Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ambivalent i forhold til vår og sommer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-12, 20:59   #281
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Det har også en sammenheng med at jeg ikke liker varme noe særlig. Jeg liker bedre sol og kald luft om høsten, det er så friskt og deilig! Dessuten er det liksom sånn at man har bedre samvittighet når man er inndendørs om høsten, enn om våren/sommeren.

Jeg liker også høsten, dvs tidlig høst med kjølig luft, litt nye høstklær, kunne pakke seg inn i, se litt koselig ut, tenne stearinlys og fyre i peisen etter en lang utesommer.

Jeg liker heller ikke om det blir for varmt, dvs over 27-28 grader. Men jeg elsker vår og sommer. Det er fantastisk å kunne sitte lenge ute på om kvelden, grille eller spise frokost ute, ligge i sola ute om morgenen med kaffekoppen... Se barna kose seg på teppet i hagen. Ja, og gremmes litt over at de løper ut og inn, søle med vann, rote utover masse leker, krangler på trampolina - det hører vel også med...

Å pakke en tidlig morgen en bag med badetøy, smøre matpakker og dra på stranda, før de fleste andre har kommet... Gå i behagelige sommersko, behagelig sommerkjole som ikke strammer her og der. Kanskje har jeg jukset litt med selvbruningskrem på leggene. Jeg har ganske lys hud, men får litt farge likevel. Og ingen ser meg når jeg ligger og soler meg i hagen. Men jeg gidder ikke å gå med badedrakt på stranda pga magen, den skal soles og vises, selv om den er fyldig og voluminøs og henger litt etter KS og svangerskap.

Jeg gleder meg over denne årstiden, særlig når jeg jobber i barnehage og kan være mye ute i fint vær (og barnehagebarna kler seg kjapt selv, i motsetning til om vinteren....). Idag er jeg faktisk litt solbrent!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 21:16   #282
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg omgås knallvakre og helt vanlige folk, og jeg har aldri noensinne blitt påvirket negativt eller kjent misunnelse. At noen er penere eller tynnere enn meg plager meg absolutt ikke. Jeg synes det er fremmed å bruke krefter på å sammenligne seg med andre hele tiden. Og tyter det i linningen, så får man trene eller kjøpe større bukser. Ikke være misunnelig på andre.

Gammel 21-03-12, 21:25   #283
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Og tyter det i linningen, så får man trene eller kjøpe større bukser. Ikke være misunnelig på andre.

Og det sier du , og så jeg som har vært misunnelig på Tone Damli Aaberge siden april i fjor- helt til ingen nytte...
Du vet ikke hvem du skriver til, HV, jeg trener buksene av deg any day ( ) og tilbringer adskillig mer tid på treningssenter og på fjelltur enn jeg gjør med å være det du kaller "misunnelig." Forskjellen på meg og deg er mest sannsynlig bare at jeg er et helt alminnelig dødelig menneske som av og til slumper til å ha selvdestruktiv tanke i steden for å alltid gjøre det Eneste Riktige.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 21:34   #284
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Og det sier du , og så jeg som har vært misunnelig på Tone Damli Aaberge siden april i fjor- helt til ingen nytte...
Du vet ikke hvem du skriver til, HV, jeg trener buksene av deg any day ( ) og tilbringer adskillig mer tid på treningssenter og på fjelltur enn jeg gjør med å være det du kaller "misunnelig." Forskjellen på meg og deg er mest sannsynlig bare at jeg er et helt alminnelig dødelig menneske som av og til slumper til å ha selvdestruktiv tanke i steden for å alltid gjøre det Eneste Riktige.

Er du virkelig sur over at andre ikke har samme greier som de trigges av som deg?

Gammel 21-03-12, 21:43   #285
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er HELT enig med Teofelia. Dette med selvbilde sitter 110 % i hodet. Om man lar seg såre av kommentarer er det fordi man er sårbar på de områdene og jeg tror at alle kan - med eller uten hjelp - klare å trene opp de sårbare områdene til å bli røffere og tåle mer. Min erfaring er at det er når jeg ER sår at jeg LAR MEG såre. Og det er jeg som må ta ansvar for hvordan jeg vil la andres kommentarer, eller mine fikse ideer om hva andre kanskje syns, tror og mener, gå inn på meg.

Dette var faktisk en skikkelig irriterende tråd å lese. Makan til syting og klaging! Det er selvopptatthet og selvsentrering fra vegg til vegg! Liker man ikke å ha hage? Kvitt deg med hagen. Liker man ikke sommer? Bo i Trøndelag eller på Nordmøre, Sunnmøre eller i Hordaland, eller hvor som helst i Norge, så slipper du å gå i bikini, men kan få gå med ullgenser på kontoret i juli.

Har du hvite legger? Lev med det. Tenk på noe annet. Whatever. Man er voksen, finn en strategi!

