Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-10, 10:34   #281
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Du har sikkert lagt øredobbene på et lurt sted, ming.

Jeg hadde nemlig et smykke jeg var litt redd for skulle bli borte en gang jeg flytta, så det la jeg på et lurt sted. Jepp - det stedet var så lurt, at det smykket, det så jeg ikke igjen på de neste bortimot ti årene.

Gammel 26-01-10, 10:49   #282
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg tror deg ikke. Jeg tror at du er så nesegrus fortvilet over å ha opprørt en hel bataljon FP-ere at du har kokt sammen en lite plausibel forklaring bare for å berolige hordene. Fordi du er så snill. Men, jeg tror deg ikke.

Gammel 26-01-10, 11:16   #283
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Jeg er redd mine evner kun strekker seg til organisk materiale. Ellers skulle jeg gjerne ha hjulpet deg, altså!

Da tror jeg ikke TVNorge er interessert.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg hadde nemlig et smykke jeg var litt redd for skulle bli borte en gang jeg flytta, så det la jeg på et lurt sted. Jepp - det stedet var så lurt, at det smykket, det så jeg ikke igjen på de neste bortimot ti årene.

Gidder ikke vente ti år på å finne de nye, fine øredobbene mine... Men du har nok helt rett. Jeg pakket dem nok på et lurt sted. Men hvor?

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 11:19   #284
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Det var nok slik du tenkte da du la fra deg margarin-pakka også.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 11:29   #285
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg finner ikke skinnhanskene mine. Jeg vet jeg tok de med meg ut fra bilen forrige lørdag fordi de var så skitne (hadde havnet på gulvet), men jeg finner de ingen steder i huset.
Kanskje lånerene har vært her også? Eller jeg har lagt de på en lur plass?

Gammel 26-01-10, 11:52   #286
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Gammel 26-01-10, 12:42   #287
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Hvem var så synsk at de laget emneordet etter hvor margarinen lå?

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 14:03   #288
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 312
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg er nesten litt lei meg for at smøret er funnet.

Enig!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 14:05   #289
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Dæven - creepy!

Gammel 26-01-10, 14:21   #290
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

det var ikke meg

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 16:28   #291
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teoretica, her.

Å herreguuud, så deilig det var å få et svar på dette mystiske fenomenet.

Takk til Inagh for god underholdning.

Signerer!

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 17:32   #292
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg tror Inagh har klaget over for lite ækksj'n på FP, og så har Inaghmannen hacket seg inn og spilt oss et puss.

Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 21:59   #293
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Og det emne-ordet har stått her før avsløringen. Og som eneste emne-ord. Tilfeldig? Neppe.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 22:07   #294
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå må jeg finne en annen unnskyldning for å ikke rydde og vaske i leiligheten. Du kunne ikke vente et par dager til med å fine det, liksom?

Gammel 26-01-10, 22:15   #295
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Siden margarinen ikke var der, ligger nok øredobbene til Ming sammen med skjeene.

Gammel 26-01-10, 22:30   #296
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Må nok skuffe deg der, Stompa. Ikke i bestikkskuffen, altså. Har jeg skjeer noe annet sted, kanskje?

Gammel 26-01-10, 22:34   #297
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Du får spørre han Grinius Lydevartsen i Tyttebærbotn.

Gammel 26-01-10, 22:36   #298
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Standard

Ja, jeg får ta en telefon. Eller kanskje det er nok med litt tankeoverføring?

Gammel 26-01-10, 23:57   #299
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Hadde du koffert, Ming? Den lille tøylomma som er i enhver koffert men ikke kan brukes til noe fornuftig - der er de!

Godt du fant smøret, Inagh!

Gammel 27-01-10, 00:45   #300
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Godt det ble en løsning her, selv om jeg er litt usikker på sannhetsgehalten i svaret. Jeg tror bare Inagh ble lei av å lete og oppdatere her jeg!

Ming: De ligger i en lomme på en bukse du ikke bruker lenger, og kommer til å dukke opp om 5 år når du rister lett på den for å brette den pent sammen og putte den i en UFF-kontainer. :datapunkt:

Emneord
skyll-brett-stapp

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.