|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: Kvinner og deltid og LO
Hva mener du, pøblis? Genererer barnehagepedagoger, lærere, leger, forskere og politikere verdier? Surely not. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det synes jeg var å trekke det hele vel langt.
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2013
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvinner og deltid og LO*** Sist redigert av Ørnekvinnen : 04-09-14 kl 11:11. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvinner og deltid og LO*** Sist redigert av Ørnekvinnen : 04-09-14 kl 11:11. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kvinner og deltid og LOØrnekvinnen: nei, selvsagt mener jeg ikke det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvinner og deltid og LO*** Sist redigert av Ørnekvinnen : 04-09-14 kl 11:20. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Leser
|
Vekommende som mener at det har en høy verdi å gi barna sine rolige morgener og ettermiddager velger også bort det å utdanne pedagoger i barnehagene.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 09-06-13 kl 11:46. Årsak: skrifte -> skifte |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Kanskje hvis du leser debatten så ser du hva vi diskuterer. Du må velge hva du vil for min del. Jeg har heller ikke kalt deg; ørnekvinnen, en snylter. Jeg har gjentatte ganger tidligere i tråden sagt mye om hvorfor jeg ikke synes det er helt greit at så mange kvinner velger deltid.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg kan godt gjenta det jeg, om det går inn denne gangen får vi se.
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
![]() ![]() ![]() |
Takk for at du lærer meg dette. Det er viktig for meg om folk på FP synes jeg er saklig eller usaklig. Men jeg ble nysgjerrig på dette med stråmannargumentasjon.
Var det feil at jeg påpekte at Teofelia brukte denne argumentasjonsteknikken? Sist redigert av Ørnekvinnen : 09-06-13 kl 12:14. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kvinner og deltid og LOJeg tror vel pøbelsara var den som påpekte at verdiskapning handler om mer enn skattekroner.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kvinner og deltid og LOJeg tror Esme mener at når du hevder at jeg sier at du snylter, så bedriver du stråmannsargumentasjon.
|
|
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvinner og deltid og LO*** Sist redigert av Ørnekvinnen : 04-09-14 kl 11:20. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
![]() ![]() ![]() |
Det var denne kommentaren jeg først og fremst tenker på. Å si at noen må ha inn noe med teskje er nedlatende. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mother of Dragons
|
Om du får anfall av det, så er virkelig ikke dette forumet for deg.
|
|
|
#17 |
|
Aktiv
![]() ![]() ![]() |
Jeg synes det er nedlatende. Jeg forholder meg ikke til stammespråket deres. Ditt innlegg om debattkulturen på FP var så nedlatende at jeg ikke hadde tenkt til å nevne det en gang. Håper for din skyld at du aldri opptrer slik i det virkelige liv. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Kvinner og deltid og LOHa det bra.
|
|
|
#19 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kvinner og deltid og LOOki. Da synes jeg du har surbriller på. Esme sa mye fint, så jeg henviser til hennes innlegg.
|
|
|
|
|
#20 |
|
Aktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvinner og deltid og LOJeg noterer meg i alle fall at stråmannargumentasjon ikke er ok. Latterliggjøring, usynliggjøring og vi-mot-deg-mentalitet er imidlertid god og saklig diskusjonsteknikk. |
|
|
|
![]() |
|
|