Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-10, 06:04   #261
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Endelig!

Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 06:59   #262
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Vi har selvsagt med Østens mystikk å gjøre her - Krishna smørtyven har vært på ferde.

Takk, Claire!

Da er mysteriet løst - stor fanfare og blomster til Claire!

Gammel 26-01-10, 09:28   #263
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tada!

Margarinen er kommet tilbake!

Den lille smørtyven Krishna var nok flau over å bli avslørt, så nå er margarinen kommet tilbake. Jeg åpnet skapet hvor vi har papiravfall til resirkulering - og vips - der lå margarinpakka, rett foran nesa mi.

Og jeg som har endevendt det kjøkkenet!

Der lå det altså, men det har ikke ligget der hele tiden, det sier jeg bare.

Takk til Krishna og evt lånerne for retur av margarinen - og takk til alle konspirasjonsteoretikere som har hjulpet meg med forslag.

Gammel 26-01-10, 09:30   #264
Teoretica
Aktiv

Teoretica sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Teoretica er litt kul
Standard

Å herreguuud, så deilig det var å få et svar på dette mystiske fenomenet.

Takk til Inagh for god underholdning.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 09:30   #265
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Det var jammen godt dette mysteriet ble oppklart, etter 14 sider og utallige visninger. Disse lånerne, altså!!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 09:31   #266
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Endelig så var margarinen tilbake.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 09:32   #267
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fryktet at den aldri ville komme tilbake.

For en tråd!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 09:33   #268
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 09:34   #269
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne tråden kjem til å verta rekna som ein FP-klassiker det er eg viss på: "Den store Margarintråden"

Gammel 26-01-10, 09:35   #270
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Nå kan vi sove godt til natta!

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 09:38   #271
myr
Aktiv

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
myr er litt kul
Standard

hehe så bra

myr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 09:38   #272
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Godt denne thrilleren ble oppklart

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 09:44   #273
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Da kan vi ta fatt på arbeidsoppgavene.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 09:53   #274
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er nesten litt lei meg for at smøret er funnet.

Gammel 26-01-10, 09:55   #275
Albertine
Passiv

Standard

Jeg tror deg ikke. Jeg tror at du er så nesegrus fortvilet over å ha opprørt en hel bataljon FP-ere at du har kokt sammen en lite plausibel forklaring bare for å berolige hordene. Fordi du er så snill. Men, jeg tror deg ikke.

Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 09:57   #276
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en triller!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 10:00   #277
Slettet bruker
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 10:09   #278
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Så bra at du fant det! Det var riktignok et lite antiklimaks at det lå sammen med papiravfallet.

Jeg tar i alle fall dette som det endelige beviset på at jeg er en av disse klarsynte, i og med at jeg helt tydelig så for meg huset ditt og at akkurat der måtte margarinet ditt være. Snåsamannen, watch out, there's a new guy in town!

Noen som vet hvordan jeg kommer i kontakt med TVNorge?

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 10:12   #279
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Så bra at du fant det! Det var riktignok et lite antiklimaks at det lå sammen med papiravfallet.

Jeg tar i alle fall dette som det endelige beviset på at jeg er en av disse klarsynte, i og med at jeg helt tydelig så for meg huset ditt og at akkurat der måtte margarinet ditt være. Snåsamannen, watch out, there's a new guy in town!

Noen som vet hvordan jeg kommer i kontakt med TVNorge?

Du kan først bevise dine fantastiske evner ved å finne øredobbene min. To nye par med øredobber som ingen har sett etter at vi kom hjem fra juleferie. Litt irriterende. Jeg har ikke lagt dem igjen der vi var på ferie. Det sier mamma, nemlig, og hun er god på å lete.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 10:32   #280
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Jeg er redd mine evner kun strekker seg til organisk materiale. Ellers skulle jeg gjerne ha hjulpet deg, altså!

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
skyll-brett-stapp

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:12.