Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stemmer du FrP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet
Nei, absolutt ikke! 155 86,59%
Ja, selvfølgelig! 24 13,41%
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-06, 19:58   #261
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nå bruker du Erasmus Montanus-logikk, Elin. Jeg har da aldri uttalt meg om hvorvidt Arne Olav og Gro hadde gått fra hverandre eller ei.

Erasmus Montanus var en klok mann.

Gammel 24-11-06, 19:58   #262
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Huff...nei ikke politisk debatt da, værsåsnill for da føler jeg meg virkelig kallet til å komme med svar på dette innlegget.

Var det ikke derfor du startet denne tråden?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 20:03   #263
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Var det ikke derfor du startet denne tråden?

Nei, ikke egentlig. Jeg ville bare se hvordan det egentlig var med ståa til Fremskrittspartiet jeg, ettersom jeg hadde en sterke følelse av at det var (og er) mye Venstre og SV-tilhengere her.

Gammel 24-11-06, 20:05   #264
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff...nei ikke politisk debatt da, værsåsnill for da føler jeg meg virkelig kallet til å komme med svar på dette innlegget.

Kan du ikke komme med et svar,da? Si hvorfor du stemmer FRP, og hva du tror politikken deres vil gjøre for landet?

Gammel 24-11-06, 20:09   #265
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Kan du ikke komme med et svar,da? Si hvorfor du stemmer FRP, og hva du tror politikken deres vil gjøre for landet?

Hvem har sagt at jeg stemmer Frp? og nei, jeg har ikke lyst til å diskutere politikk heller.

Gammel 24-11-06, 20:17   #266
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Så hårsåre folk ble plutselig, da? Lenam satt det vel litt på spissen, er det ikke det man gjerne sier når noen reagerer?

Jeg hadde selv ikke vært stolt av at min bror hadde vært aktiv FrP-politiker.

Mente du at jeg var hårsår?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 20:19   #267
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, ikke egentlig. Jeg ville bare se hvordan det egentlig var med ståa til Fremskrittspartiet jeg, ettersom jeg hadde en sterke følelse av at det var (og er) mye Venstre og SV-tilhengere her.

Hvis du egentlig ville se det så lagde du en dårlig undersøkelse. Jeg har enda ikke stemt; fordi jeg er uenig med premissene for undersøkelsen. Litt sent å endre på den nå. Og nei, jeg stemmer ikke Frp.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 20:24   #268
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem har sagt at jeg stemmer Frp? og nei, jeg har ikke lyst til å diskutere politikk heller.

Selvfølgelig stemmer du FRP.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 20:27   #269
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

og nei, jeg har ikke lyst til å diskutere politikk heller.

Man kan ikke akkurat be folk om å ikke begrunne sitt ja eller nei når man spør om de stemmer et politisk parti heller da.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 20:52   #270
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hvis du egentlig ville se det så lagde du en dårlig undersøkelse. Jeg har enda ikke stemt; fordi jeg er uenig med premissene for undersøkelsen. Litt sent å endre på den nå. Og nei, jeg stemmer ikke Frp.

Selvfølgelig er det en elendig undersøkelse. Jeg er også helt klar over at tråden (dersom vi skal diskutere politikk) burde hete : Hva stemte du ved sist valg, og hvorfor (begrunn med minst 3 punkter)?

Eller evt. Har du stemt Frp, hvorfor stemte du Frp..begrunn årsaken.

Men ikke for det altså folkens, vil dere diskutere politikk, så værsågod

Gammel 24-11-06, 21:17   #271
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig er det en elendig undersøkelse.

Hvorfor er det en selvfølge?

Gammel 24-11-06, 21:28   #272
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Hvorfor er det en selvfølge?

(Det var ikke et retorisk spørsmål, men et dirkete spørsmål til deg Elin)

Gammel 24-11-06, 21:31   #273
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Erasmus Montanus var en klok mann.

