|
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11Jeg har bestilt topper og kjole fra Esprit. Og en annen kjole som var så billig.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 08-04-11 kl 12:19. |
|
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11Disse skoene fra Vagabond, bare i en gråaktig farge. Utrolig gode å gå i.
|
|
#5 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11
|
|
|
|
|
#6 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11Da har jeg bestilt Hunter Carnaby Boa! Gleder meg til de kommer
|
|
#8 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11Ramla skikkelig utpå netthandling ein lørdag morgen....
|
|
|
#9 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11Snille mannen prøver å smiske etter å ha ertet oss med solbrenthet og ubegripelig brunfarge etter utenlandsjobbingen, og mener jeg trenger regnkåpe og støvler. Sort regnkåpe og støvler er på vei til meg uprøvd. Aner ikke hvordan de er. Håper jeg ikke angrer. Mannen stemte nemlig for den i rødt. |
|
|
|
|
#11 |
|
Borte
|
De er kjøpt på skoringen. Det er Vagabond og de har dem for eksempel på Brandos.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 09-04-11 kl 22:13. |
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11Vel - litt mer shopping har det visst blitt. Sist redigert av Left : 09-04-11 kl 01:16. |
|
|
#14 |
|
Fortynnet
|
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11Fine sko og briller Kasia. |
|
|
|
|
#15 |
|
Borte
|
Nei, det er Fly London. De forrige jeg la ut var Vagabond.
|
|
#17 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11Ingen hatt, men denne tunikaen fra Line of Oslo. |
|
|
|
|
#18 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11Jeg har vært på Oslotur og kjøpt kjole og sko
|
|
#19 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11Jeg var i Køben i helgen og kom over denne nydelige kjolen som jeg kan gå i. Den er helt nydelig å ha på.
|
|
#20 |
|
intro
|
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11Trondheimstur med ca. 3 shoppingminutter til rådighet - rasket med meg en kjole fra en nydelig butikk i Olavskvartalet, fra Blutsgeschwister:
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 11-04-11 kl 01:18. |
|
|
![]() |
|
|