Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Spørsmål om innrapportering

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-09, 15:26   #261
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Har denne tråden noe særlig for seg nå egentlig?

Næsj, jeg stikker inn i slanketråden, tror jeg.

See ya!!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 15:39   #262
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Det ble i hvert fall stille.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 15:46   #263
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Ylvania er litt kul
Standard

Ah.. det er ikke bare jeg som luktet trollet på gangen altså.

Gammel 04-03-09, 16:14   #264
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Bør ikke trollet avsløres? Hvis det er et troll da.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 16:19   #265
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Bør ikke trollet avsløres? Hvis det er et troll da.

Det er nettopp det som er problemet. Det er så og si umulig å få bekreftet at det er et troll. Men slik jeg forstår så tar Admin noen grep ihvertfall. Jeg antar at hvis det finnes troll så brenner det under føttene på vedkommende. Det er ihvertfall noe.

Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 16:19   #266
Kneazle
Passiv

Standard

Det er neppe nødvendig. Troll tåler ikke dagslys, så de forsvinner helt av seg selv.

Kan denne tråden få lov til å sovne stille inn nå?

Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 17:03   #267
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Forbaska tråd. Jeg skulle liksom lage klar middag før jeg må hente ungene.

Gammel 04-03-09, 17:58   #268
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

.....................

Sist redigert av Hondacrv : 04-03-09 kl 18:11.
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 17:59   #269
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

..................

Sist redigert av Hondacrv : 04-03-09 kl 18:12.
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 18:37   #270
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Ærlig talt da folkens. Ha er det som skjer?!
Kan ikke de som mistenker noe heller bare gjøre noe med det på en skikkelig måte?

Denne tråden er så utrolig trist å lese, uavhengeig av om dere tar feil eller har rett. Ble rett og slett litt skuffet jeg. Både pga det som blir ytret her, og over at tråden ikke er stengt. Men mulig det bare er meg, jeg kommer ikke til å skrive mer i denne tråden i alle fall. Om ikke noen klarer å provosere meg enda mer da..

Gammel 04-03-09, 19:27   #271
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*lest*

Gammel 04-03-09, 19:32   #272
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Denne tråden er så utrolig trist å lese, uavhengeig av om dere tar feil eller har rett. Ble rett og slett litt skuffet jeg. Både pga det som blir ytret her, og over at tråden ikke er stengt.

Jeg for min del har landet på at jeg synes en av de store fordelene ved FP er at man ikke stenger tråder og modererer i hytt og pine. Det fører bare til enda mer blomstring på bakrommet. Sånn ellers har jeg tenkt til å følge moderatorenes oppfordring om ikke å gi denne tråden mer spekulasjonsmat.

Gammel 04-03-09, 19:35   #273
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Sånn ellers har jeg tenkt til å følge moderatorenes oppfordring om ikke å gi denne tråden mer spekulasjonsmat.

Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 19:37   #274
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*lest*

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 19:51   #275
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Var det galt?

Gammel 04-03-09, 19:51   #276
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg for min del har landet på at jeg synes en av de store fordelene ved FP er at man ikke stenger tråder og modererer i hytt og pine. Det fører bare til enda mer blomstring på bakrommet. Sånn ellers har jeg tenkt til å følge moderatorenes oppfordring om ikke å gi denne tråden mer spekulasjonsmat.

Helt enig med deg i akkurat det. Men syns ikke denne tråden akkurat går under "hytt og pine". men det er jo opp til moderatorene å vurdere selvfølgelig.

Gammel 04-03-09, 19:53   #277
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, la oss for all del munnbinde de som går troll i sømmene.

Gammel 04-03-09, 19:55   #278
Slettet bruker
Passiv

Standard

Var det galt?

Det heter tenkt å eller til hensikt å.

Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 19:56   #279
Frantzen
Passiv

Standard

Var det galt?

Jeg trodde vitterlig at det bare heter tenkt å, og irriterer meg stadig over alle som sier tenkt til å. Når så en god skriver som deg bruker uttrykket blir jeg jo helt i tvil.

:løper til spikkeforumet:

Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 19:57   #280
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Det heter tenkt å eller til hensikt å.

Ok.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.