Jeg mener helt seriøst at man burde finne noe annet å bruke tid og energi på enn å sitte foran speilet og forstørre det man er misfornøyd med. Jo mer tid man bruker på å se på det man ikke liker hos seg selv, jo mer kommer skavanken i sentrum. (Eller den fiktive skavanken). Jeg tror man har for mye tid og for lite skam hvis man rekker å bruke så mye tid på å grue seg til bikinisesongen. Det er andre ting å tenke på her i verden.

Dette er et eksempel på en tekst der jeg er 100% enig i budskapet men lite imponert over formen.

Det er ingen umulighet å være tydelig samtidig som man også spar fram en passelig dose respekt og vennlighet.

Folk som bruker altfor mye tid på å fortvile over egne skavanker kan godt skjerpe seg. Folk som tenker at det alltid er helt gret å snakke rett fra levra uten å samtidig også spandere litt fintfølelse og søsterlig empati kan også skjerpe seg.

Gammel 21-03-12, 21:43   #286
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noe i veien med deg, Rine? Hvorfor er du opptatt av at du kanskje trener mer enn meg? Er du forøvrig sikker på det? Jeg har ganske enkelt ikke noe utseendemisunnelse. Om det er det Eneste Riktige vet jeg ikke, men det er deilig å slippe. Det trenger du vel ikke bli sur på?

Gammel 21-03-12, 21:46   #287
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Forskjellen på meg og deg er mest sannsynlig bare at jeg er et helt alminnelig dødelig menneske som av og til slumper til å ha selvdestruktiv tanke i steden for å alltid gjøre det Eneste Riktige.

Så du er egentlig litt misunnelig på Harriet som ikke er misunnelig og herketeknikker med å omtale deg selv som alminnelig og henne som ualminnelig?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Er du virkelig sur over at andre ikke har samme greier som de trigges av som deg?

Det samme lurer jeg på.

Jeg blir misunnelig av å høre om andres reiser, jeg elsker å reise og skulle gjerne reist mer. Jeg blir altså ikke misunnelig av Bluens flate mage, Karamellens vakre farger, Filifjonka sin klassiske skjønnhet eller av Teofelias nye, gamle villa. Men kom igjen når jeg leser om Tallulahs USA-ferie eller når det gjelder Toffen, som har skuffen full av billetter.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 21:48   #288
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg er misunnelig på Hariett.

Men jeg er ikke misunnelig nok til å gjøre noe med det, viser det seg. Men en vakker dag skal jeg slutte å drikke brus og begynne å trene mer.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 21:53   #289
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om jeg er sur eller om det er noe galt med meg? Jeg prøver en gang til:

Nei. Jeg tror ikke det. Men jeg blir oppgitt over HV som åpenbart har tatt for mye Møllers Tran i denne tråden (ikke bare basert på det siste innlegget hennes) og er fullstendig "oppoghoppogluktepåblomstrene"-ingenting å sutre for: Føler du sånn- gjør du bare sånn, osv.
Greit nok, jeg får tro dere på at dere aldri reflekterer over andres utseende eller sammenligner dere med andre, supert det, men det å over andres veltrente kropp når man har en dårlig dag, er da ikke det samme som at man ikke evner å ta tak i sin egen "ikke fullt så veltrente" kropp, eller at man generelt er misunnelig? Jeg unner andre fine kropper, jeg, og det er jo ikke sånn at jeg misliker folk med finere kropp enn meg, (det ville blitt slitsomt...) men jeg tror det er ganske vanlig å ha det slik av og til, om det nå er ryddig hus, kropp eller reiser det handler om. Og det er da, når noen, etter to-tre innlegg der jeg prøver å forklare hva jeg mener, sier: "Det er bare å begynne å trene, det, eller kjøpe seg en ny bukse" at jeg blir litt .

HV: Før dette blir helt absurd: Jeg er ikke opptatt av at jeg trener mer enn deg, jeg aner virkelig ikke hvor mye du trener, det var et forsøk på en spøk. :beroliger:

Gammel 21-03-12, 21:56   #290
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Dette er et eksempel på en tekst der jeg er 100% enig i budskapet men lite imponert over formen.

Det er ingen umulighet å være tydelig samtidig som man også spar fram en passelig dose respekt og vennlighet.

Folk som bruker altfor mye tid på å fortvile over egne skavanker kan godt skjerpe seg. Folk som tenker at det alltid er helt gret å snakke rett fra levra uten å samtidig også spandere litt fintfølelse og søsterlig empati kan også skjerpe seg.

Jeg er ikke helt enig. Jeg synes det er helt greit at også kvinner kan være litt breial, jeg synes faktisk at det harde presset på at kvinner skal være så utrolig runde og empatiske (på en søsterlig måte) er en sosial kontrollmekanisme som ikke er så nyttig.

Gammel 21-03-12, 21:57   #291
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

jeg synes faktisk at det harde presset på at kvinner skal være så utrolig runde og empatiske (på en søsterlig måte) er en sosial kontrollmekanisme som ikke er så nyttig.

