|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Det skjørtet er så griselekkert! Jeg tipper du er lei det til våren/sommeren Toffen, så kan jeg få kjøpt det da.
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg tror dette er et elske-det-til-jeg-dør-skjørt.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg kan forresten fortelle at jeg har hatt på meg høye hæler og skjørt de siste dagene. |
|
|
|
#6 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Sånn ser jeg ut i dag (Boden x3). Det er første gang jeg bruker buksen, men jeg tror jeg har funnet ut at den var et bomkjøp. I dagslys er fargen støvete lilla.
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 06-11-09 kl 08:45. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!
Åhhh den er så fiiiin!
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Meg og! bortsett fra at underkjolen var ny. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vakker kjole! Tips til hvor en kan få tak i underkjole i dagens butikker?
|
|
|
#12 |
|
--
|
Jeg vet de har noen underkjoler på Dorothea på Mosseporten og Vinterbro. Ellers mener jeg har lest at Lindex har? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
--
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Odd Molly topp og mørkeblå olabukse fra Vero Moda. Buksa har hatt mange års pause i klesskapet og nå passer den igjen. Hurra! Sist redigert av Isa : 23-09-09 kl 20:25. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg er ikke til inspirasjon i dag (hverken på den ene eller andre måten
|
|
|
#17 |
|
intro
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg resirkulerer et antrekk fra tidligere i uka - en svart forkneppet jerseykjole fra Lindex, svart strømpebukse og svarte sko (som Skal lånes ut til Xian i kveld
|
|
|
|
#18 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg resirkulerer (festlig ord for påkledning) også, og har min Mette Møller kjole igjen. Liker den så utrolig godt. Har sorte Fly London jeg også.
|
|
|
#19 |
|
intro
|
|
|
|
|
#20 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Grå olabukse tights fra VM, grå eldre modell kjole/tunika fra OM,sort singlet, sorte biker boots fra Essentiel og den nye OM jakken min.
|
![]() |
|
|