|
|
#261 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sitronen
Det skjønte jeg også, men jeg synes det er usmakelig å legge ut bildet av en intetanende, overvektig dame for beskuelse og latter.
|
|
|
|
#263 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: SitronenDet jeg ser når jeg ser slike bilder, er et tøft menneske. Jeg skal vedde for at det koster litt å bevege seg utendørs når man er såpass stor og at man blir utsatt for både peking, latter og hvisking. Å allikevel komme seg ut fremfor å mure seg inne (og kanskje bli enda større) er utrolig tøft gjort. Så damen har min fulle respekt og beundring.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#264 |
|
Textrovert
|
Enig! Jeg er egentlig glad at noen andre sa det før meg, slik at jeg ikke alltid er den som har piggene ute når jeg føler at overvektige blir hengt ut / gjort til latter.
|
|
|
#265 |
|
Viser tenner
|
Sv: SitronenHer har jeg vært hos fysioterapeuten og hos Åhlens (julepyntshopping), og hva har jeg gått glipp av?
|
|
|
#266 |
|
flisespikker
|
Enig med begge her.
|
|
|
#267 |
|
|
Slik at vi fortsetter med avsporinger...
|
|
|
#272 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Uten å ha lest mange intervjuer eller vite hvor smart Angelina er, så synes jeg verdensengasjementet hennes er beundringsverdig, flere kjente mennesker burde latt seg inspirere. Hun har bidratt med mye penger og arbeid, uten at det har blitt glamour-pr ut av det. Mye bedre enn alle disse som stiller på veldedighetsgallaer i flotte kjoler.
|
|
|
#273 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: SitronenSå overskriften på denne tråden igår, men så kom det noen plagsomme RL mennesker ("Familie" liksom) og forstyrret meg, så nå gikk jeg glipp av alt
|
|
|
#274 |
|
Truth is in the x-files
|
Who wouldn't?
|
|
|
#276 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: SitronenJeg tror dessuten at jeg skal kreve royalties av denne tråden:
*vurderer ny karriere som boksemanager*
|
|
|
#277 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er fullstendig enig i at sitron ikke burde kommet med slike kommentarer, men hva med å skrive en privat melding til henne istedenfor å tinglyse det på denne måten? Det blir liksom 0-0 da! |
|
|
|
|
|
#279 |
|
flisespikker
|
Det er bra noen tar ansvar for å få debatten inn på sporet igjen.
|
![]() |
|
|