|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Nei, jeg synes ikke jeg er pen. Jeg har dager da jeg liker det jeg ser i speilet, men jeg vil ikke si jeg er pen fordet. Jeg smiler når noen gir meg komplimenter, men sliter med å ta de til meg.
![]() |
#2 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Dette med overvekt og det å være pen. Det er helt klart drøssevis av smellvakre damer som er overvektige bare for å ha sagt det først. Men nå er det jo sånn at det ikke er særlig sunt å være veldig overvektig. Det er jo en sammenheng mellom kosthold, aktivitet og vekt. Dette vises i ansiktet. Et usunt ansikt er som oftest ikke like pent som et sunt ansikt. Synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg har slitt med komplekser hele mitt liv. Til tross for daglige komplimenter av "Gud og hvermann", modelltilbud da jeg var 17 fra Elite, etc.
![]() |
#4 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Synes du at du er pen?Interessant lesning, dette.
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02) Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx Sist redigert av tiddelibom : 04-08-08 kl 14:17. Årsak: skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Noen dager føler jeg meg skikkelig pen. Når jeg er brun og fresj og våken og håret oppfører seg sånn noenlunde. Når jeg har gått ned to kilo. Andre dager syns jeg at jeg er så stygg at jeg ikke har lyst til å vise meg for folk. Det varierer VELDIG.
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?JEG synes at jeg er pen.
![]() |
#7 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Pen...da tenker jeg gjerne på Mona Grudt og dess like.
![]() |
#9 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Nei.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg mener jeg har nokså klassiske trekk, og jeg var vant til å få en del oppmerksomhet på utseendet mitt da jeg var yngre. Nå er det laaange lyse håret borte, jeg har blitt litt mer kvapsen, og jeg merker at det er lengre mellom komplimentene. Det paradoksale er at jeg liker meg selv uendelig mye bedre nå enn da jeg objektivt sett var på mitt peneste, og det er deilig å ha gitt slipp på idèen om at jeg på død og liv må være smashing hele tiden. I dag vil jeg si at jeg er en sekser, på en god dag en syver, om vi skal bruke guttas 1-10 rangering. Jeg er pen nok i massevis, med andre ord. |
![]() |
![]() |
#12 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Synes du at du er pen?Guniss; jeg er kanskje sær, men jeg synes ikke JLo var stygg uten sminke. Det var dog et uheldig bilde, men det er noe annet. Trekkene er likevel flotte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?
JLo kan aldri bli stygg.
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|