Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-09, 22:24   #1
Lynett
Aktiv

Lynett sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Lynett har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Jeg er fyllasyk

Lynett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 22:38   #2
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jentene har hver sin overnattingsgjest og jeg venter på at de skal ta kvelden

Gammel 28-02-09, 23:57   #3
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jentene har hver sin overnattingsgjest og jeg venter på at de skal ta kvelden

Slik var det her også. De har endelig lagt seg, og det er jammen stille også.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:13   #4
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser sjokoladeis og retter matteprøver. Og surfer.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:16   #5
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Jeg er i Tyskland hos mannens familie og alle er ute i bursdag til fetter, mens jeg sitter her og skriver egentlig jobbsöknader, passer barna som sover og drikker godt tysk öl. Jobbsöking ble kjedelig saa derfor svitsjet jeg over hit.

Gammel 28-02-09, 23:32   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og nå har jeg jaggu lastet ned litt musikk også.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:34   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser på NRK1 og innser at jeg er en "kunstertype".... (les: rotete).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:41   #8
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Ser på film

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:48   #9
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Akkurat komt (ufrivillig og altfor tidlig) hjem fra et bryllup - med en altfor full mann, som i tillegg tror han er supermorsom, og jeg blir bare sliten og irritert av det vrøvlete, ikke-forstående fyllepratet hans - gravid, hormonell og fri for promiller selv som jeg er. :ikke imponert:

Gammel 28-02-09, 23:52   #10
Lita
Passiv

Standard

Jeg forstår deg godt, Surre. Likevel måtte litt.

Sist redigert av Lita : 28-02-09 kl 23:52. Årsak: Feil ikon.
  Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:56   #11
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lita, her.

Jeg forstår deg godt, Surre. Likevel måtte litt.

Jeg skal le høyt av ham i morgen, men nå skal jeg bare sitte her og litt over ham før jeg legger meg.

Gammel 28-02-09, 23:45   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ser på NRK1 og innser at jeg er en "kunstertype".... (les: rotete).

Hva går på NRK1?

Jeg ser på Brit Awards på NRK3 og det er faktisk overraskende bra.

minibolle mai 2012
Gammel 28-02-09, 23:46   #13
Lita
Passiv

Standard

Spiser kokosbolle og koser meg med FP.

Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:46   #14
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hva går på NRK1?

Jeg ser på Brit Awards på NRK3 og det er faktisk overraskende bra.

Det er et program om rotete mennesker. De sier at man tjener mer om man ikke er ryddig av natur... Jeg skal bli rik!

Gammel 28-02-09, 23:53   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det er et program om rotete mennesker. De sier at man tjener mer om man ikke er ryddig av natur... Jeg skal bli rik!

Jeg skal også bli rik!

minibolle mai 2012
Gammel 28-02-09, 23:59   #16
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg skal også bli rik!

Du burde følge med i den nye tråden jeg nettopp la ut da...

Gammel 01-03-09, 00:58   #17
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sjonglerer hund og katt.
De har ikke blitt venner enda.

Gammel 01-03-09, 01:56   #18
Joika
Pauset

Standard

Jeg har litt hodepine. Tatt Ibux i dag, men det hjalp ikke mye. Prøver migrenepille nå. Kan være svak migrene.. er lei etter 24 timer med det...

Gammel 01-03-09, 10:10   #19
Skvetten
Passiv

Standard

Venter på at det skal bli på tide å dra til Buddy for å ta ham med på tur.

Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 12:40   #20
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jobber. Dessuten gjør jeg litt husarbeid innimellom.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.