|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: Havregrøt med cc og vaniljekesam Sist redigert av Hyacinth : 23-08-10 kl 21:29. |
|
|
|
|
#2 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: 2 fiberrik med salat, ost og agurk Sist redigert av Benzo : 23-08-10 kl 22:22. |
|
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2I dag var første dag på jobb og med det noen matutfordringer her i matpakkelandet og med frukt og grønt allergi.
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Kvelds: Eggesalat. Nam! 3 hardkokte egg, en halv boks cc most med noen store klatter majones, litt hakka sylteagurk, saften av en halv sitron, litt søtstoff, salt, pepper. Pluss litt hakka vårløk. Mmmmm.... |
|
|
|
|
#5 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Dagens:
|
|
#6 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Kvelds: 50 / 50 Kesam / Kesam Vanilje, hakka mandler, paranøtter og pecannøtter, litt splenda, litt sukrinmelis, og noen ts sukkerfritt bringebær- og eplesyltetøy. NAM! |
|
|
|
|
#7 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Kvelds: to knekkebrød med Selbu blå ost og eplesyltetøy. :hekta: Jeg kunne spist 4 til!
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Takk, salt! Smaker det aspartam? Jeg klarer ikke å spise Skyr pga det ...
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: lavkarbo vaffel med bittelitt naturlig lett bringebær syltetøy. |
|
|
|
|
#12 |
|
Teller ned
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: 4 skiver ostechips og 1 avokado med rømme |
|
|
|
|
#13 |
|
Kontrollfrik
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2
Lurer på om jeg lagde de for tynne? Tok dem ut etter en time og var de allerede harde og brent. Hadde lavere temp siste tida også. Mulig ovnen vår er litt sterk i varmen. Må prøve igjen med å smøre litt tykkere og steke på litt lavere varme. |
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Tidlig frokost: 0% yoghurt
|
|
#16 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: havregrynsgrøt med cottage cheese og blåbær
|
|
#17 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Spørsmål: Kan jeg erstatte ett måltid pr dag med en shake blandet med melk? Evt. hvilken type. Jeg sliter med frokost og kanskje en shake kan hjelpe meg?
|
|
#18 |
|
Tankefull
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: 2 Nennes knekkebrød med smør og ost, litt yoghurt (fant lavkarbovariant på harryhandel) og en bit kyllingrest, ja også latte da
|
|
#19 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Er det ikke ganske mye karbo i shaker da - også proteinshaker? - De smaker jo høgg, men det finnes kanskje noen proteinshaker som kan funke?
![]() |
|
|