Ja, det er spesielt utbredet her på FP.
For å si det slik, jeg hadde vel neppe vært her om jeg hadde følt det presset på meg.

Gammel 21-03-12, 22:00   #292
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Men Rine: jeg bryr meg ikke. Virkelig ikke. Du tror meg tydeligvis ikke, men det er sant. Og jeg tror man kan benytte kognitive terapi til å få orden på kjipe selvdestruktive tanker, særlig om de får så mye plass at de ikke gir rom for krokus eller noe annen moro.

Gammel 21-03-12, 22:02   #293
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er misunnelig på nesten alle, jeg.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 22:08   #294
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir veldig, veldig sjelden misunnelig, rett og slett. Det er bare ikke en veldig fremtredende egnskap hos meg. Det er ikke fordi jeg er spesielt prektig eller noe sånt; det er bare en følelse jeg vanligvis slipper å sloss mot, fordi den er fraværende.

Jeg kan godt stirre beundrende på Polyannas fabelaktige figur og tenke "Sånn hadde det vært fantastisk å se ut", men så kommer jeg jo umiddelbart på hvilken innsats Polyanna gjør i form av trening for å ha en sånn figur, og da er jeg mer enn happy med å bare beundre henne og være strålende fornøyd med det.

Det er ikke det samme som at jeg ikke kan ha skikkelig dårlige dager, der jeg føler meg fæl, har bad hair day, depper over kjolen som strammer mye mer over magen enn den vitterlig gjorde sist jeg brukte den, men det er altså ikke synet av andre mennesker som trigger dette: det er utelukkende i mitt eget hode. I alle fall kommer jeg ikke på at jeg pleier å la meg trigge slik av andre mennesker. Jeg skal absolutt ikke hevde at det ikke har forekommet.

Og den store forskjellen på nå og for en del år tilbake, er at misfornøydheten kommer som enkeltstårende dager. Jeg kan godt ha en dårlig dag der jeg er ikke liker håret mitt eller synes magen min er for stor, men jeg går ikke lenger rundt og er misfornøyd med magen, hvis det er mulig å skjønne forskjellen på de to.

Jeg har et triks, som jeg synes virker ganske bra. Jeg innså for noen år siden at hver gang jeg så bilder av meg selv fra ti år tilbake i tid, så syntes jeg at jeg så aldeles smashing ut på den tiden. "Hvorfor innså jeg ikke at jeg var slank da jeg var russ?", "Hvorfor så du ikke selv hvor pen du var da du var 25?" osv. Så nå har jeg bestemt meg for å se meg selv, slik jeg vil se meg når jeg er 50. Så jeg ser rynkefritt ansikt (i forhold til om ti år), høye bryster (i forhold til om ti år) og en fin figur (i forhold til om ti år). Kort sagt jeg nyter å være 40 år, mens jeg fortsatt er 40 år, i stedet for å vente til jeg blir 50 med å nyte meg selv som 40-åring.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 22:09   #295
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg skrev dette mens Divine postet sitt innlegg, ikke etterpå. Det ser ut som innlegget mitt var et direkte spark til Divine, men det var det ikke. Æres ord.

Gammel 21-03-12, 22:09   #296
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir ikke akkurat misunnelig, men tenker ofte at "jeg skulle ønske at".

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 22:11   #297
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror virkelig ikke at det var et spark til meg, altså, Teo.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 22:12   #298
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Takk, Divine. Det så bare så utrolig blærete ut, når de kom sånn rett etter hverandre, at det måtte jeg bare presisere.

Gammel 21-03-12, 22:14   #299
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Men Rine: jeg bryr meg ikke. Virkelig ikke. Du tror meg tydeligvis ikke, men det er sant. Og jeg tror man kan benytte kognitive terapi til å få orden på kjipe selvdestruktive tanker, særlig om de får så mye plass at de ikke gir rom for krokus eller noe annen moro.

Det kan man helt sikkert. Og jeg tror faktisk at du ikke bryr deg.
For meg er det vanskelig å skjønne at folk kan bli misunnelig på naboens bil og feriereise, men hvis noen sier at de kunne ønske de hadde en like stilig bil som naboen, iler jeg ikke til og sier "Ja, men så får du jobbe litt mer overtid og slutte å røyke da, vet du..."

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er misunnelig på nesten alle, jeg.

Ut og jogge med seg!

Gammel 21-03-12, 22:14   #300
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Så nå har jeg bestemt meg for å se meg selv, slik jeg vil se meg når jeg er 50. Så jeg ser rynkefritt ansikt (i forhold til om ti år), høye bryster (i forhold til om ti år) og en fin figur (i forhold til om ti år). Kort sagt jeg nyter å være 40 år, mens jeg fortsatt er 40 år, i stedet for å vente til jeg blir 50 med å nyte meg selv som 40-åring.

Jeg håper jeg en dag kommer hit ...

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.