Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Skrytetråd III

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-10, 20:20   #281
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråd III

Jeg driver og tester ut nye applikasjoner. Jeg har mye å lære og har stort forbedringspotenisale. Her har jeg prøvd meg på at katt som skyter rygg. Min eldste påsto det så ut som en rev eller en kanin, og hun kan nok ha rett.

Heiko er ikke aktiv  
Gammel 10-03-10, 20:25   #282
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Dritkul kattekjole Heiko

Gammel 10-03-10, 21:35   #283
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin kattekjole!
Hvordan hadde det vært å kjøpe stoff med mønster på, også jukse ved å klippe ut det...? Blir vel litt dyrt i lengden kanskje.

Jeg synes katten var fin, altså!

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 11-03-10, 07:55   #284
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Kjolene dine er nydelige, Heiko!!
Ellers hadde jeg stor sans for voksiposen og heklesparkebuksa (kjempefint mønster).
Og strikkere: Det er da ikke måte på hvor usannsynlig kjappe dere er med pinnene!! Jeg er superimponert over alle de komplekse mønstrene som legges inn på rekke og rad

Gammel 11-03-10, 20:45   #285
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastiske kjoler Heiko!

Gammel 15-03-10, 13:20   #286
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Må jo vise frem dette, ble så utrolig fornøyd:

Gammel 15-03-10, 21:36   #287
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Det var et veldig fint sjal, Kaktus!

Gammel 15-03-10, 22:33   #288
Kohana
Nybegynner

Kohana sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østfold
Kohana er litt kul
Standard

Laget min første flettehals
Oppskrift fra Pickles og strikket i deres merinoull.

Kohana er ikke aktiv  
Gammel 15-03-10, 22:54   #289
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Fin hals Kohana! Så veldig god ut også.

Gammel 16-03-10, 17:58   #290
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Det er så utrolig mye fint i denne tråden.

Jeg er ferdig med vanter og strømper.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 007.jpg (190,8 KB, 47 visninger)
Filtype: jpg 004.jpg (195,2 KB, 22 visninger)
Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 19-03-10, 21:05   #291
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Bella-vott(er):

Gammel 20-03-10, 23:43   #292
Maggie74

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Holder på med teppe. Ikke ferdig enda.. på langt nær, men jeg skryter litt allikevel..

Gammel 21-03-10, 11:26   #293
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Håpløst dårlig mobilbilde, men jeg har gjort ferdig og sendt av gårde caps og hals til venninne lenger sør og vest. Har strikket to andre slike før - en rød og en plommefarget.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 21-03-10, 21:46   #294
ltb
Superaktiv

ltb sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
ltb er litt kulltb er litt kul
Standard

Jeg har laget enda en vognpose. Den er litt mindre enn den første, og jeg er kjempe fornøyd med posene mine! Nå skal jeg strikke litt en stund, så får vi se om det blir noe resultat!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_2472.jpg (193,6 KB, 11 visninger)
Gammel 23-03-10, 13:20   #295
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Syr babydresser til et tvillingpar som ble født for et par måneder siden. De er fremdeles på sykehus, så det er nok en god stund til de passer i disse str.6 måneder. Veier nå ca 2700 gr.

Guttedressen er ferdig og jentedressen er snart ferdig.
Jentedressen er helt lik, med unntak av rosa hjerte og fôr i hetten.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 001.jpg (87,3 KB, 31 visninger)
Filtype: jpg 002.jpg (82,6 KB, 13 visninger)
Gammel 23-03-10, 13:44   #296
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Ullvotter med tilhørende vindvotter. Påskegave til mannen

Gammel 23-03-10, 14:57   #297
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Holder på med teppe. Ikke ferdig enda.. på langt nær, men jeg skryter litt allikevel..

Jeg har kjempelyst til å gå løs på et sånt. Har sett flere på hekleblogger.
De har et eget navn, ikke sant?

Gammel 23-03-10, 14:59   #298
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Syr babydresser til et tvillingpar som ble født for et par måneder siden. De er fremdeles på sykehus, så det er nok en god stund til de passer i disse str.6 måneder. Veier nå ca 2700 gr.

Guttedressen er ferdig og jentedressen er snart ferdig.
Jentedressen er helt lik, med unntak av rosa hjerte og fôr i hetten.

Så fin dress.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 23-03-10, 21:41   #299
Maggie74

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jeg har kjempelyst til å gå løs på et sånt. Har sett flere på hekleblogger.
De har et eget navn, ikke sant?

Mulig.. fant oppskrift på Drops Design. Veldig lett å hekle egentlig..

Gammel 24-03-10, 08:17   #300
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Vårkjole til minste jenta mi

Just dance
Tuttan er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.