Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 6

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-09, 08:01   #261
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Botero, her.

kjøpte disse i dag de er så fine!!!

Claire er ikke aktiv  
Gammel 09-05-09, 14:19   #262
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke meg som har shoppet da, men jeg fikk denne klokka av mannen min til bursdagen, og syns den er så fin.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 09-05-09, 19:46   #263
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var kjempefin, Maximillia.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 09-05-09, 20:56   #264
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

kjøpte disse i dag de er så fine!!!

De var kjempefine. Sto at de hadde hælhøyde 5,5 cm, men de ser jo mye høyere ut enn det??

Gammel 09-05-09, 22:18   #265
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

De var kjempefine. Sto at de hadde hælhøyde 5,5 cm, men de ser jo mye høyere ut enn det??

å ja, de er 8,5.
bra for meg som er 1,56!

Botero er ikke aktiv  
Gammel 10-05-09, 17:31   #266
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

å ja, de er 8,5.
bra for meg som er 1,56!

Veldig fristet til å bestille nå. Jeg er selv bare 1.58 så jeg trenger litt høyde

- rettelse: Nå bestilte jeg dem. De så gode ut å gå på i tillegg, og da var jeg solgt.

Sist redigert av Trulte : 10-05-09 kl 17:37.
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 10-05-09, 20:26   #267
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Veldig fristet til å bestille nå. Jeg er selv bare 1.58 så jeg trenger litt høyde

- rettelse: Nå bestilte jeg dem. De så gode ut å gå på i tillegg, og da var jeg solgt.

ja, du skal ikke angre! jeg så på nettet flerer modeler og likte noen fra Bronx som kostet 100kr mer an disse, men jeg var veldig glad disse var de firste jeg så i butikken!!! og de er så fine på, med bukser eller kjøle, gode å gå i også!!

Botero er ikke aktiv  
Gammel 10-05-09, 20:54   #268
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

bluse.jpg

image.jpg

kjole.jpg
Handlet litt på HM forrige uke, Matthew Williamson-kolleksjonen

Belte

Og kul clutch

Sist redigert av kiddo : 11-05-09 kl 20:25.
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 11-05-09, 11:46   #269
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har nettopp kjøpt meg denne regnkåpen:
http://www.flust.no/ImageStore/2/091...265&height=265

Trumf er genialt!

Sist redigert av LilleLeo : 11-05-09 kl 12:02.
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 11-05-09, 17:40   #270
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Trumf er genialt!

Den var fin!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-05-09, 17:44   #271
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg Art sko idag.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-05-09, 19:02   #272
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Trumf er genialt!

Der var det mye bra! Har akkurat registrert meg, og nå blir det ikke mer handling på Ica, nei.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har kjøpt meg Art sko idag.

Å, ART.

Gammel 11-05-09, 19:18   #273
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

jakker til meg og mannen

Klær til meg

Kjoler til meg

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 11-05-09, 20:02   #274
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Så fine de skoa var guniss. Hvor mye kostet de?

Isa er ikke aktiv  
Gammel 11-05-09, 20:04   #275
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Så fine de skoa var guniss. Hvor mye kostet de?

1090 kr.. Noe som er litt mye for min del, men siden jeg får lønn i morgen så slo jeg til likevel.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-05-09, 20:09   #276
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Handlet litt på HM forrige uke, Matthew Williamson-kolleksjonen
Hmmm..bluse, kjole og t-skjorte får jeg visst ikke vise...

Belte

Og kul clutch

Den clutchen siklet jeg på, men fikk ikke tak i den.
Har kjøpt en kjole, et skjerf of en badedrakt fra samme kolleksjon.

Gammel 13-05-09, 09:40   #277
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt meg denne vesken i dag, fordi jeg fortjener det! Den er i skinn fra Coccinelle.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 13-05-09, 15:54   #278
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og litt tøy:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 13-05-09, 16:12   #279
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Kokosbolle: Kul t skjorte og capri, HM?

Gammel 13-05-09, 16:48   #280
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg har bestilt meg denne vesken i dag, fordi jeg fortjener det! Den er i skinn fra Coccinelle.

Det merket er jeg veldig fornøyd med. Har flere vesker derfra.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.