Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-08, 12:02   #301
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

12 billetter til Albena i Bulgaria to uker i september.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 03-01-08, 12:17   #302
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.715
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

12 billetter til Albena i Bulgaria to uker i september.

Ser for Fusilli, fusillimannen og de ti fusillibarna....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 03-01-08, 12:20   #303
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.930
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

5 stykk billetter til Sunwing Resort og Spa Side beach ligger her for 2 uker i juli/august! Deilig!!!

Ble det det hotellet på dere også til slutt. Deilig å ha fått bestemt seg tenker jeg. Samme som oss, bare vi drar i begynnelsen av juni.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 03-01-08, 12:22   #304
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ser for Fusilli, fusillimannen og de ti fusillibarna....

Litt av et skrekksenario

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 03-01-08, 12:38   #305
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

2 uker bulgaria i sommer! Har ikke reist på slik "syden" tur siden 1999! Det blir gøy.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv  
Gammel 03-01-08, 15:32   #306
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.942
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

3 uker på Filippinene. Avreise 3. februar. Jippi!

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv  
Gammel 03-01-08, 15:34   #307
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Lite eksotisk her i gården ja, det eneste som venter på meg er en tur med jobben til Strømstad på kick off.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv  
Gammel 07-01-08, 20:00   #308
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.990
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

1. juli reiser vi til Mallorca, Alcudia med Sunwing.

20. februar reiser jeg og guttene til Bergen på vinterferie hos mormor.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå  
Gammel 08-01-08, 15:49   #309
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Gjelder mulige billetter?
- i såfall melder jeg inn billett til OL i Beijing, men den er ikke landet 100%, altså!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv  
Gammel 08-01-08, 15:52   #310
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Jentetur med en venninne til Furniture Fair i Stockholm i februar!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 09-01-08, 08:58   #311
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.798
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Ååå- så heldig du er. Pittelitt misunnelig, må jeg bare si

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Gjelder mulige billetter?
- i såfall melder jeg inn billett til OL i Beijing, men den er ikke landet 100%, altså!

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 13-01-08, 19:57   #312
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Jentetur til London i mai!!

Krem er ikke aktiv  
Gammel 13-01-08, 19:59   #313
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Stavanger i februar med mannen og ett vennepar.
Danmarkstur i påsken med mann og barn.DanParc Rønbjerg.Det blir tredje året vi reiser dit.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 14-01-08, 17:41   #314
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Jeg og min kjære reiser helt alene, bare for oss selv, uten barn, helt veldig alene til Samos til våren.

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv  
Gammel 14-01-08, 17:48   #315
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Romantisk tur til Paris for mannen og meg i mai. Vi hadde aldri noen bryllupsreise, så dette er den forsinkede varianten. Vår første tur helt alene og jeg både gruer og gleder meg. Gruer meg til å reise fra jentene i flere dager.

Trolljenta25 er ikke aktiv  
Gammel 14-01-08, 18:01   #316
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Color Magic bare jeg og mannen neste uke

__________________
Snuppelurene 01 og 05
Lillebror 16/7-08

Helle er ikke aktiv  
Gammel 14-01-08, 18:17   #317
Morten77
erfaren kaffetrakter:)
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lier
Innlegg: 9
Morten77 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Malaika, her.

Color Magic bare jeg og mannen neste uke


Kjempemisunnelig......
Jeg vil også på tur......

Morten77 er ikke aktiv  
Gammel 14-01-08, 18:21   #318
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.730
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Dette året har vi mange billetter i skuffen.

Thailand i februar, London i mai, Barcelona i juni, Vesterålen i juli og Italia i august.
Gleder meg villt og hemningsløst! Barna er med på langturene, ellers er det mannen og jeg som skal reise.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv  
Gammel 14-01-08, 20:38   #319
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.973
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Nå er nesten hele året planlagt....:
Gran Canaria med min mor og LilleVenn i slutten av januar.
Jentetur til Riga i februar.
Langweekend til Danmark (Legoland) 1. mai helgen.
Langweekend til Praha med LilleVenn og LøveMannen i juli.
To uker til Thailand med LilleVenn og LøveMannen i august.

Mye å glede seg til

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 14-01-08, 20:42   #320
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Familie og vennetur til Grand Canaria i februar 2 uker

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no