Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 22:21   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Snakk for deg selv, jeg har ikke blind tillit til noen. HPs tråd forvirret meg om mulig mere.

Blind tillit? Det høyres fordummende ut. Bakgrunnen for at eg skreiv det eg skreiv er rett og slett at desse rundene var så heftige for en måned sida og så fekk vi ro igjen. Da tolke eg det dit at dei som er her VIL vere her. Å gulpe opp igjen dette med ujevne mellomrom er i mine auer barnslig. For kva i all verda er agendaen?

Gammel 12-11-12, 22:28   #2
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Blind tillit? Det høyres fordummende ut. Bakgrunnen for at eg skreiv det eg skreiv er rett og slett at desse rundene var så heftige for en måned sida og så fekk vi ro igjen. Da tolke eg det dit at dei som er her VIL vere her. Å gulpe opp igjen dette med ujevne mellomrom er i mine auer barnslig. For kva i all verda er agendaen?

Tussa det er du som sier ting som

Sitat:

....berre respektere at vi som er her har tillit til forumleiinga og kjem til å bli her?

Du er ikke "vi som er her". Du er deg, du snakker ikke for oss alle. Blind tillit er fordummende, det har du rett i, men når en går ut og sier en har tillit i en sak uten å ha langt mere innsikt enn det jeg (og sansynligvis også du har) så er det noe dumt.

Je har følt avmakten en som bruker kan ha mot det som kan oppfattes som overgrep på et forum, og dersom det som kommer frem her er sant, så er jeg veldig skuffet. Ikke overasket, men skuffet.

Maz er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:31   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tussa det er du som sier ting som

Du er ikke "vi som er her". Du er deg, du snakker ikke for oss alle. Blind tillit er fordummende, det har du rett i, men når en går ut og sier en har tillit i en sak uten å ha langt mere innsikt enn det jeg (og sansynligvis også du har) så er det noe dumt.

Je har følt avmakten en som bruker kan ha mot det som kan oppfattes som overgrep på et forum, og dersom det som kommer frem her er sant, så er jeg veldig skuffet. Ikke overasket, men skuffet.

Da peike eg både opp og ned på tidligare innlegg av meg. La gjerne ver å ha tillit men slutt for all del å sutre om det når denne tråden vise at vi er mange som er lei, lei, lei av kjeklinga.

Gammel 12-11-12, 22:26   #4
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Snakk for deg selv, jeg har ikke blind tillit til noen. HPs tråd forvirret meg om mulig mere.

Enig i den. Jeg stoler verken mer eller mindre på forumledelsen her inne enn andre steder -verken før eller nå. De gjør helt sikkert like mange teite ting som alle andre.
Men denne tåkelagte kranglingen om alle unevnlige både folk og saker er fjortis.
Internett er internett. Deal with it.

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:17   #5
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må le Jeg skjønner at jeg sikkert er nokså alene om det men Gud hjelpe meg rett dette har jo bikket over fra drama til parodi for lenge, lenge siden..

Ulvefar; Jeg tipper forumledelsen er passe irritert på den gjeldene moderatoren for alt trøbbelet hun har rotet dem opp i, mulig jeg tar feil men jeg tror uansett ikke at dette kommer frem i plenum med det første.

Apple; Han er jo en prins.

Shit happens, si noen stygge ord og legg det bak dere. Om man skal begynne å fordele skyld så er det sikkert nok av gråsoner å ta av i denne saken som i så mange andre..

Gammel 12-11-12, 22:21   #6
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Og jeg lurer fremdeles på om noen admin-ere kan bekrefte at utestengelsen er på livstid, eller om informasjon om dette er noe man mener er klassifisert.

HVIS utestengelsen er på livstid: Er det noe brukeren kan gjøre for å komme tilbake igjen?

(Vil fremdeles sitte i ring og holde hender.)

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:24   #7
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Ok, kan man sette advarseltegn på alle tråder som skal omfatte dette grumset nå fremover så jeg slipper å gå inn å lese dem. For det første er jeg nysgjerrig av natur og skjønner ikke noe og for det andre så blir jeg deppa av all kranglingen.

(Setter seg ned og holder hender med Lille meg)

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:29   #8
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Sjølvsagt er tillit dynamisk. Men om en er her no så vil eg forutsette at en har tillit no og tenker at denne står vi av.

Gammel 12-11-12, 22:31   #9
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sjølvsagt er tillit dynamisk. Men om en er her no så vil eg forutsette at en har tillit no

Med tanke på at mange driver og sletter innlegg, så ser det for meg ut som om man nettopp ikke har tillit til ledelsen. Men man har likevel ikke nok mistillit til at man oppretter seg et annet og nytt forum og forsøker å dra folk dit.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:33   #10
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Med tanke på at mange driver og sletter innlegg, så ser det for meg ut som om man nettopp ikke har tillit til ledelsen. Men man har likevel ikke nok mistillit til at man oppretter seg et annet og nytt forum og forsøker å dra folk dit.

