|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#281 |
This is normal!
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderDet ser ut som om Mixit har blod i ansiktet jo! Vel, det overrasker ikke med den livsførselen.
![]() |
![]() |
#282 |
This is normal!
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderSkal det forresten settes enda en "flamme" på juledekorasjonen på søndag, tror dere? Jeg liker ikke småplukket, for jeg bare ender opp med å brenne meg på fingertuppene. :kløne:
![]() |
![]() |
#284 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender
Og det er samme størrelse på alt lim som skal inn i sånne limpistoler?
![]() |
![]() |
#285 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderJeg mistenker sterkt at noens Mixit har hatt en tett omgang med limpistolen altså. *sniff sniff*
![]() |
#286 |
~~~~~~~
|
Jeg er veldig imponert over at det er så få som har brent seg på limpistolen. Jeg har nemlig veldig dårlig erfaring med barn og limpistol. :brent barn lukter ille: (som i meg selv)
![]() |
#287 |
This is normal!
|
Ungene mine har brent meg et par ganger ("Lillesøster, legg ned den limpistolen!") Men som regel brenner jeg meg helt på egenhånd ved å ta på limet mens det er varmt.
![]() |
![]() |
#288 |
koko
|
Nei, det finnes ulike størrelser, men verken Panduro eller CO har egne, sære mål. (De har iallfall ikke hatt det før.) Men det er lurt å enten notere seg hvilken type man skal ha, eller ta med en patron for å kunne sammenligne i butikken. *erfart*
![]() |
#289 |
Hertuginne
|
Har de?
![]() |
#290 |
bits and pieces
|
:rekker opp hånda:
![]() |
![]() |
#292 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderKalenderen endte visst opp i princess-posen min i dag. Jeg angrer allerede. Damen bak disken forsikret meg om at det slett ikke var for sent, for hun hadde ikke begynt enda selv engang. Så etter middag skal vi i gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderVi trenger ikke mere lim for vi har dobbelt opp |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderMr Mixit har fått seg arbeidsbord også her i heimen, og to tente lys en dag på etterskudd ...
![]() |
#295 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderLimpistolen har vist seg nyttig til andre ting enn å montere julekalenderpakker. Nå har jeg nettopp reparert en liten nissefigur som lillesøster klarte å knuse. Ble litt merker etter limingen, men siden det skulle vært svart så bare tegnet jeg over med svart sprittusj over limen og voila, fiks ferdig nissefigur. Fabelaktig.
![]() |
#296 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderJeg er en ond, ond mor. Snuppa satte i gang et leven uten like i dag, og etter gjentatte (og faktisk vennlige) formaninger om skjerpings klarte jeg å lire av meg "hvis du ikke roer deg ned nå, så orker jeg ikke å bygge noen figur med deg i dag". Vel, det blir ikke noen figur hos oss i dag.
![]() |
![]() |
#297 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderHer henger snørrete Portofino, han slapp ikke helt inn med den nesa, og viste ingen interesse for å pusse den. Pøntehubroen er temmelig sjokkert.
![]() |
#298 |
koko
|
De har iallfall hatt. (Nå føler jeg meg teit, hvis jeg har ropt ut om gull og det viser seg at de bare har gråstein nå.)
![]() |
#299 |
This is normal!
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderVi får håpe denne Portofino klarer å skille snørr og barter. Han har litt å holde rede på der.
![]() |
![]() |
#300 |
Hertuginne
|
![]() |
Emneord |
julepakkekalender, julepøntehubro, klassiker-nominert, limpistol, panduro, redd barna, shane |
|
|