Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jåleshoppingtråden

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-12, 13:09   #281
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Jeg liker hårolje, tenkte å prøve ut nye etter Kerasase Elixir. Orofluido og Kendi Oil virker gode og har moderat lukt. BioSilk er til 5 åringes floker og virker. Hun ønsker nå å gre håret godt med stor børste. LRP sin ikke vannfaste mascara kan jeg ikke bruke hver dag, den sitter virkelig dårlig, men det hørtes så sunt ut med pleiende serum på vippene. Børsten er veldig god. Parfymen har jeg hatt lyst på lenge, den er limited edition som nå begynte å bli utsolgt.

Gammel 31-08-12, 17:22   #282
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Denne skyggen med lipgloss fra Dior:

Og denne grønne:

Gammel 14-09-12, 09:57   #283
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Fått meg grønne negler

Sist redigert av Bomull : 24-09-12 kl 22:57.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-12, 11:40   #284
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Høstens nye fra OPI. Jeg tester den oliven fargede. .

Gammel 24-09-12, 19:39   #285
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt håroljen fra loreal. Likte den faktisk bedre en maroccanoil. Sistnevnte der dufter høgg.

Gammel 24-09-12, 19:45   #286
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

I et pænikkanfall over rynker ved øynene handlet jeg meg øyekrem, for første gang i mitt liv. Ikke bare age smart, men jaggu også age reversal. Dyr som fy, så nå håper jeg å bli minst ti år yngre.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 22:02   #287
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt et Ole Henriksen kit fra strawberrynet, lurer veldig på når det kommer. Kjøpte serumet på tax free her om dagen, og det er iallefall deilig.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 17:57   #288
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Har akkurat bestilt Essie Bobbing for Baubles på eBay, siden den tydeligvis ikke finnes her i Norge:

Gammel 29-09-12, 19:57   #289
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ser ut som de har sluttet med renseskummet jeg brukte fra Biotherm. Så prøver dette.

Gammel 29-09-12, 20:28   #290
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Har akkurat bestilt Essie Bobbing for Baubles på eBay, siden den tydeligvis ikke finnes her i Norge:

Den var fin!

Gammel 30-09-12, 11:27   #291
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt det nye pudderet til makeupstore. Vittig. Det føles vått ut når du tar det på!
Skal gi fuktighet og ikke tørre ut. Noen som har prøvd det? Aqua cooling powder. Stygge negler på bildet! Snodig å legge det ut.

Sist redigert av Trulte : 30-09-12 kl 11:39.
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 22:18   #292
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jøss, høres spennende ut, Trulte! Har du prøvd det? Hva slags hud har du?

Gammel 30-09-12, 22:22   #293
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Jøss, høres spennende ut, Trulte! Har du prøvd det? Hva slags hud har du?

Ja, det var litt gøy. Jeg har hud som er fuktfattig, men ellers i god stand.
Men trenger virkelig gode kremer så jeg ikke blir stiv i maska. Jeg har prøvd det et par ganger. Og det kjennes godt ut. Veldig langt fra pudder. Fuktig. Rart.

Gammel 30-09-12, 22:24   #294
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Høres egentlig ut som meg, det. Men må ha virkelig gode krever for å ikke få knusktørre partier i ansiktet. Ser du ikke tørr ut med denne på?

Gammel 30-09-12, 22:27   #295
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Høres egentlig ut som meg, det. Men må ha virkelig gode krever for å ikke få knusktørre partier i ansiktet. Ser du ikke tørr ut med denne på?

Nei, og jeg ser ut som jeg har mel i ansiktet med feks mineralpudder.
Gå innom Byporten så prøver de det på deg. Det kom inn i forrige uke, så gøy med nyheter.

Gammel 30-09-12, 22:31   #296
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Kult, må sjekke det ut! Rart hvordan man bare "må", enda jeg egentlig endelig har funnet den perfekte foundation for meg.

Gammel 02-10-12, 12:20   #297
energibombe
Aktiv

Medlem siden: Oct 2012
energibombe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Etter inspirasjon fra denne tråden ble det 4 essie neglelakker
Big spender, Sexy divine, Chinchilly og Bachelorette bash

energibombe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 20:40   #298
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Diorskin Nude Foundation

og to nye parfymer til meg.

og

Noen neglelakker også, bl.a Dior Vernis Golden Jungle Duo. Kan gi krokodilleeffekt men det har jeg ikke testet.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-12, 09:39   #299
energibombe
Aktiv

Standard

Jeg er på min 3.dag med MD rens for sensitiv hud og er veldig imponert. Kjøpte i tillegg Decleor harmonise og er veldig fornøyd.

I går laget jeg meg ebay-bruker, spørs hvilken vei dette går.

Kjøpte et sett med minilakker fra Opi, men finner ikke noe bra bilde:
Big Apple Red
I`m not realy a waitress
You don`t know Jacques!
Vampsterdam
Lincoln park after dark

Så kjøpte jeg den populære overlakken Seche Vite og et startsett med Konad.

Gammel 06-10-12, 10:47   #300
energibombe
Aktiv

Standard

Essie neglelakkene var av den gamle typen med smal kost og tynnere lakk.
Måtte google en del for jeg trodde den var fake først. Testa en og de to andre får bli gaver.

Trøsteshoppa China Glaze lakker, 9stk stort sett fra Hunger games kolleksjonen. Mørke farger og bling bling. 299kr inkl porto, genialt!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:11.