Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-12, 17:39   #281
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Gammel 29-12-12, 18:44   #282
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ble litt shopping på romjulssalg. Kosete vinterklær egentlig. Noe litt fint, og noe bare for varmen sin del.

Sist redigert av Dronningen : 30-12-12 kl 00:55.
Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 29-12-12, 19:40   #283
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Unicorn, her.

Denne har jeg drømt om siden jeg så den i en tråd her i sommer, og nå er den endelig min!!

hvor finnes denne lekkerheten, og ikke gratis vil jeg tro..?

Gammel 29-12-12, 21:51   #284
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg kjenner at jeg ble litt forelsket...! Hva heter denne modellen og hva koster den, amor?

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 29-12-12, 22:01   #285
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

hvor finnes denne lekkerheten, og ikke gratis vil jeg tro..?

Jeg kjøpte min her: http://cutencoolhouse.no/. Ikke gratis, men ikke veldig dyr heller. Virkelig verdt pengene, jeg blir bare mer og mer fornøyd!

Gammel 30-12-12, 10:38   #286
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Jeg kjenner at jeg ble litt forelsket...! Hva heter denne modellen og hva koster den, amor?

Ja, den er virkelig lekker! Jeg har aldri eid et så flott plagg i hele mitt liv, så det er litt stas for meg dette. Det er en kåpe fra Noa Noa og jeg ser at den finnes i nettbutikken Zalando, men til full pris som er litt over 2600,-

Jeg var innom Noa Noa sin butikk på Borg storsenter, Sarpsborg i dag og da så jeg den henge enslig på et stativ. Den hadde mitt navn på og ropte til meg.... Jeg kjøpte den med 40% rabatt.

Gammel 30-12-12, 10:53   #287
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Fin kjole Nessie.

Jeg har fått meg vintersko til de kaldeste dagene.

Er visst denne farge jeg har.

Har du kjøpt dem på nett? I tilfelle hvor?

Jeg har 3 par Duckfeet, og det er bare verdens beste sko.

Gammel 30-12-12, 11:41   #288
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Den vesken var fin. Prisen var jo ikke så ille. Takk for link. Likte lommeboken på nettsiden der også.

Gammel 30-12-12, 14:06   #289
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Disse er på vei til meg i posten.

Gammel 30-12-12, 14:11   #290
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var en nydelig kåpe, amor.

Tuppen er ikke aktiv  
Gammel 30-12-12, 17:55   #291
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte min her: http://cutencoolhouse.no/. Ikke gratis, men ikke veldig dyr heller. Virkelig verdt pengene, jeg blir bare mer og mer fornøyd!

takk for link. Hvordan er den utstyr med glidelås og lommer osv? stod liten info.. Og fornøyd med fargen også?

Gammel 30-12-12, 21:25   #292
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

takk for link. Hvordan er den utstyr med glidelås og lommer osv? stod liten info.. Og fornøyd med fargen også?

Sakset fra en annen side:

Sitat:

Novas nye skinnveske er sydd i den helt rette looken som avspeiler tidens trend med et snev av retro. Vesken har en stor frontlomme med klaff - og så er vesken i den skjønne seal brown-nyansen. Skinnvesken lukkes med glidelås i toppen og innvendig har den en stor glidelåslomme samt mobillomme. Bær den over skulderen eller gjør den lange, justerbare skulderremmen ennå lengre og bær vesken som en smart crossover.

Jeg har ikke tenkt så mye over lommene inni faktisk, men fargen er jeg ihvertfall veldig fornøyd med!

Gammel 30-12-12, 21:28   #293
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Nettshoppet litt i romjula.
http://nelly.com/no/klær-til-kvinner...ket-111230-13/

Gammel 30-12-12, 22:03   #294
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Sakset fra en annen side:

Jeg har ikke tenkt så mye over lommene inni faktisk, men fargen er jeg ihvertfall veldig fornøyd med!

Bare tenkte om den var litt "pjaktisk", og den høres grei ut. Fargen ser veldig fin ut. Den finst forøvrig i mørk brun og sort også.

Gammel 30-12-12, 23:35   #295
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Bare tenkte om den var litt "pjaktisk", og den høres grei ut. Fargen ser veldig fin ut. Den finst forøvrig i mørk brun og sort også.

Gul (kanskje mer oker) og mørke grønn også, men det er kanskje ikke like praktiske farger. Ja, og grå mener jeg.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 30-12-12, 23:44   #296
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Standard

Jeg syns den er praktisk. Får fint plass til alt jeg trenger, og kan i tillegg ha med meg iPad'en f.eks.

Gammel 30-12-12, 23:46   #297
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin veske. Ser bare lysebrun og mørkebrun på den siden, vet dere hvor de har sort og grønn?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 30-12-12, 23:47   #298
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Sort her iallefall: http://www.carriealong.no/shop/nova-...e-i-3480p.html

Gammel 30-12-12, 23:48   #299
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Jeg skulle gjerne sett den i grå..

Gammel 31-12-12, 00:11   #300
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg skulle gjerne sett den i grå..

Det er feil modell som er gjengitt her, men fargen skal være den samme.

Luvi er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:37.