Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Doctor Who (2005)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-13, 18:51   #261
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Doctor Who (2005)

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Og en eller flere digre Weeping angels i hagen!

Vet du, hadde jeg hatt weeping angels i hagen, så hadde jeg ikke turt å være alene hjemme igjen. Av en eller annen grunn er weeping angels de av monstrene i DW som skremmer meg mest.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 23:02   #262
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

De er så deilig grufulle! Jeg drømmer om å banke på døra til Dixie med engelmaske. Eller enda bedre; En fullsize cardboard cut out!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 23:15   #263
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det verste av alt er at de faktisk finnes http://www.thisplanetearth.co.uk/page51a.html

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 23:44   #264
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

De er så deilig grufulle! Jeg drømmer om å banke på døra til Dixie med engelmaske. Eller enda bedre; En fullsize cardboard cut out!

Jeg SKAL ha weeping angels i hagen! Mannen vil også, og ungene er helt og samtidig av tanken. Jeg skal også ha en diger fjernstyrt Dalek, og en Cyberman i naturtro størrelse. Og selvsagt en Tardis.

Gammel 06-08-13, 14:51   #265
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Da er den nye doktoren på plass: http://p3.no/filmpolitiet/2013/08/ve...or-doctor-who/

Hmm.. jeg vet ikke. Han er ikke noen storsjarmør som Smith og Tennant..

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 14:55   #266
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er så latterlig at så mange fjortisjenter ikke liker den nye Doktoren kun fordi han ikke er en hot boy slik som Tennant og Smith. Doctor Who har aldri vært noe Twilight-show, og Doktorens utseendet burde bety svært lite. Som hardbarka Whovian kan jeg i hvert fall si at jeg ikke bryr meg døyten, og at jeg fort venner meg til den nye Doktoren. Forresten så liker jeg ham, og jeg synes han er MYE finere enn Smith.

Synes det er litt kult (kanskje en slags easter egg for Whovians, jeg mistenker det) at Capaldi spiller W.H.O Doctor i filmen "World War Z". De hadde jo allerede castet ham som den nye Doktoren når han spilte inn denne filmen, så jeg tror absolutt kanskje det kan ha vært et plantet hint.

Gammel 06-08-13, 19:28   #267
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
frksnupp er litt kul
Standard

Enig, Dixie. Men jeg fikk aldri sansen for Smith i utgangspunktet. Gleder meg til julespesialen nå!! Åh, det er lenge til. Mon tro om det ikke må en dacapo med Dr. Who fra sekstitallet og fremover til i mellomtiden....

Gammel 06-08-13, 19:33   #268
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

I november kommer 50th anniversary-episoden, der skal både Tennant og Smith spille. Rose kommer også tilbake der. Jeg gleder meg sånn at jeg ikke får puste!! Jeg og mannen skal se den sammen med Fibi og hennes mann, skikkelig nerde-date i kjellerstua vår.

Gammel 06-08-13, 21:50   #269
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Med kostymer! Jeg vil være en sycorax eller en slitheen!

Gammel 06-08-13, 23:47   #270
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg drømmer om et sånt når ungene slår seg vrang.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 09:42   #271
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

I november kommer 50th anniversary-episoden, der skal både Tennant og Smith spille. Rose kommer også tilbake der. Jeg gleder meg sånn at jeg ikke får puste!! Jeg og mannen skal se den sammen med Fibi og hennes mann, skikkelig nerde-date i kjellerstua vår.

Så kult!!

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 18:38   #272
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her satt vi benket rundt laptopen og så livesendingen. Jeg ønsket meg jo noen eldre, og Capaldi er fan selv. De la tom. frem et fanbrev han fikk trykket i Radio Times da han var 15 år gammel.

Ellers har jeg egentlig ikke gjort meg opp en mening om Capaldi som doktoren, men jeg vet jo at han er en dyktig skuespiller.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 18:48   #273
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Jeg tror han kan gjøre en fabelaktig jobb som doktoren, og gleder meg til å se ham in action! Jeg ønsket meg også en litt eldre. Hadde blitt temmelig skuffet om det ble Rupert Grint som noen av ryktene sa.

Men han kunne vært ginger, da.

Gammel 12-08-13, 19:48   #274
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg hadde en liten stund panikk for at de skulle velge Grint.
Jeg er strålende fornøyd, gleder meg til å se ham i action. Jeg lastet ned live-sendingen og så den, det er utrolig hvor stort Doctor Who er i England, at de feks. snakker om hvem Doktoren er på nyhetene osv.

Gammel 13-08-13, 12:00   #275
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har dere forresten fått med dere de nye produktene til Lakeland? Make, bake, exterminate. http://www.lakeland.co.uk/brands/doctor-who

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-13, 12:06   #276
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

C3PO! Dalekbursdag!

Vi har sett noen episoder av The Thick of It som Capaldi-research. We approve.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 23:14   #277
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Har dere forresten fått med dere de nye produktene til Lakeland? Make, bake, exterminate. http://www.lakeland.co.uk/brands/doctor-who

Jeg vil ha sjokoladeformene. Og så vil jeg bake Tardis og weeping angels-pepperkaker til jul!

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-13, 08:01   #278
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Fantastisk! Begge ungene mine er jo besatt av Doctor Who, og vil ha kostymer til karneval, bursdagstema osv. Må kjøpe inn sånt stæsj!

Gammel 15-08-13, 08:02   #279
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Vet ikke om denne ligger i tråden allerede, men den er jo stilig da:

(Kilde: youtube.com)

Gammel 15-08-13, 09:48   #280
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet ikke om denne ligger i tråden allerede, men den er jo stilig da:

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Den må bokmerkes - barna har bestemt at vi skal ha Tardis-pepperkakehus i år.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.