Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Fringe

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-11, 09:26   #1
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Fringe

Likte den eg! Nokon som veit om neste kjem om ei veke?

Gammel 18-04-11, 09:38   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne kalenderen viser når alle episoder av alle serier kommer, den er genial. Her står det at neste episode kommer på lørdag ja, og også lørdagen etter det.

Gammel 18-04-11, 10:06   #3
Thomas
Mmm, skeptisk

Thomas sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Litt sånn wannabe-inception ispedd litt a scanner darkly. Falt ikke helt i smak. Da er 80-tallsfringe bedre

Gammel 18-04-11, 10:12   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det var veldig stas. Anna Torv har virkelig kommet seg siden starten på serien, og å se henne "spille" Nimoy de siste par episodene har vært stas. Og siste episode var veldig Inception/A Scanner Darkly/Matrix, ja, men det synes jeg er helt greit, det var fint gjennomført, så da så. Og Broyles var jo ubetalelig! Og jeg synes det er kjempegøy at Fringe har blitt så vilt som det har - det ser ikke ut til å være noen grenser for hva de gjør nå, og sånn håper jeg det fortsetter å være, for det er morsomt, og jeg synes de greier å holde på historien og personene likevel, ikke la det skli ut i bare sjokk og effekter.

Hele denne Bell-sekvensen har vel ikke akkurat brakt hovedhistorien fremover, nei. Men det var da gøy, og det var rørende å se Walter gjenforent med sin gamle venn i noen dager, og se hvor morsomt de hadde det med å jobbe sammen. Walter har vært veldig usikker på seg selv denne sesongen og veldig opphengt i at han trengte Bell for å klare å løse problemer med dommedagsmaskinen og Peter; nå sa Bell til ham at han kan gjøre det selv, at han er blitt voksen og har fått "the gift of humility" (eller hva det var?), og det er jo kanskje nettopp dette Walter har som Walternate mangler, og som kanskje gjør at Walter kan vinne over ham likevel. Så sånn sett var det ikke meningsløst for hovedhistorien heller.

Gammel 18-04-11, 10:47   #5
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Viktige poeng, Skilpadda. Og jeg er helt enig i at den godeste Anna har vist veldig gode skuespillerprestasjoner i de siste episodene!

Gøy at det er vilt, men det blir litt som med X-files. De første sesongene var det jo enkeltepisoder med freaky innhold (veldig kult!), og etterhvert som det ble en rød tråd mistet man litt tålmodigheten når man fikk fullstendig stillstand i en periode.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 14:21   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det var skikkelig rørende å se Walter og Bell sammen, Walter er bare helt fantastisk!

Jeg vil se mer av den andre siden, med Olivia og barnet. Håper vi får se mer av det neste gang.

Gammel 18-04-11, 14:49   #7
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg vil se mer av den andre siden, med Olivia og barnet. Håper vi får se mer av det neste gang.

Ja, jeg er veldig spent på hva som skjer der jeg også.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 14:48   #8
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg fått sett den jeg også. Veldig Inception preget ja.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 22:29   #9
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine Fringe! Jeg har spart de to siste episodene til nå i påsken; bedre enn påskeegg og marsipan til sammen!

Inception-Matrix ja. Veldig! A Scanner Darkly har jeg ikke hørt om. :Googler:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 21:55   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hva synes dere om den nyeste episoden?

Gammel 26-04-11, 14:55   #11
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Naken Walter!

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 15:37   #12
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ja nja tja, den var vel egentlig litt kjedelig men det ligger jo godt an for at noe skal skje i de neste par episodene da!

(som vel er de to siste i sesongen?)
Jeg synes Sam Weiss er interessant.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 17:30   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Kjedelig? Er du sinnsyk, mennesk? Jeg satt på spiker hele episoden! Men de to siste ser jo helt utrolige ut, jeg og mannen klarer ikke å vente!

Gammel 26-04-11, 17:47   #14
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fringe er min nye LOST.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 17:50   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Fringe er min nye LOST.

Jaa! Min og! Og musikken er jo ganske lik, altså den litt creepy musikken som kommer av og til når de finner et clue eller noe har skjedd. Samme musikkskapere, vel?

Gammel 02-05-11, 22:34   #16
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Så er Peter i "Epitaph One" nå?

Ben "asleep? For a little while" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 10:39   #17
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det så litt slik ut, ja.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 10:55   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Olivia så jo også eksplosjoner og apokalyptiske greier for noen episoder tilbake, før den andre verdenen ble avslørt. Kanskje det egentlig var der her?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 12:41   #19
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fremtiden ja Og de omtalte hvertfall noen som agent Bishop - kanskje sønnen hans?
Spennende episode!

Er det igjen én episode i vår?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 13:38   #20
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Og denne siste utviklingen var jo velkommen, fordi den åpner opp for nye retninger serien kan ta. Vi er ikke lenger nødvdendigvis begrenset til konflikten mellom de to universene, og vi vet ikke helt sikkert hvor avslutningen på siste episode foregår; i et av de to universene vi har sett, eller i et tredje (av mange?) universer, eller kanskje i en sammenslåing av de to universene? Men det mest nærliggende er vel at dette forgår i «vårt» univers; soldaten kan neppe tro at Peter er sønnen til ham og Fauxlivia, da han vil være ca. 10 år gammel i 2021, så han kjenner ham nok bare igjen selv om han da er 10 år eldre. At «Freedom Tower» ser ut til å være bygd på Manhattan indikerer også vårt univers. I det andre universet ble Det hvite hus, men ikke World Trade Center på «Manhatan» ødelagt i 2001.

På den annen side syns jeg ikke Abrams evne til å utnytte tidsreiser alltid er god, så jeg er noe skeptisk hvis det er det som er forklaringen på hvordan bildene av Peter og Olivia havnet i gamle dokumenter. Men i lys av siste episode tror jeg det er forklaringen. I serien Lost syns jeg Abrams mislyktes noe med dette, men i Star Trek fungerte det bra.

Ben "No changing the past unless you're Desmond!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.