|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Når lot dere barnet få sitte forovervendt? | |||
| Så snart h*n vokste ut av babysetet |
|
32 | 16,67% |
| Da h*n ble 2 år |
|
37 | 19,27% |
| Da h*n ble 3 år |
|
62 | 32,29% |
| Da h*n ble 4 år |
|
61 | 31,77% |
| Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Gamal tråd ja, men kan jo svare likevel. Eldste vart snudd da ho var litt over tre år. Nr 2 var eit par månadar over fire år, og minstemann vart nettopp snudd, han fylte fire i desember.
|
|
|
#2 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Vi snudde jenta da hun var 5 år og 2 måneder. Da skulle vi på langtur, og den eldre søstra ble lei av å få beina hennes i ansiktet.
|
|
|
#3 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?2001'ern var 2 år og 4 mnd da hun ble snudd, 2007'ern var 3,5 i ene bilen og 5 i andre bilen, og 2010'ern sitter fortsatt bakovervendt i begge bilene (hun blir 4 i april).
|
|
|
#4 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Ho var fire år.
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?3-åringen min sitter bakover i farens bil og skal gjøre det så lenge han får plass. Jeg har ikke bil, har frem til nå hatt Brio Zento stående hjemme, men faren hans måtte ha nytt sete, og siden han kjører med ham annenhver helg mens jeg bare gjør det 2-3 ganger i halvåret, ble det til at jeg kjøper beltestol til å ha her hjemme.
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Han hadde knapt passert året, men det var en stund etter at han vokste ut av babysetet, så jeg har ingenting å stemme på her.
|
|
|
#7 |
|
saftig
|
Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?
Nå er det ikke veldig lenge siden man gikk ut med disse anbefalingene og mange her begynner å få ganske store barn, noe som kan bety at de ødelegger statistikken din.
|
![]() |
|
|