Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stemmer du FrP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet
Nei, absolutt ikke! 155 86,59%
Ja, selvfølgelig! 24 13,41%
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-06, 22:09   #281
aba
Energirik

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
aba er litt kul
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Jepp det har jeg gjort opptil flere ganger!!

aba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 22:11   #282
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:kvalm:

Gammel 25-11-06, 23:22   #283
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Ja jeg har stemt FRP,og kommer muligems til å gjøre det igjen
Så det så,dere fordomsfulle mennesker.Ser ned på mennesker som har et annet polititisk syn enn dere selv?? Ha ha,det sier mer om dere enn om velgerne til Frp.

Gammel 26-11-06, 00:13   #284
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

Så det så,dere fordomsfulle mennesker.Ser ned på mennesker som har et annet polititisk syn enn dere selv??

Jøye. Det er ikke fordi jeg stemmer Ap og du stemmer FRP, men det du står for ved å stemme på FRP.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 07:13   #285
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

....dere fordomsfulle mennesker.Ser ned på mennesker som har et annet polititisk syn enn dere selv?? Ha ha,det sier mer om dere enn om velgerne til Frp.

Jeg ser ikke ned på deg - du skremmer meg bare....

Gammel 26-11-06, 09:48   #286
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Nei!!!

Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 12:46   #287
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Bistand mams, bistand kultur, landbruksstøtte og overføring til distriktene. Mye å hente der vet du

Og resten kan selvfølgelig hentes i oljefondet da -eller hvorfor ikke bare gjøre det enkelt, trykke opp flere penger!

Og 350 millioner fra barnevernet. Sier de.

Gammel 26-11-06, 13:05   #288
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, de vet å prioritere.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 13:44   #289
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jojo. Men om man nå svekker arbeidsmiljøloven nok så kan jo barna jobbe i fabrikk, og der blir de sikkert passet godt på, så kom ikke og si at politikken ikke henger sammen.

Ben "trygt og lønnsomt" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 13:49   #290
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Absolutt ikke.

Gammel 26-11-06, 21:30   #291
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Ja jeg har stemt FRP,og kommer muligems til å gjøre det igjen
Så det så,dere fordomsfulle mennesker.Ser ned på mennesker som har et annet polititisk syn enn dere selv?? Ha ha,det sier mer om dere enn om velgerne til Frp.

Er det noen som har sagt det ?

Jeg har ikke noe i mot mennesker uansett hva de stemmer.

Jeg har i mot hvilke holdninger og verdier de står for. Som f.eks. å stigmatisere grupper av mennesker i et samfunn som snyltere eks. trygdete og enslige. Det sier meg at man ikke forstår (eller ikke vil forstå) at mange mennesker som havner i den situasjonen har en historie å fortelle. Det er ikke noe de har valgt selv. Det gjør meg sint. Dessverre er det en del som lever i den tro at mennesker som går på trygd er snyltere som ikke vil jobbe.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 21:48   #292
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg har i mot hvilke holdninger og verdier de står for. Som f.eks. å stigmatisere grupper av mennesker i et samfunn som snyltere eks. trygdete og enslige. Det sier meg at man ikke forstår (eller ikke vil forstå) at mange mennesker som havner i den situasjonen har en historie å fortelle. Det er ikke noe de har valgt selv. Det gjør meg sint. Dessverre er det en del som lever i den tro at mennesker som går på trygd er snyltere som ikke vil jobbe.

Det finnes nok dessverre noen av de som er trygdet som er fullt arbeidsføre, (selv om merparten selvfølgelig får sin trygd under riktige forutsetninger, eller som du sier, har en historie å fortelle. )

Jfr. alle "snylterne " som ble tatt for å heve trygd i Norge og bo i Spania for noen år siden, og der jobbet de for fullt svart.... Det er nok dessverre ikke å komme forbi at så lenge vi har et såpass godt trygdesystem som i Norge, så er det dessverre noen som alltid ser sin sjans til å utnytte systemet til maks.

Gammel 26-11-06, 21:54   #293
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jfr. alle "snylterne " som ble tatt for å heve trygd i Norge og bo i Spania for noen år siden, og der jobbet de for fullt svart....

Stemte FrP gjorde de vel også, de fleste av de... FrPs største lokallag.

Gammel 26-11-06, 21:56   #294
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke helt overbevist om det, men uansett er det snylteri, og snyltere skal det slåes hardt ned på enten de er nordmenn, utlendinger, fremskrittsparti-tilhengere eller arbeiderpartifolk.

Gammel 26-11-06, 21:56   #295
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror mange Frp-velgere vil få seg en skikkelig dagen der på om partiet noen gang får makt.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 08:16   #296
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Haha - ja, hva sier det egentlig åm åss?

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 08:31   #297
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir egentlig litt skremt av disse politiske trådene jeg. Er det virkelig slik at dere velger venner, miljøer og omtrent familie på bakgrunn av partiboka?

Man velger vel ikke bevisst etter hva de stemmer, men det er jo noe med at man gjerne har venner som er relativt like som en selv, og søker til et miljø der en kan finne fellesskap - og ikke motsetninger.
Klart det er bra med mangfold, men tenk så kjipt å bare være med folk som har andre meninger enn en selv!
Det er ikke til å legge skjul på at jeg for det meste har venner som stemmer AP/SV/RV, men jeg kjenner da både Høyrefolk og KrFfolk, og sikkert en og annen FrPer, dog vil jeg tro sistnevnte ikke ville turd å si det høyt med mindre vedkommende var veldig sterk i troen.

Og om jeg skulle velge familie etter partiboka, så måtte jeg meldt meg ut av familien eller "omvendt" dem, blå som de er.

Gammel 27-11-06, 08:48   #298
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er sant. Godt poeng!

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 15:06   #299
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Det finnes nok dessverre noen av de som er trygdet som er fullt arbeidsføre, (selv om merparten selvfølgelig får sin trygd under riktige forutsetninger, eller som du sier, har en historie å fortelle. )

Jfr. alle "snylterne " som ble tatt for å heve trygd i Norge og bo i Spania for noen år siden, og der jobbet de for fullt svart.... Det er nok dessverre ikke å komme forbi at så lenge vi har et såpass godt trygdesystem som i Norge, så er det dessverre noen som alltid ser sin sjans til å utnytte systemet til maks.

Det vil alltid være noen som unytter systemet, men det har blitt vanskeligere enn noen gang nå. Samtidig så blir jeg irritert når enkelte mennesker mistror folk fordi de er trygdet. De fleste er det med god grunn. Derfor bør man ikke dømme folk. Frp har en tendens til å henge ut grupper av mennesker i samfunnet vårt. Det er dårlig gjort. De fleste er ærlige og arbeidssomme mennesker som ønsker å være en del av samfunnet. Dersom holdningene til Frp blir enda mer allmenn så vil mange som faller utenfor falle enda mer utenfor. Lett for noen å sparke ned de som allerede ligger nede. På den måten er de med på holde de fortsatt nede. Hvis det er noe de trenger, som ligger nede, så er det at samfunnet viser at de har tro på dem og det de besitter. Først da kan man få en positiv utvikling.....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 15:35   #300
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Samtidig så blir jeg irritert når enkelte mennesker mistror folk fordi de er trygdet. De fleste er det med god grunn. Derfor bør man ikke dømme folk. ...

Jeg har ikke den erfaringen at folk generelt mistror eller dømmer trygdede. Tvert i mot, og som du sier, de fleste er trygdet med god grunn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.