Og Morlille er en sten.

Gammel 24-11-06, 23:57   #274
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg beklager, jeg ser nå at den var over streken Amelie.

Det jeg mente var at jeg ikke helt hadde klart og være glad og stolt om noen i min familie hadde vært en frontfigur for et parti som Frp. Jeg elsker mine egne brødre og er fryktelig stolt av dem, men det er neimen ikke alt de gjør som jeg er like stolt av.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 00:09   #275
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Håper for din de at du sier dette på tull, men du klarer ikke å få fram at det er tull...
Derfor er den veeeeeldig drøy.

Ut fra den kommentaren vil jeg si at du kun godtar dine venner og slektninger som er enige med deg - de som har helt andre meninger enn deg godtar du ikke og er flau over. Har jeg rett?

Jeg er oppvokst i et Ap-hjem, og synes det er både artig og spennende å diskutere politikk med andre. Sjefen min er aktiv SV'er - likevel fikk jeg jobben (han avgjorde det). Gud bedre jeg synes han har hårreisende meninger og forslag (som alle andre SV'ere), men jeg synes da han er en flott sjef og grei mann likevel.

:dån:

Skrev jeg noenplass at jeg hadde fordømt min bror om han hadde vært FRPer?
Nei!

Vi hadde sannsynligvis hatt svært lite felles men jeg hadde da elsket ham fordet.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 09:25   #276
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Om jeg kunne valgt hvilket parti lillebror skulle representert på Stortinget, hadde jeg nok ikke valgt FrP. Og jeg innrømmer at jeg regner med at folk fordømmer han (og kanskje til og med meg?) idet jeg sier hvilket parti han representerer.

Men som sagt, jeg er veldig stolt av hans engasjement og hvordan han hele tiden har stått på for sine meninger, særlig fordi jeg har sett ham vokse opp (han er 7 år yngre enn meg), jeg har sett utviklingen hans og vet hvor godhjertet han er.

Og uansett, når noen snakker nedsettende om ens familie (hvilket du indirekte gjorde), velter beskyttelsestrangen iallefall over meg!

Men takk for at du unnskyldte deg, LenaM.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 13:55   #277
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

FrP sine budsjettforslag blir sett på som såpass ville at de ikke blir regnet på engang.
Skattelette, mere penger til sykehusene, mere penger til politiet og forsvaret. Avgiftslette er kjempefine ting det, men hvor skal de pengene hentes fra?
(sånn utenom et lite sugerør i Oljefondet da, selv om eksperter råder det til å ikke bruke mer en det som blir gjort i dag)

Bistand mams, bistand kultur, landbruksstøtte og overføring til distriktene. Mye å hente der vet du

Og resten kan selvfølgelig hentes i oljefondet da -eller hvorfor ikke bare gjøre det enkelt, trykke opp flere penger!

Gammel 25-11-06, 13:57   #278
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Bistand mams, bistand kultur, landbruksstøtte og overføring til distriktene. Mye å hente der vet du

Og resten kan selvfølgelig hentes i oljefondet da -eller hvorfor ikke bare gjøre det enkelt, trykke opp flere penger!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 15:20   #279
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Må ikke glemme alt man sparer på å konkurranse utsette tjenester. Eldreomsorg f.eks. At andre land har funnet ut at det ikke er tingen alikevel og begynner å ha det kommunalt/statlig er jo ikke noe vi trenger å bry oss om.
Mer penger til minstepansjonistene, emn la oss for all del ikke bry oss om de har det bra på et gamlehjem den siste tiden av sitt liv...
(ikke dermed sagt at alle private helseinstitusjoner bare tenker profitt, men ved å ta en titt over til söta bror er det mye erfaring å hente på det området, og de har begynt å overta de private helsetilbudene.)

Gammel 25-11-06, 20:39   #280
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemmer ikke FRP. Det kommer jeg aldri til å gjøre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.