Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-08, 20:48   #1
Britta
..nettavhengig studinne..

Britta sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Elvebyen
Britta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Britta, her.

..og så har gubbelure og jeg fått innvilget ti dagers barnefri i månedsskiftet juli/august for å reise langt, langt bort på kjærestetur.. og for å feire ti-års bryllupsdag. Lurer litt på hvor vi skal reise da..

Da ligger det billetter i skuffen til en uke på Antigua....

Britta; mor til Katta (10.00) og Kris (03.05)
Britta er ikke aktiv  
Gammel 20-04-08, 22:20   #2
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Jeg og mannen til Svalbard om 2 uker.
Familietur til Danmark i juli og familietur til Italia i august.
Så skal jeg på jentetur i september, det blir fjelltur en eller annen plass i Norge.

Gammel 11-03-08, 19:43   #3
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal til Tyrkia sammen med de to eldste jentene (og søstra mi m. gutta hennes og foreldrene våre) i mai-juni.

Og så skal vi leie hus i Danmark ei uke i juli sammen med et vennepar med tre unger - det betyr 6 unger fra 2-8 år og fire voksne under samme tak i ei uke!

Gammel 11-03-08, 19:56   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

København i april med mann, barn og min far.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-03-08, 09:41   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har billetter i skuffen!

En helgetur til Bremen sammen med mannen min i april, og to uker i sommerhus i Toscana til sommeren. Gleder meg veldig!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 12-03-08, 10:45   #6
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har billetter i skuffen!

En helgetur til Bremen sammen med mannen min i april, og to uker i sommerhus i Toscana til sommeren. Gleder meg veldig!

Den Toscana turen hørtes deilig ut.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 15-03-08, 17:38   #7
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har også billetter i skuffen. Eller, i innboksen min

Bestemmelsen, bestilling og barnepike var ordnet i løpet av 30 min.

I juni drar vi til London igjen. Kanskje vi denne gangen får gjort litt *turist ting*, Og ikke bare sitte på bar/pub og se på alle menneskene.

Gammel 27-03-08, 08:51   #8
oss
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2007
oss har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg skal til Praha i starten av mai.

Og plutselig fikk jeg en gratis tur til Tobago i Karibia i januar neste år !!

oss er ikke aktiv  
Gammel 28-03-08, 13:45   #9
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Billetter til Bremen skal bruker i dag. Tror jeg har glemt å "late" som jeg hadde dem i skuffen siden det er jobben som betaler. Bare kosetur uten både mann og barn, bare mye god mat og drikke, litt shopping og se oss rundt.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 28-03-08, 13:56   #10
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Billetter til jentetur til London i juni! Å, som jeg gleder meg!

Gammel 28-03-08, 14:14   #11
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Billetter til jentetur til London i juni! Å, som jeg gleder meg!

Det skulle JEG skrive!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 28-03-08, 14:32   #12
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Billetter i skuffen?

Vi skal mestsannsynlig til huset i Spania i sommer, hvis alt går i orden med avkommet og alt rundt hennes behov, men det tror jeg! Sier ikke noe til ungene før det er sikkert, men vi voksne gleder oss allerede. Mulig det blir 2 uker

Var i København rett før jul også, en uke, sammen med noen venner. Det var veldig deilig og avslappende, og Tivoli ble satt stor pris på av enkelte.

Aminta er ikke aktiv  
Gammel 14-04-08, 13:18   #13
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg drar til Tyrkia i mai/juni sammen med de to største jentene + søstra mi og gutta hennes og foreldrene våre

Åsså skal vi leie hus ved Ebeltoft i Danmark ei uke i juli samme med et vennepar av oss - 6 unger fra 2-8 år

Gammel 14-04-08, 14:07   #14
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Gran Canaria den 18-25 juni.

Gammel 14-04-08, 19:47   #15
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har jo glemt å fortelle at vi skal en uke til Kreta på høsten. Hit.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 14-04-08, 21:44   #16
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg og mannen skal på Oslo weekend i slutten av april

Gammel 15-04-08, 09:46   #17
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

6 damer skal på tur til Stockholm i 3 netter i mai

I tillegg skal min familie og jeg to uker til Mallorca i august

Señora er ikke aktiv  
Gammel 15-04-08, 09:50   #18
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

København med familien på fredag! Og er i ferd med å booke jentetur til Oslo i juni.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 17-04-08, 18:29   #19
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Jeg og mannen min og to vennepar reiser neste torsdag til Krakow
Tipper det blir endel vin og lange kvelder

I slutten av mai reise vi med barna en uke på Sunving Resort Rhodos, storgleder meg!

Gammel 18-04-08, 11:12   #20
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I går dalte det jammen meg billett til Dubai ned/inn i innboksen min. Riktignok ikke før etter sommeren og med jobben, men gjett om jeg gleder meg. 4 dager på "husmor" ferie i Dubai er sikkert ikke så verst.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.