Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sitronen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-06, 17:06   #261
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sitronen

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Det der er i hvert fall ikke min nabojente.
Jeg tror nok ikke Jessica mente at dette var vår nabojente.

Det skjønte jeg også, men jeg synes det er usmakelig å legge ut bildet av en intetanende, overvektig dame for beskuelse og latter.

Gammel 10-11-06, 17:26   #262
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Det skjønte jeg også, men jeg synes det er usmakelig å legge ut bildet av en intetanende, overvektig dame for beskuelse og latter.

Heilt einig med Sannemor her.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 17:31   #263
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg ser når jeg ser slike bilder, er et tøft menneske. Jeg skal vedde for at det koster litt å bevege seg utendørs når man er såpass stor og at man blir utsatt for både peking, latter og hvisking. Å allikevel komme seg ut fremfor å mure seg inne (og kanskje bli enda større) er utrolig tøft gjort. Så damen har min fulle respekt og beundring.

Jeg håper inderlig at det at bildet av henne sirkulerer slik på nettet ikke satte en stopper for det.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 17:35   #264
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jeg synes det er usmakelig å legge ut bildet av en intetanende, overvektig dame for beskuelse og latter.

Enig! Jeg er egentlig glad at noen andre sa det før meg, slik at jeg ikke alltid er den som har piggene ute når jeg føler at overvektige blir hengt ut / gjort til latter.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 17:50   #265
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Her har jeg vært hos fysioterapeuten og hos Åhlens (julepyntshopping), og hva har jeg gått glipp av?
Masse underholdende PISSPREIK! Nå er jeg tilbake og er klar for mer!

Gammel 10-11-06, 18:21   #266
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg håper inderlig at det at bildet av henne sirkulerer slik på nettet ikke satte en stopper for det.

Enig med begge her.

Gammel 10-11-06, 18:24   #267
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Her har jeg vært hos fysioterapeuten og hos Åhlens (julepyntshopping), og hva har jeg gått glipp av?
Masse underholdende PISSPREIK! Nå er jeg tilbake og er klar for mer!

Slik at vi fortsetter med avsporinger...
Dette syntes jeg var et flott tre!!

Gammel 10-11-06, 18:33   #268
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror kanskje det er i denne tråden det passer å bruke denne:

Sist redigert av Filifjonka : 02-05-07 kl 11:25.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 18:49   #269
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Slik at vi fortsetter med avsporinger...
Dette syntes jeg var et flott tre!!

NYDELIG!!! Det passer perfekt i stuen min foran den doble verandadøren ...*sukk*

Gammel 10-11-06, 18:49   #270
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Herlig!

Gammel 10-11-06, 18:49   #271
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Utmerket, Maximilla!!

Gammel 10-11-06, 19:04   #272
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nei,nei,nei! Du er da garantert både penere og smartere enn Angelina Jolie
(skranglete nervevrak med slitte tatoeringer... JA! Jeg mener det! Synes hun ikke overhodet er noen verdens ting, og når hun for kort tid siden, etter fødselen, ble intervjuet i et langt dybde-intervju av en eller annen kjent amerikansk journalist, så fikk jeg enda mindre sansen. Hun er ikke smart.)

Uten å ha lest mange intervjuer eller vite hvor smart Angelina er, så synes jeg verdensengasjementet hennes er beundringsverdig, flere kjente mennesker burde latt seg inspirere. Hun har bidratt med mye penger og arbeid, uten at det har blitt glamour-pr ut av det. Mye bedre enn alle disse som stiller på veldedighetsgallaer i flotte kjoler.
Utover det tror jeg også hun var/er litt tynnslitt i nervene, men virker bedre etter Brad

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 19:53   #273
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så overskriften på denne tråden igår, men så kom det noen plagsomme RL mennesker ("Familie" liksom) og forstyrret meg, så nå gikk jeg glipp av alt
Jaja. "Fatt deg alltid i korthet" som det heter på fagspråket:
*era har rett
*google KIF

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 19:54   #274
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Utover det tror jeg også hun var/er litt tynnslitt i nervene, men virker bedre etter Brad

Who wouldn't?
Go Angi! (Jeg har sett henne IRL )

Gammel 10-11-06, 19:58   #275
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

helt et tre etter min smak

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 20:24   #276
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

Jeg tror dessuten at jeg skal kreve royalties av denne tråden:
Kif: 08-11-06, 10:22: Avsporing: Duell mellom Sitron og Skremmern. Hvorfor har vi ikke hatt dette før? Det er jo bare knall!

Sitat:

In the left corner, in bright yellow, it's Sitron with her acid tounge. And in the right corner, in a very very dark cloth hiding a very, very dark mindset, Skremmern! Are you ready!?

*vurderer ny karriere som boksemanager*

Gammel 10-11-06, 20:48   #277
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har ikke et godt inntrykk av Sitronen, og det har jeg kommentert i flere tråder. Ikke at jeg skal komme med en analyse av henne, men jeg står absolutt bak ordene mine. Jeg synes ikke hun er særlig smart, noe som kommer til uttrykk i innleggene hennes, og ja, jeg vet, det er ikke særlig fruktbart å si sånt, men hun skal vite at jeg ikke basere meg på annet enn det hun skriver.

Jeg er fullstendig enig i at sitron ikke burde kommet med slike kommentarer, men hva med å skrive en privat melding til henne istedenfor å tinglyse det på denne måten? Det blir liksom 0-0 da!

Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 21:21   #278
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke like morsomt å snakke nedsettende om noen når vedkommende ikke forsvarer seg.

Gammel 10-11-06, 21:42   #279
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Jeg er fullstendig enig i at sitron ikke burde kommet med slike kommentarer, men hva med å skrive en privat melding til henne istedenfor å tinglyse det på denne måten? Det blir liksom 0-0 da!

Det er bra noen tar ansvar for å få debatten inn på sporet igjen.

Gammel 10-11-06, 21:52   #280
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er bra noen tar ansvar for å få debatten inn på sporet igjen.

Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:20.