Hvordan vet du det? Om det ble/blir opprettet et nytt forum, blir det vel neppe annonsert her inne?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:16   #11
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjølvsagt er tillit dynamisk. Men om en er her no så vil eg forutsette at en har tillit no og tenker at denne står vi av.

Da peike eg både opp og ned på tidligare innlegg av meg. La gjerne ver å ha tillit men slutt for all del å sutre om det når denne tråden vise at vi er mange som er lei, lei, lei av kjeklinga.

Nå gjør jeg muligens akkurat det du sier jeg ikke får lov til, men lar jeg meg kneble? Nei! (ikke at du har prøvd, det bare hørtes så flott ut)

Jeg må si jeg blir pisse sur når folk ikke tror jeg (man, en, noen) er i stand til å ha to tanker i hodet på en gang.
Jeg har vært med her på fp siden dag 1. Jeg var nr. 17 inn her eller noe sånt. Jeg hadde det første julebordet hjemme hos meg. Jeg har truffet mange flotte folk. Jeg har faktisk vært med å bygge dette forumet, jeg og. Dette forumet har vært med meg på bortimot de største gledene og hvertfall de største sorgene i livet mitt. Jeg har mange, mange gode venner her inne. Det er ikke en arena jeg uten videre slipper taket i.
Samtidig er den utestengte en av mine nærmeste og beste venninner. Og jeg kommer til å fortsette å være hennes venninne uansett, selvsagt gjør jeg det.

Og de to tankene har jeg faktisk tenkt å ha i hodet på en gang!
Men at det at jeg er hennes venninne automatisk gjør meg til en del av en saueflokk som uten videre har "valgt side" uten egne tankeprosesser? Eller at det at jeg er her inne automatisk gjør at man "kan forutsette" noe om hva jeg syntes om hvordan denne saken ble håndtert? (jeg har gitt uttrykk for hva jeg synes om det annenstedshen)
Nope. Det blir tenåringspolemikk altså.

Og jeg tror dette gjelder andre brukere her inne med meg også. Hva er dette stillingskrig-greiene, liksom? Man får ha trua på at folk for det første er i stand til å tenke selv, og for det andre er i stand til å faktisk ha to tanker i hodet på en gang. Og ha respekt for at man kan ha forskjellig oppfatning av saken og være uenige, uten at man er noe dårlig menneske av den grunn.

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:18   #12
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også sklei dere over i fjasing mens jeg skrev

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:21   #13
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:22   #14
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det er bedre med fjas enn alt det andre som står her.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:20   #15
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må si jeg blir pisse sur når folk ikke tror jeg (man, en, noen) er i stand til å ha to tanker i hodet på en gang.
Jeg har vært med her på fp siden dag 1. Jeg var nr. 17 inn her eller noe sånt.

Du var nr 18, og du kan opprette underforumet m^2s tanketank - kun for forumister med mer enn to tanker i hodet på en gang.

Gammel 12-11-12, 22:37   #16
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Eg syns ikkje eg eller andre skal la være. For eg vil absolutt ikkje at dette skal stå uimotsagt.

Gammel 12-11-12, 22:42   #17
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det finnes garantert et nytt forum, du vet bare ikke om det. Ennå. (Ikke jeg heller altså, men jeg er 100% sikker på at det er opprettet.)

007 er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:43   #18
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det finnes garantert et nytt forum, du vet bare ikke om det. Ennå. (Ikke jeg heller altså, men jeg er 100% sikker på at det er opprettet.)

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:49   #19
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Du får nok vite om det, før eller siden. Om det overlever og om det er åpent. Mellomforumet mellom NM og FP var noe traurige greier, og det var ikke åpent for alle, tror jeg. Men så ble det FP og da ble det fart i sakene. Og FP ble et fint forum, mener jeg. Og det er fint ennå.

Og det er jo slik nye forum dukker opp, noen bryter ut fra gamle og oppretter nye. Noen forsvinner, noen blir og så har vi alle et ansvar for hvordan vi er med på å forme de forum vi deltar på/i.

007 er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:51   #20
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Ah, så "de" lufter her hvem som kan hentes over og hvem som ikke er på deres side altså.

Vet ikke, men jeg vedder en 5-er på det.

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg må le. Et nytt forum, for de som Dødelig Fornærmet på forumledelsen i det gamle forumet. Hvor, hvor har jeg hørt dette før?

(Jeg er nr 3 fra venstre. Bak Toffen og Teofelia.)

007 er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:53.