Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i DAG!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-06, 14:44   #281
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har du på deg i DAG!

Mørk trang olabukse fra VM, lysrosa pologenser i lammeull, brune høye støvletter med lav hæl og brun veske. Blekgrønn høstjakke til midt på lårene.

Har akkurat shoppet brun strømpebukse, brun pologenser, tynn, litt lang genser i masse knæshe farger, 7-pack med sokker i brunt, rød osv.
Alt fra H&M.
Når lønning kommer skal jeg shoppe svarte snørestøvletter, ribbestrikket svart strømpebukse, rød jakkekåpe tror jeg(hvis ikke, rødt tilbehør til svart kåpe) og rød høyhalset genser.

Har noen tips hvordan man unngår nupper på gensere? Jeg får ALLTID nupper etter svært kort tid. Vasker klær på ullprogram på 30/40 grader.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 16:01   #282
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke så spennende i dag:
Smale, blå jeans, sort høyhalset genser. Sorte, høye støvletter ute + endte opp med den røde kåpen

Gammel 08-11-06, 20:13   #283
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Har noen tips hvordan man unngår nupper på gensere? Jeg får ALLTID nupper etter svært kort tid. Vasker klær på ullprogram på 30/40 grader.

Jeg er et "nuppemenneske" og får nupper på gensere etter en dags bruk. Har gått til anskaffelse av en sånn batteridrevet nuppefjerner for å få bukt med problemet. Tror den er fra OBH Nordica....

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 20:21   #284
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Jeg er et "nuppemenneske" og får nupper på gensere etter en dags bruk. Har gått til anskaffelse av en sånn batteridrevet nuppefjerner for å få bukt med problemet. Tror den er fra OBH Nordica....

fasinerende hvordan noen er "nuppemennesker" og ikke andre. Jeg er av den nuppete typen selv jeg.. bruker samme metode som jenna

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 20:47   #285
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

fasinerende hvordan noen er "nuppemennesker" og ikke andre. Jeg er av den nuppete typen selv jeg.. bruker samme metode som jenna

Jenna og Mandarin, min svigermor påstår at hun har hørt en teori om dette. Noen er nuppemennesker, og man ikke visst ikke gjøre noe med det hverken med vask eller behandling av klær, fordi det er et eller annet i kroppen som gjør at nuppene kommer…
Jaja, jeg har en nuppemaskin, men skulle ønske jeg slapp å bruke den så mye.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 08-11-06, 21:09   #286
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja... slanke/magre mennesker og rolige personer nupper mindre enn andre. Nupper er jo friksjonsfremkalt, og de har rett og slett ikke så mye kroppsdeler som gnukker mot hverandre som andre.

Ellers har jeg hørt at skyllemiddel er et must, og hårbalsam ( ) skal motvirke - det siste har jeg ikke prøvd selv altså.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 21:16   #287
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Tja... slanke/magre mennesker og rolige personer nupper mindre enn andre. Nupper er jo friksjonsfremkalt, og de har rett og slett ikke så mye kroppsdeler som gnukker mot hverandre som andre.

Ellers har jeg hørt at skyllemiddel er et must, og hårbalsam ( ) skal motvirke - det siste har jeg ikke prøvd selv altså.

Jeg er da slank! Tror jeg…bare ikke på magen, kanskje den står for mye ut
Jeg får ihvertfall pøse på med skyllemiddel, bruker alltid Milo.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 08-11-06, 21:27   #288
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg er da slank!

Du er sikkert aktiv du da... Er man i bevegelse, så blir det friksjon.

Jeg får alltid nupper på "utsiden" av puppene fordi overarmene svinger borti hele tiden. Svarte heller, kan jo ikke amputere armene heller??!! Puppene blir jo selvsagt

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 21:46   #289
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Du er sikkert aktiv du da... Er man i bevegelse, så blir det friksjon.

Jeg får alltid nupper på "utsiden" av puppene fordi overarmene svinger borti hele tiden. Svarte heller, kan jo ikke amputere armene heller??!! Puppene blir jo selvsagt

Puppene må jo få lov å svinge litt
Jeg er aktiv på den måten at jeg er litt "vims" med armer og bein, og i tillegg med litt kulemage, så blir det vel mye nupper

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 08-11-06, 22:24   #290
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Idag har jeg på: Grå finbukse, svart genser, svarte sokker, bh, bokser. Hvor kjedelig kan man bli

Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 13:00   #291
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Svart, smal bukse (fra Lindex) oppi svarte støvletter. Rosa t-skjorte under en sort omslagsjakke i ull fra Benetton.

Sist redigert av Jenna : 09-11-06 kl 14:46. Årsak: skrivefeil
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 13:48   #292
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeans, (et nr for store) fra Vero Moda, ullundertrøye i svart fra Greenwood, lilla ullsokker fra Tallin og innesko.

Gammel 09-11-06, 13:56   #293
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svarte, trange jeans, tynn svart genser, mørk lilla vest (uten tytefett). Grå støvletter som er dritvonde å gå i. Jeg mistenker faktisk at jeg er i ferd med å få betennelse i foten av dem. Men har jeg kjøpt dem så har jeg kjøpt dem. Bruker de helt til jeg ikke kan gå lenger. :sta:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 14:24   #294
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

mørk lilla vest (uten tytefett).

Tytefett

Har jeg aldri hørt om - kan du presisere det? Tenk om jeg har det uten å være klar over det?

Selv har jeg smal/trang dongeribukse - som varer litt lenger etter at jeg forsterket skrittet. Jeg nupper ikke uten at jeg har noe hvorklaring på hvorfor. Bruker stort sett bare klær og materialer som ikke nupper da kanskje.

På overkroppen har jeg en tynn rødmønstret og litt gjennomsiktig bluse, svart kraftig ull-singlet under, og grå tweedvest over. Perler i glass fra cubus rundt halsen - og et hår som samarbeidet godt med føner og glattetang i morges.

Antrekket blir fullkomment av høye røde gummistøvler og grønn vind/regnjakke når jeg går ut.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 14:26   #295
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Tytefett

Har jeg aldri hørt om - kan du presisere det? Tenk om jeg har det uten å være klar over det?

http://www.foreldreportalen.no/forum...ead.php?t=2777

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 15:52   #296
Moria
Aktiv

Moria sin avatar

Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Jeg har hettegenser og mammabukse og jeg er IKKE gravid lenger, det bare ser sånn ut.
Jeg har en fy-faen-så -kjip-husmor-jeg-er-dag.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 11:03   #297
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

I dag har på min nydelige knalltøffe Odd Molly skinnjakke og Odd Molly kortermet topp
Tweed Day knebukse og brune Buffalo kneboots
Utenpå dette Armani sort dunkåpe

Gammel 10-11-06, 12:19   #298
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

H&M fra topp til tå. Utenom sokkene, de er fra Rema.

Vasker gulver idag skjønner du...

Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 12:22   #299
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har svart fløyelsskjørt, svart singlet, lys grågrønn tykk ulljakke (omslags med flettemønster og bittelitt glitter i), svarte tette strømpebukser, svarte litt høyhælte støvletter, et ganske stort Pilgrimsmykke med sølvblomster og grønne steiner i akkurat samme farge som jakken.

Ute har jeg svart knelang ullkåpe og et hjemmestrikket alpakkaskjerf i samme grønnfargen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 12:23   #300
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

I dag er jeg BLACK fra topp til tå.
Nei jeg har et rosa/lilla sjal virret rundt halsen.
Ellers:

Svarte smale jeans, svare støvletter utenpå, svart v-genser

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:40.