|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet | |||
| Nei, absolutt ikke! |
|
155 | 86,59% |
| Ja, selvfølgelig! |
|
24 | 13,41% |
| Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Stemmer du FrP?
Jeg er så hjertens enig, Scarlett. Jeg fikk helt mark av de fleste valgsendingene i fjor. Programlederne skulle være så kule og kritiske at det ble nærmest umulig å komme med et velfundert, fornuftig svar.
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Stemmer du FrP?Du sammenligner de med en ting. Jeg syns ikke det er en korrekt sammenligning. Hadde du valgt en hund eller hest, så kunne jeg vært tilbøyelig til å være enig. For selv om alle skrekkhistorier tilsier at du har rett, så har du ikke det. Med mindre du påstår at alle slave-eiere den gang var ufølsomme idioter uten hjerte.
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Nei, selvfølgelig var ikke alle slave-eiere den gang ufølsomme idioter uten hjerte.
|
|
|
#6 |
|
***al-logisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
Men likevel kan du altså kalles forbryter når du har begått en forbrytelse.
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Administrator
|
Jepp. Men du har også ex-forbrytere, rehabiliterte forbrytere eller angrende syndere som ikke lengre kan defineres utifra en forbrytelse, som var en handling. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
***al-logisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
Man har også ex-FrP'ere og ex-Nazi. Å f. eks være forbryter forutsetter et felleskap som kan dømme en som det. Det er dette som er poenget. Handlinger er moralske/umoralske. Mennesker utfører handlinger. For dette dømmes man av andre. Var Hitler en psykopat?
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Administrator
|
Jeg vet ikke om han var psykopat, men det er ikke usannsynlig. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Energirik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Stemmer du FrP?wow hadde dette tatt av da?? Er borte en dag eller no så braker det løst...har lest det meste, og må bare si jeg kommer fortsatt til å stemme FrP om det ikke er noe annet parti som klarer å overbevise meg om noe annet. Og bare for å ha det helt klart, jeg kjører ikke trailer, eller drosje |
|
|
|
![]() |
|
|