Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-08, 13:24   #1
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Nei, jeg synes ikke jeg er pen. Jeg har dager da jeg liker det jeg ser i speilet, men jeg vil ikke si jeg er pen fordet. Jeg smiler når noen gir meg komplimenter, men sliter med å ta de til meg.

Jeg tror at mye bunner i selvtillit. Er selvtilliten på topp, er det lettere å være fornøyd med sitt eget utseende enn om det er på bunn.

Gammel 04-08-08, 13:36   #2
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Dette med overvekt og det å være pen. Det er helt klart drøssevis av smellvakre damer som er overvektige bare for å ha sagt det først. Men nå er det jo sånn at det ikke er særlig sunt å være veldig overvektig. Det er jo en sammenheng mellom kosthold, aktivitet og vekt. Dette vises i ansiktet. Et usunt ansikt er som oftest ikke like pent som et sunt ansikt. Synes jeg.

Når det gjelder meg selv er jeg vel som brorparten her. Jeg har dårlige dager, gode dager og veldig gode dager. Det er flest av de gode heldigvis.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 13:50   #3
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har slitt med komplekser hele mitt liv. Til tross for daglige komplimenter av "Gud og hvermann", modelltilbud da jeg var 17 fra Elite, etc.
Jeg har hatt et merkelig selvbilde, og har alltid blitt mistenksom når andre har gitt meg komplimenter. tenker at de smigrer eller vil oppnå et eller annet.
Det vil si TENKTE.
Nå er jeg 41, noe mange ikke tror meg på når jeg forteller min alder, og har aldri følt meg vakrere. Både på utsiden og innsiden.
Mannen min har lært meg å smile til meg selv i speilet hver eneste morgen, smile ekte, og virkelig MENE det når jeg forteller meg selv at jeg er vakker og at jeg er glad i meg selv.
Det merkes også på andre at jeg tenker og føler det sånn nå. Jeg har fått et mye bedre liv ved å tore å se min egen skjønnhet selv. Både den jeg faktisk utstråler og den som synes på utsiden.
Janteloven er borte vekk for meg.

Gammel 04-08-08, 14:06   #4
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Interessant lesning, dette.
Jeg tenker ikke på meg selv som pen, mer som "søt og rar", slik Lille Rosin beskrev det.

Dog ser jeg ingen grunn til å mistro dem som gir meg komplimenter.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx

Sist redigert av tiddelibom : 04-08-08 kl 14:17. Årsak: skrivefeil
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 14:14   #5
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen dager føler jeg meg skikkelig pen. Når jeg er brun og fresj og våken og håret oppfører seg sånn noenlunde. Når jeg har gått ned to kilo. Andre dager syns jeg at jeg er så stygg at jeg ikke har lyst til å vise meg for folk. Det varierer VELDIG.

Gammel 04-08-08, 15:27   #6
bloma
Aktiv

bloma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
bloma er litt kul
Standard

JEG synes at jeg er pen.
Jeg er samtidig klar over at jeg veier fem kilo for lite, at jeg ikke fyller ut en A-cup en gang, og at jeg ser forferdelig sliten ut selv om jeg ikke er det når jeg er blek og uten mascara.
Men, JEG føler meg pen.

Gammel 04-08-08, 22:38   #7
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Pen...da tenker jeg gjerne på Mona Grudt og dess like.

Om jeg synes at jeg er pen...Njaei! Det kommer an på dagsformen, vekta og humøret! Det hender jeg får komplimenter, men det har jeg hatt fryktelig vanskelig for å ta til meg. Jeg kan le det bort, komme med ironiske kommentarer o.l. Men jeg har jobbet endel med meg selv siste året og blitt mye flinkere enn før til å svare "takk for det" el.l. Da er det mye lettere å tro på det selv også, selv om jeg noenganger må tvinge meg selv til å svare riktig.

Det jeg har opplevd ved å svare unnvikende er at den som gir komplimenter fortsetter å forklare hva h*n mente med å si at jeg var fin f.eks, og det har nesten vært mer flaut for meg som ikke har klart å ta i mot det første komplimentet. Da er det lettere å takke og være ferdig med saken, hehe. Også opplevde jeg faktisk at noen trodde jeg avfeide det for å "fiske" etter flere komplimenter og det var stikk i mot hva jeg ønsket.

Gammel 04-08-08, 22:47   #8
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Jo bedre man føler seg, jo bedre ser man ut!

Nettopp!

Gammel 04-08-08, 23:07   #9
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei.

Jeg syns vel i grunnen ikke at jeg ikke er pen heller, jeg er i grunnen ganske kjedelig ordinær.

Gammel 04-08-08, 23:09   #10
Gammel bruker
Passiv

Standard

Jeg mener jeg har nokså klassiske trekk, og jeg var vant til å få en del oppmerksomhet på utseendet mitt da jeg var yngre. Nå er det laaange lyse håret borte, jeg har blitt litt mer kvapsen, og jeg merker at det er lengre mellom komplimentene. Det paradoksale er at jeg liker meg selv uendelig mye bedre nå enn da jeg objektivt sett var på mitt peneste, og det er deilig å ha gitt slipp på idèen om at jeg på død og liv må være smashing hele tiden. I dag vil jeg si at jeg er en sekser, på en god dag en syver, om vi skal bruke guttas 1-10 rangering. Jeg er pen nok i massevis, med andre ord.

Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 23:23   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes Angelina er pen både med og uten sminke...

Synes dog det er kjekt å se at noen sliter innimellom

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 23:28   #12
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Guniss; jeg er kanskje sær, men jeg synes ikke JLo var stygg uten sminke. Det var dog et uheldig bilde, men det er noe annet. Trekkene er likevel flotte.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 23:30   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Guniss; jeg er kanskje sær, men jeg synes ikke JLo var stygg uten sminke. Det var dog et uheldig bilde, men det er noe annet. Trekkene er likevel flotte.

JLo kan aldri bli stygg.
Poenget mitt er bare at den kjendisverden vi ser, ofte er rimelig sminket. Vi ser jo sjelden sannheten.

De aller aller fleste kan bli utrolig vakre med rett sminke.

Gammel 04-08-08, 23:32   #14
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Helt enig!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 23:35   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg har ikke sagt at hun var stygg.

Gammel 04-08-08, 23:37   #16
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har ikke sagt at hun var stygg.

Joda, det gjorde du det så!

Gammel 04-08-08, 23:39   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Joda, det gjorde du det så!

Kødder du med en trønder!!??
Snakk om å være tøff i trynet.

Jeg kan jo bare dulte borti deg med rompa - så ligger du i asfalten.

Gammel 04-08-08, 23:40   #18
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kødder du med en trønder!!??
Snakk om å være tøff i trynet.

Jeg kan jo bare dulte borti deg med rompa - så ligger du i asfalten.

Ikke undervurder rompa mi, guniss. Den kan flytte fjell.

Gammel 04-08-08, 23:39   #19
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Catfight! :heier:
Mere blod! Mere blod!

Gammel 04-08-08, 23:41   #20
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Og selvsagt kødder man med trøndere.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.