Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hurtigruten minutt for minutt

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-11, 10:43   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg må innrømme at jeg har slutten oppe live på kontoret. Jeg tror det blir happy end. Dronningen og greier.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 01:48   #2
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ååå, det er nesten så jeg får lyst til å flytte nordover!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 05:56   #3
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er sippeguri av dimensjoner her...
Sitter og ser avgangen fra Vardø og blir så rørt!!!

Jeg drømmer virkelig å få reise nordover.

Gammel 22-06-11, 10:15   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nydelig innseiling til Kirkenes. Jeg kommer virkelig til å savne dette programmet, kjenner jeg.

Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:18   #5
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Dette må da være historiens særeste program?
Har tittet innom et par ganger og jeg finner det veldig lite spennende å se på timesvis med åpent hav liksom.
Greit nok fin natur og greier, men hva er egentlig greia her?
Sitter folk i timesvis og ser på altså?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:36   #6
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Dette må da være historiens særeste program?
Har tittet innom et par ganger og jeg finner det veldig lite spennende å se på timesvis med åpent hav liksom.
Greit nok fin natur og greier, men hva er egentlig greia her?
Sitter folk i timesvis og ser på altså?

Jeg er bare så enig.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:20   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det har stort sett stått på her hele tida. Det er Zen. Der vinker dronningen også, gitt.

Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:54   #8
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg sitter på kontoret og gråter litt, jeg.

Gammel 22-06-11, 10:56   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva i all verden skal jeg se på i kveld?

Eh ... jeg kan jo se på alt det jeg ble nødt til å ta opp på get-boksen. Det har vært noe stoisk og majestetisk over dette programmet. Jeg og mannen har elsket det.

Gammel 22-06-11, 11:01   #10
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur.

Gammel 22-06-11, 11:27   #11
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner at det er litt trist at det hele er over...

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 11:29   #12
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt trist?

Gammel 23-06-11, 00:56   #13
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hva i all verden skal jeg se på i kveld?

Eh ... jeg kan jo se på alt det jeg ble nødt til å ta opp på get-boksen. Det har vært noe stoisk og majestetisk over dette programmet. Jeg og mannen har elsket det.

Ja! Vi har også tatt opp noe. Bl.a fra Kristiansund, der jeg har bodd i mange år. Kommer til å savne programmet, roa... og sjølukta.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 11:33   #14
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Det var stas med kongeskipet, da.
Morro har det vært. Både zen og harabaill, og litt over the top en god del ganger.

Gammel 22-06-11, 11:35   #15
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Trist at det er slutt, ja.

Gammel 22-06-11, 11:41   #16
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Morro har det vært. Både zen og harabaill, og litt over the top en god del ganger.

Der har du det nye slagordet til Hurtigruten:
"Hurtigruten - både zen og harabaill."

Gammel 22-06-11, 11:57   #17
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Der har du det nye slagordet til Hurtigruten:
"Hurtigruten - både zen og harabaill."

Gammel 22-06-11, 11:36   #18
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Vi har også kikket masse på det.
Deilig tv i stedet for bråk og ståk. ld lady:

Gammel 22-06-11, 11:40   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 12:08   #20
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Men tenk så skuffet turistene blir når de bestemmer seg for å ta seg en rundtur, også skjer det ingenting på kaiene rundt omkring.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.