Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #6

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-23, 15:13   #281
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Jeg ser opp hele Outlander, er på sesong 5 nå, koser meg skikkelig med det! Jeg er generelt en sucker for å se opp serier (på samme måte som jeg ofte leser bøker flere ganger) - jeg er så handlingsdrevet ved første gjennomseing/lesing at jeg går glipp av både nyanser og litt av det estetiske da. Mtp Outlander så har jeg lest bøkene flere ganger, og ved første gjennomseing av serien la jeg for mye merke til det som ikke stemte med bildene jeg hadde i hodet mitt. Nå er det en stund siden jeg leste bøkene og da er det mye gøyere å se serien.

Queen Charlotte er så fin! Jeg er ikke spesielt fan av Bridgerton (gadd ikke se ferdig s2), men Queen Charlotte var helt nydelig.

Jeg har vært så ute av det at jeg ikke hadde fått med meg ny sesong av Outlander, så nå gar jeg startet på den Det er jo både serien og bøker med særs mye detaljinnhold, så skjønner verdien i å se/lese om igjen

Queen Charlotte skal jeg også se! Minnes at jeg synes det to siste eps av S2 av Bridgerton var de beste, men mulig jeg husker feil

Gammel 15-10-23, 15:14   #282
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Er forresten ferdig med Slow Horses S2. Meget bra!

Gammel 15-10-23, 15:57   #283
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siste del av Outlanders siste sesong kommer først på nyåret en gang, dessverre.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 22-10-23, 19:30   #284
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Mannen og jeg har sett s3 av Lupin på Netflix.
Ikveld har jeg begynt på Carmen Curlers på NRK, men ga opp etter kort tid for jeg ble helt svimmel og uvel av filmingen.
Så begynte jeg på den tyske Weisensee også nrk, men med udugelige tysk kunnskap og alle skravla rundt meg, får den en ny sjanse (likte det jeg så, men fikk ikke fulgt med).
Så begynte jeg på Redemption på TV2 Play og den har jeg sett før på NRK.
Nå ser jeg Better, en annerledes britisk krim på TV2 Play. Mulig Britbox.

Gammel 22-10-23, 19:48   #285
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Carmen curlers var fornøyelig syns eg.

For tida har eg ingen serie, bortsett frå siste sesong av Side om side som eg ser med ungdommen.

Gammel 22-10-23, 20:04   #286
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Sett ferdig The Last Thing He Told Me på Apple TV+, og den likte vi godt.

Så E1 av The Crowded Room, men jeg sliter så med typ train wreck i sakte film, dop og når karakteroppbygging får brister. Det var nesten så jeg ikke orket å se ferdig episoden.

Gammel 22-10-23, 20:30   #287
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er godt i gang med Carmen curlers, liker dem godt, og har ikke lagt merke til noe rar filming.

Gammel 22-10-23, 20:32   #288
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Har sett A small light på Disney, en serie på 8 episoder om hun som hjalp Anne Frank og familien under 2.verdenskrig. Jeg syns det var veldig bra.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 22-10-23, 21:49   #289
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Band of brothers. Sett før for mange år siden men er så god at den kan gjentas ja.

Gammel 22-10-23, 22:11   #290
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg er godt i gang med Carmen curlers, liker dem godt, og har ikke lagt merke til noe rar filming.

Det ersikkert bare meg som ikke takler håndholdt kamera filming. Mannen merket ingenting.

Gammel 23-10-23, 06:10   #291
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lessions in chemistry, Apple+. Veldig god serie vi begge sluker.

Gammel 23-10-23, 08:31   #292
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Har sett crime på britbox. Litt fæl, litt bra. I går såg eg eit program om Snorres kongesagaer. Det var artig. NRK, om nokon lurte

Gammel 23-10-23, 10:11   #293
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Yellowjackets (som jeg faktisk ser på god gammeldags blu-ray!), Better Call Saul for andre gang med arvinger, og så venter jeg intenst på siste episode of Our Flag Means Death s2.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 23-10-23, 10:17   #294
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi ser Silo, men det går litt tregt. Jeg liker serien, men som med alle lovende sci fi-serier, er jeg redd den ikke vil klare å holde på spenningen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 23-10-23, 10:20   #295
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Akkurat ferdig med Peaky Blinders (Netflix). Tok litt tid å komme seg gjennom 6 sesonger, men synes den var veldig bra. Begynte på Huset (NRK) i går.

Gammel 23-10-23, 10:22   #296
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Minimalt. Men en og annen kveld, som i går, setter mannen på Derry Girls som vi ser en episode eller to av sammen. Jeg er komplett usikker på hvor langt vi er kommet i serien, trolig ender den snart. Google bekrefter at vi er igang med sesong 3 av 3, desverre.

Gammel 23-10-23, 11:01   #297
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen og jeg har binget "Huset" på NRK. Det er en dansk fengselsserie, og jeg syntes den var skikkelig bra.

Gammel 23-10-23, 13:16   #298
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser på Bodies (Netflix) og digger den! Spennende, hopper mellom flere tidsepoker og har hittil IKKE vært forutsigbar, som er et pluss i min bok.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 23-10-23, 13:27   #299
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg ser på Bodies (Netflix) og digger den! Spennende, hopper mellom flere tidsepoker og har hittil IKKE vært forutsigbar, som er et pluss i min bok.

Samme her, liker den veldig godt!

Ser også The fall of The house of Usher på Netflix, men har bare sett tre episoder til nå.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 23-10-23, 13:44   #300
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Vi begynte også på Bodies i helgen, men jeg mistet litt piffen fordi jeg synes produksjonen fremstod så billig mtp belysning og tidskoloritt bl.a. Elsker når flere tidsepoker vever seg inn i hverandre, så er litt skuffet. Har bare gitt den én episode, da. Bør kanskje gi den en sjanse til?

Jeg så Beckham-dokumentaren forrige uke, den likte jeg skikkelig godt! Fy fader, så ille de ble behandlet av både presse og fotballfans, spesielt i månedene og årene etter Beckhams røde kort i VM '98.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.