|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#281 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til Roxette-konsert i morgen!
![]() |
#282 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2012
![]() |
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til dagens første pils |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenNå er vi hjemme fra en to ukers tur til Italia, så nå gleder jeg meg til å være hjemme noen uker. Stulle og stelle i hagen, lese bok, slappe av, møte venner, og bare kose meg. Og det enten det er bra eller dårlig vær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenGleder meg til å få besøk av Inter i kveld. Gleder meg til gulvet er ferdiglakket så jeg kan begynne å male igjen. Gleder meg til Oslotur og Champagne hos Storm og til å treffe en skogg FP-damer. Gleder meg til flyttelasset mitt kommer.
![]() |
#286 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å pakke ferdig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å male noen furumøbler( jeg egentlig hadde tenkt å kaste), i knæsje fager, og se hvordan det blir. |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
koko
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenGleder meg til tablettene jeg fikk av legen skal få meg på beina, slik at jeg er klar for en uke husmorferie på Moldejazz.
![]() |
#289 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenGleder meg til ungene kommer hjem i neste uke, tipper på onsdag eller torsdag. Da har de vært borte nesten 7 uker, så det skal bli flott og godt og se dem igjen.
![]() |
#290 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenDra på hytte-turne, så får vi voksnet skravlet med folk vi ikke har sett på en stund og jenta lekt med jevnaldrendende (passe brakkesyke etter ei uke hjemme
![]() |
#291 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenNå har jeg mye å glede meg til!
![]() |
#292 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å dra på Akvarium med ungene i dag.
![]() |
![]() |
#296 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å bli frisk fra omgangssyke, til å få flyttelasset mitt, og til ungene kommer hjem etter fem uker ferie.
![]() |
#297 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å reise på ferie i morgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til fest i morgen.
![]() |
#299 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2012
![]() |
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenGleder meg til å nyte to uker til med fri sammen med min lille fine familie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til årets julebordtur med mannens jobb. Vi skal til Berlin! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|