|
|
|
|
#1 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: GruffetrådenJeg elsker varmen, men må være inne og gjøre kjøkkenet klart for oppussing. |
|
|
|
|
#2 |
|
Klar
|
Sv: GruffetrådenJeg vil også være ute i sola og bade og kose meg og slappe av!, Men neida, jeg sitter inne og nileser til eksamen. Gjorde litt oppgaver ute i sola, men det var varmt så måtte rømme inn. Gruff! |
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: GruffetrådenJeg tror egentlig millacts "neida" kun var en måte å si "jeg synes det er deilig å ha det så varmt!", ikke et "jeg synes alle i Nord-Norge bør fryse i hjel". |
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Gruffetråden
Takk, Mave, nettopp!
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Godt mulig, men svaret kom etter at det ble skrevet at det burde vært bedre fordelt mellom nord og sør og det svarte hun neida på. Så da reagerte jeg på det og jeg syns ikke hun har svart noe bedre etter det heller. Og jeg er helt rolig faktisk.
|
|
|
#6 |
|
|
Ja, jeg skjønte jo hva dere trigga på, men synes det virket litt i overkant lett-trigget, det var ikke "æææ-bæææ, dere FRYSER I FINMARK!", lissom. |
|
|
|
|
#7 |
|
Tittel og tittel....
|
Nå er jo dette gruffetråden da, så da må man vel få lov til å gruffe. Mulig de fryser i Finnmark,, jeg er ikke der
|
|
|
#8 |
|
|
Du tenker det omtrent alle nordlige aviser skrev på forsidene sine av harselering om søringenes håndtering av vinter? |
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Jeg får skylde på varmen
|
|
#10 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: GruffetrådenKan jo vinkle værklaginga på en annen måte: Jeg planla å vaske bilen i kveld fordi det var så fint overskyet vær, men så begynte det å regne litt
|
|
#12 |
|
© All rights reserved
|
Sv: GruffetrådenJeg gruffer over folk som godter seg når andre har dårlig ferievær. (Ikke rettet mot noen i denne tråden, altså.) Venninnen min var i Madrid forrige helg, der bøttet det ned og var 14 grader. Hun ble bombardert med «haha»-meldinger hjemmefra, og fikk drøssevis av bilder av sol, bading og antall grader her hjemme. |
|
|
|
|
#14 |
|
Ad astra
|
Sv: GruffetrådenDet sludda når jeg kjørte til jobb i morges. Jeg vet hvor jeg bor osv, men sludd altså. I juni! :gahhh:
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: GruffetrådenVæret i nord, igjen... |
|
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: GruffetrådenRyggen min har slått seg vrang igjen. Det gjør vondt og jeg kjenner at jeg holder på å bli gammel. Normalt sett har dette vært over på et par dager, men nå har jeg hatt vondt i 4 dager uten noen klar forbedring over tid, og sånn kan jeg jo ikke holde på.
|
|
|
#17 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: GruffetrådenJobbsøking :lei:
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jobbsøking er noe pes, selv i sommervarme. |
|
|
|
|
#19 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: GruffetrådenTigermammaer som tror de kan gjøre jobben til profesjonelle bedre enn dem.
![]() |
|
|