Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

M2?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-09, 20:56   #281
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: M2?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg pleier å rødprikke alle som sucker opp til Esme.

Du hevnprikker jo bare....

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 20:56   #282
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Esme er mye skumlere enn Sitron. (Det var både en kompliment til Esme og et svar til Sitrons siste innlegg. :simultankapasitet: )

Gammel 04-03-09, 20:57   #283
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da går det opp i opp. Jeg gir 5 grønt og du gir 5 rødt. Men om folk er glad i farger så kan det jo bli en hyggelig opplevelse likevel.

Gammel 04-03-09, 20:57   #284
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva betyr Misofist?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 20:57   #285
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Esme er mye skumlere enn Sitron. (Det var både en kompliment til Esme og et svar til Sitrons siste innlegg. :simultankapasitet: )

Nå var du passe frekk, syns jeg.

Gammel 04-03-09, 20:58   #286
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hehe, hva var det du ville ha da, en grønnprikk for å komme fortere inn i M2? Det skal du jammen meg få.

Til alle: Jeg er en sucker for smiger. Si noe fint til meg og så sender jeg en grønnprikk.

Hehe, man kan ikke vinne uansett nei.

Gammel 04-03-09, 20:59   #287
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

@Esme: Jeg må innrømme at det var noe spesielt å lese det innlegget ditt her rett etter å ha lest noen andre innlegg av deg om følerier og slikt.

Eller går smiger under en annen kategori enn føleri?

Gammel 04-03-09, 21:00   #288
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Du hevnprikker jo bare....

Sitron pleier også å være raus med tyttebærene overfor de som outer at de aldri har fått noen.

Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:00   #289
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå var du passe frekk, syns jeg.

Passe, altså? Så bra, det var det jeg siktet på.

Gammel 04-03-09, 21:01   #290
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, nå vil jeg ikke være her mer. Folk er bare frekke og sladrer på meg og alt sånt der. :sutre:

Gammel 04-03-09, 21:03   #291
Frantzen
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:03   #292
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Eller går smiger under en annen kategori enn føleri?

Klart, forskjellen er om jeg klukker ondt og frydefullt over alle komplimentene eller om jeg sitter med tårene i øynene og er rørt inne i hjertet mitt.

Gammel 04-03-09, 21:05   #293
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oooohhh, Sitron truer med å slamre med døra, nå vart jeg redd.

Esme er sånn skummelkul, og jeg håper jeg aldri møter på henne i en jobbsammenheng hvor hun er uenig med meg, for da er jeg bare så seriously fucked.

Gammel 04-03-09, 21:06   #294
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg gjetter på at du gjemmer dem langt inn i hjertet ditt, og tar dem frem på en dårlig dag. Tenk, en mørk høstdag i november når alt er litt mørkt og tungt, da kan du tenke på at en forumbruker som aldri har sett deg synes du er PEN. Og så kan du tenke på at jeg som har møtt deg synes du er en bitch. Da er du ovenpå med en gang.

Gammel 04-03-09, 21:06   #295
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Klart, forskjellen er om jeg klukker ondt og frydefullt over alle komplimentene eller om jeg sitter med tårene i øynene og er rørt inne i hjertet mitt.

Ja, og akkurat derfor var det noe *kremt* spesielt å lese de innleggene rett etter hverandre.

Gammel 04-03-09, 21:07   #296
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Bah, Adrienne, du hadde blitt djupt såra og vonbroten, så det så!

Gammel 04-03-09, 21:08   #297
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bah, Adrienne, du hadde blitt djupt såra og vonbroten, så det så!

Jeg hadde kanskje savnet deg bittelitt, men vært sikker i min tro om at du ikke ville klart å holde deg borte. Du liker oss altfor godt.

Gammel 04-03-09, 21:09   #298
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Egentlig liker jeg ingen av dere, men siden jeg ikke har noen venner, så er dere mitt magre substitutt.

Gammel 04-03-09, 21:10   #299
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Kaller du oss magre?

Gammel 04-03-09, 21:10   #300
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Egentlig liker jeg ingen av dere, men siden jeg ikke har noen venner, så er dere mitt magre substitutt.

Åh du klarer nesten å få det til å se litt trist ut og.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.