Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-22, 10:09   #1
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Jeg ser nå på Somebody/Somewhere og the Guilded Age, begge på HBO.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 26-02-22, 23:06   #2
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sett The two popes (film) på Netflix og begynt på the.gilded age på hbo. Vet ikke helt hva jeg mener, mtp samme skaper av Downton Abbey holder den ikke mål. Begynt på episode 2.

Sist redigert av Millen : 27-02-22 kl 17:53.
Millen er ikke aktiv  
Gammel 27-02-22, 19:01   #3
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Sett The two popes (film) på Netflix og begynt på the.gilded age på hbo. Vet ikke helt hva jeg mener, mtp samme skaper av Downton Abbey holder den ikke mål. Begynt på episode 2.

Jeg liker The Gilded Age. Nok til å sett de første 5 (?) episodene, i alle fall.

Gammel 27-02-22, 19:02   #4
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Jeg liker den. Nok til å sett de første 5 (?) episodene, i alle fall.

Jeg må nok se den. Er sikkert noe med at jeg forbinder skuespillerne med andre rollefigurer så det blir kræsj.

Gammel 26-02-22, 23:46   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ser jeg på Beauty and the Beast på Viaplay. Passer fint til multitasking. "Ser/hørerer" på Macen og surrer med annet på PC. Det er ikke krise hvis jeg går glipp av noen minutter liksom.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 27-02-22, 17:09   #6
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Har sett hele sesong 2 av Pørni idag, på viaplay. Likte den veldig godt.

Gammel 27-02-22, 17:54   #7
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Leaving Neverland.

Gammel 27-02-22, 22:51   #8
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Har sett hele sesong 2 av Pørni idag, på viaplay. Likte den veldig godt.

Så alle episodene er kommet? Man kan få en gratis prøvemåned på Viaplay, ja?

Gammel 27-02-22, 23:02   #9
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Så alle episodene er kommet? Man kan få en gratis prøvemåned på Viaplay, ja?

Ja og vet ikke.

Gammel 27-02-22, 19:05   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje det er Pørni jeg skal se, ja. Er i serievakum. Elemenatry ses 7 (eller hva det er jeg ser) er litt kjedelig.

Karamell er aktiv nå  
Gammel 27-02-22, 22:57   #11
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sherlock (NRK). Aner ikke hvorfor jeg ikke har sett den før. Begynte på ses 1 i går og kom til 3. Elsker humoren, skuespillerne og så er den passe spennende!

Gammel 27-02-22, 23:38   #12
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Viking Valhalla. Oppfølging av Vikings

Gammel 28-02-22, 10:18   #13
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Så Pørni i går. Syns den var bra, bare for få episoder.

Gammel 28-02-22, 20:01   #14
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Sett ferdig The gilded age, grei nok. Ikke det beste jeg har sett. Tror Pørni S2. blir neste serie nå.

Gammel 01-03-22, 20:39   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er midt i Pørni nå. Veldig bra!

Karamell er aktiv nå  
Gammel 01-03-22, 20:42   #16
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Er midt i Pørni nå. Veldig bra!

Bra! Jeg har planer om å se den når jeg er alene.

Gammel 01-03-22, 21:17   #17
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig hvor mye TV man får sett med noen sykedager og et strikketøy i fanget
Jeg binget et gjensyn med sesong 1+2 av discovery av witches før jeg tok sesong 3, og nå leser jeg bøkene igjen (lydbok). Elsker de bøkene, og hadde veldig sansen for spesielt den første sesongen av serien.
Inventing Anna - fascinerende! Gilded age - njatja, tidtrøyte.
Reacher var fabelaktig - elsket den!
The girl in the house across the street… nei. fenget ikke.
Yellowstone fenget ikke og Pørni har jeg ikke lyst til å se pga navnet

Landscapers på hbo var en pussig liten velspilt sak.
Ellers har jeg tatt et gjensyn med Lie to Me, Unforgettable og Suits, sånn for tidtrøytens skyld. Kanskje jeg tar et gjensyn med Shadow & Bone også, jeg skimmet litt gjennom den første gangen.
Anbefaler ellers Mindhunter for dem som ikke har sett den enda, på Netflix.
Også lurer jeg på om jeg skal hive meg på Wandavision og Hawkeye men vet ikke helt om jeg orker, det kan fort bli litt mye av det gode

Sist redigert av m^2 : 01-03-22 kl 21:25.
m^2 er ikke aktiv  
Gammel 01-03-22, 23:51   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Utrolig hvor mye TV man får sett med noen sykedager og et strikketøy i fanget
Jeg binget et gjensyn med sesong 1+2 av discovery av witches før jeg tok sesong 3, og nå leser jeg bøkene igjen (lydbok). Elsker de bøkene, og hadde veldig sansen for spesielt den første sesongen av serien.

Ganske så likt som meg! Så først S1, leste bøkene, så S2, leste Time's Convert, så S1-2 og så nå S3 når den kom Jeg synes også spesielt S1 var god. Har du fått med deg at Harkness skriver videre på historien?

Gammel 01-03-22, 21:29   #19
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

M2, tenk at hun heter Pernille i stedet, så legger du fra deg den tøysete tanken om at det ikke er en serie verdt å se. Jeg misunner deg for å ikke ha sett noe av den, for da har du det foran deg.

Gammel 01-03-22, 21:40   #20
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

M2, tenk at hun heter Pernille i stedet, så legger du fra deg den tøysete tanken om at det ikke er en serie verdt å se. Jeg misunner deg for å ikke ha sett noe av den, for da har du det foran deg.

Well said. Planlegger sesong to nå i løpet av denne uken.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.