![]() |
#281 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Gruffetråden #8
Jeg kjenner en voksen mann som ikke kunne skru på oppvaskmaskinen. Helt seriøst. Eksen min måtte vise han hvordan han gjorde det en gang han har der (og jeg var ute med kona, som tydeligvis var den som alltid gjorde det). Eksen min var dypt sjokka over hvor hjelpeløs det var mulig å være. Samme mann sorterte ut alt rosa godteri fra sønnenes Halloween-poser også, så han var muligens ekstremt opptatt av tradisjonelle kjønnsroller (og så homofob at han garantert er homofil tenker jeg).
#282 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #8Jeg er en sånn som kan legge ting rart inn i oppvaskmaskina, fordi sammadetvel. |
![]() |
![]() |
#283 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Gruffetråden #8I helgen var mor på hytta og samboer på taket for å fikse pipen. Mens han satt der med spakkel og murpuss så fyrte hun i peisen så det kom masse røyk og varme..
#284 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråden #8Unger som aldri kan legge seg ...
#286 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Da våre barn var yngre ba vi vennene deres å rydde etter seg, uansett hva de hadde holdt på med. Det var egentlig en slags opplæring få av dem fikk hjemmefra. Det var helt vanlig at foreldrene oppførte seg som de reneste tjenerne for unga sine. Noen av barnas venner har tatt det opp etter at de flytta hjemmefra, de kunne bare det lille de lærte på besøkene hos oss. |
![]() |
![]() |
#287 |
|
Min eldste slapp unna VELDIG mye mer arbeid da jeg var alene med ham enn han gjør nå når vi er to voksne. At unger skal bidra, krever i hver fall i begynnelsen, at en voksen overvåker, rettleder og korrigerer. Da vi var alene var det så utrolig mye lettere å bare gjøre det selv enn å gjøre det som var nødvendig for at han skulle gjøre det. Selv ikke ungene til alenemødre er magiske. På den måten i hvert fall.
![]() |
#289 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Det ER ikke innafor å sette seg klin inntil folk på benken i busskuret. Er det vel? Og deretter å tenne en røyk. |
![]() |
![]() |
#291 |
|
Folk som røyker i busskur, rett utenfor innganger og den type ting er det verste jeg vet.
![]() |
#292 |
|
Jeg har noen andre over på verste jeg vet-lista mi, men de du nevner her kommer skikkelig høyt opp, ja. |
![]() |
![]() |
#294 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Selv mens jeg røyka selv syntes jeg slikt var ekkelt og helt unødvendig. |
![]() |
![]() |
#296 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Gruffetråden #8Jeg får ikke start på gressklipperen!
#297 |
|
Vet ikke hva jeg syntes var mest ille. At hun ikke brydde seg med å holde avstand midt i en smittepølkommune, eller at hun røyket meg midt i fjeset. Hun fikk premie som dagens mest egoistiske idiot, i hvert fall. |
![]() |
![]() |
#298 |
geskjeftig
|
#300 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Gruffetråden #8Å ha stått i et liten campingplass-do-avlukke med en overtrøtt, kvalm unge. Som kastet opp. Og skal helst tilbake i teltet og sove. Men hun blir kvalm når hun reiser seg så hun sitter på huk. Fryser og er trøtt, og tørr ikke gå og legge seg.
|
|