gleder meg masse! Shopping, sightseeing og god mat og drikke og deilig avkobling midt i juleforberedelsene

Gammel 27-10-07, 14:18   #270
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Langhelg i Krakow i slutten av april.
Reiser med mannen min og 2 vennepar.
Gleder meg!!Var der nå i oktober og vil gjerne tilbake.

Gammel 27-10-07, 17:20   #271
Skytte

Skytte sin avatar

Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Om 13 dager drar vi til Lanzarote - endelig! 4 dager etter at vi har kommet hjem, drar jeg på konferanse med jobben til København (båt ned og fly hjem).

Skytte er ikke aktiv  
Gammel 28-10-07, 11:18   #272
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi fortsetter reisingen. Forrige helg var vi i Tyrkia.
Denne uken reiser vi til Norge på hostferie.
I desember drar vi til Kairo i Egypt for 5 dager.

Gammel 28-10-07, 12:16   #273
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Forrige helg var jeg i Roma med jobben. Flott tur

Om 4 uker skal LøveMannen og jeg på en liten helgetur til London. I februar skal jeg på langweekend til Riga. Ellers er jeg stadig på utkikk etter billige flybilletter

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 28-10-07, 13:33   #274
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er invitert til Paris i 14 - 17 desember (smøretur)

Gammel 28-10-07, 15:11   #275
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Jeg er invitert til Paris i 14 - 17 desember (smøretur)

Kunne godt tenkt meg å bli "smurt" jeg også, men da tror jeg at jeg får skifte yrke. Ikke stort som tilfaller oss på regnskap nei...

Skytte er ikke aktiv  
Gammel 28-10-07, 15:52   #276
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg og mannen skal på "alenetur" til Oslo neste helg. Skal være kjærester, treffe venner, shoppe og se Svindlere med stil.

Skal bli deilig!

Canisa er ikke aktiv  
Gammel 30-10-07, 22:47   #277
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Skal til Gran Canaria den 8 mars, skal være der en uke. og nå holder vi på med å bestille biletter til en tur med danskebåten ei helg om ikke så lenge.

Gammel 01-11-07, 22:36   #278
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oslo neste helg. Tar med minstemann.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 02-11-07, 21:10   #279
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Endelig litt billetter på plass igjen. London før jul og Aruba på nyåret.

Gammel 02-11-07, 21:18   #280
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Om 13 dager drar vi til Lanzarote - endelig! 4 dager etter at vi har kommet hjem, drar jeg på konferanse med jobben til København (båt ned og fly hjem).

Og 5 dager etter at jeg har kommet hjem fra den konferansen, så er det ny konferanse i Køben i to dager . Er ikke såååå glad i jobbreising akkurat.

Forøvrig bare 7 dager igjen til Lanzarote-tur .

Skytte er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:01.