|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierVi får en sånn en: |
|
|
|
#2 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierHerlige hunder.
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierAkkurat denne her har vi på en litt spesiell avtale. Eieren er nødt til å sette bort hunden en periode av uviss varighet, og vi skriver kontrakt på et visst tidsrom som kan forlenges. Dette blir da en "lånehund", en liten generalprøve på rasen før vi evt. kjøper valp til sommeren. Vi gleder oss veldig! |
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greier
Om du først kommer igang så er det i hvertfall vanskelig å finne veien ut igjen...
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJaaa... Vofsen min. Eller, "min". |
|
|
|
#7 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierDin vofs Albertine
|
|
|
|
#8 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierSjokolade ja.... Namme.
|
|
|
|
#9 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg gjør ingenting - og det har jeg gjort i hele dag.
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierApropos sjokolade: HVOR får man tak i Lindts Lindor, bortsett fra i tax-free-butikker? :desperat: Helst de med fire sorter i en boks. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg hadde også en sjokolade. :savner: |
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierKonstaterer at det ikke er bra for vekta mi å bevege meg inne på FP. :sukke: Jeg var fornøyd og blid og hadde ikke hunger på noe, før jeg bevet meg inn i denne tråden. Nå har jeg lyst på både ribbe og brunsaus og riskrem ( man assosierer jo |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greier
Og nå er jeg i gang....
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg har ikke sjokolade. Derimot har jeg spist et bittelite stykke med ribbe til middag. Uten noe som helst ved siden av - bare ribbe. Nå gulper jeg fettsmak og er strålende fornøyd. Og når jeg blir så mett som dette av 130 gram så lurer jeg på hvorfor i alle dager jeg kjøper mange kilo ribbe til jul. |
|
|
|
#20 |
|
flisespikker
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierEr det her jeg skal fortelle om desserten vi nettopp spiste, laget etter Podens spesifikasjoner? Det var kuler av vaniljeis, smørstekt banan, hjemmelaget sjokoladesaus (70 % kokesjokolade blandet med matfløte) og bringebær. Nå er jeg veldig, veldig mett. (Poden, enda han egentlig ikke er helt i form, spiste to porsjoner.
|
![]() |
| Emneord |
| marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade |
|
|