Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Denne bloggen... Hva tenker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-12, 22:52   #281
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Åh, nå ser jeg hva dere ser på, kartet på facebook til denne andre fyren Da er jeg med. Men er det ikke kulturskole/handlesenter der da?

Men uansett. Det går jo fint an å ha dårlig råd og ta seg en øl

Jada, det var ikke det jeg hintet til da jeg kalte han det. Bare gjorde det for å se om vi hadde funnet samme fyren.

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 23:01   #282
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Synes også dette begynte å bli litt på kanten, så fjernet "oppskriften".

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 23:05   #283
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.935
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Koko, her.

Synes også dette begynte å bli litt på kanten, så fjernet "oppskriften".

Jeg slettet og

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 23:17   #284
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.167
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Oh my, vi har en felles venn... Ei jeg studerte med i hin hårde gamle dager. Hun er fra Bergen.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 23:19   #285
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Flott forumjustis, folkens!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 08:55   #286
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Jeg synes ikke på noen måte at innleggene som ligger ute i denne tråden er Ove the Top. Det er ingen som nevner navn, og i såfall er det jo bare å be om en PM? Fyren ha lagt ut en åpen blogg, har en åpen FB-profil, referer til konkrete navn og av det bør han selv forstå at han er mulig å spore. Han er fattig, ikke dum.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 09:06   #287
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Han er fattig, ikke dum.

Jeg heller litt mot det motsatte, jeg da.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 09:11   #288
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.167
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Jeg må innrømme at jeg er litt fristet tilå spørre vår felles venn om det er et fnugg av sannhet i bloggen. Type om han har barn og hva han jobber/ikke med...

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 09:16   #289
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg heller litt mot det motsatte, jeg da.



Jeg gjør påstanden mer generell, for jeg er egentlig helt enig med deg: Å være fattig er ikke det samme som å være dum.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 09:18   #290
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg må innrømme at jeg er litt fristet tilå spørre vår felles venn om det er et fnugg av sannhet i bloggen. Type om han har barn og hva han jobber/ikke med...

Og jeg er fristet til å ikke legge skjul på at jeg er kjempenysgjerrig

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 09:19   #291
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Og jeg er fristet til å ikke legge skjul på at jeg er kjempenysgjerrig

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 09:21   #292
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg må innrømme at jeg er litt fristet tilå spørre vår felles venn om det er et fnugg av sannhet i bloggen. Type om han har barn og hva han jobber/ikke med...

Kan du ikke gjøre det da? Men så er det jo ikke sikkert de viser det så utad heller. Men nå får tydeligvis denne mannen så det holder. Og hvis det er reelt så håper jeg også at de også kan få hjelp etter jul og ikke bare før jul. Alle virker så mye snillere sånn rett før jul liksom med å gi til andre.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 09:21   #293
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Det kan være veldig greit å finne ut om det er noe som helst sannhet i dette ja.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 09:27   #294
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Kan du ikke gjøre det da? Men så er det jo ikke sikkert de viser det så utad heller. Men nå får tydeligvis denne mannen så det holder. Og hvis det er reelt så håper jeg også at de også kan få hjelp etter jul og ikke bare før jul. Alle virker så mye snillere sånn rett før jul liksom med å gi til andre.

Nettopp! Det er derfor jeg skulle ønske at folk heller ga til noen som satte dette i system, og ikke etter innfallsmetoden. Jeg synes det er svært betenkelig hvis veldedige organisasjoner formidler pengegaver til enkeltpersoner.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 09:27   #295
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Hva jeg tenker?

At om de er to forsørgere som holder sammen burde man klare seg uten å tigge via en blogg.

Jeg kunne sikkert funnet på å lage en pappablogg altså men ikke med negativt, melankolsk innhold. Men ved alle gleder det gir. Hvilke fine relasjoner man får med barna osv.

og jeg er langt unna å være på et overskuddnivå hverken økonomisk eller på å ha noen som stiller opp. Men å blogge på denne måten? kun kjip og trist vinkling. no deal herfra

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 09:39   #296
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.167
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Det kan være veldig greit å finne ut om det er noe som helst sannhet i dette ja.

Jeg har sendt en melding til min tidligere studievenn. Nysgjerrig som fy jeg og.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 09:42   #297
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Nettopp! Det er derfor jeg skulle ønske at folk heller ga til noen som satte dette i system, og ikke etter innfallsmetoden. Jeg synes det er svært betenkelig hvis veldedige organisasjoner formidler pengegaver til enkeltpersoner.

Dette signerer jeg helt og fult. Jeg har nå fulgt også denne organisasjonen "Hjelp oss å hjelpe" noen dager på fb. Jeg er ikke i tvil om at alle som engasjerer seg der gjør det kun av godt hjerte, jeg tror likevel det er bedre å støtte mer etablerte organisasjoner som har bedre kontrollsystemer.

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 13:22   #298
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.514
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Nettopp! Det er derfor jeg skulle ønske at folk heller ga til noen som satte dette i system, og ikke etter innfallsmetoden. Jeg synes det er svært betenkelig hvis veldedige organisasjoner formidler pengegaver til enkeltpersoner.

Absolutt! Eg liker ikkje tendensen til at den som roper høgast, får mest.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 13:40   #299
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.910
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Det er mange fattige barn jeg skulle ha hjulpet. Noen mangler bare penger, andre lever med vold og rus i tillegg.

Økonomi er de voksnes ansvar. Her har de hatt høyt forbruk, stor gjeld og ingen buffer. Og så har de blitt syke. Det har vært problemer en stund når SI trekker fra lønn. Jeg har ikke særlig sympati for de voksne. Det rykker absolutt ikke i givergleden.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 18:07   #300
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Jøss. Jeg er i familie med mannen. Kun perifert, da, så jeg vet ingenting om livet hans. Meget sært.

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no