Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg er vakker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-13, 14:38   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er vakker

Opprinnelig lagt inn av Smoothie, her.

Idag er det den 11.12.13 og klokka er snart 14.15.16.

Hva jeg ikke vet!

For bare et minutt siden var det 11.12.13 - 13.37

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 14:40   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

For bare et minutt siden var det 11.12.13 - 13.37

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 14:45   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var litt morsomt, nesten magisk ( ), at Storemor nevnte Kine Hellebust-sangen. Jeg har nemlig hatt en annen sang sunget av Kine Hellebust i hodet hver gang jeg har sett denne tråden (og i minst en halvtime etterpå):

Gammel 11-12-13, 14:46   #4
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg måtte klistre meg inntil skjermen for å klare å lese teksten på det skiltet, men jeg er for dum til å skjønne hva det betyr. Eller for gammel. Og siden jeg er full av PMS, har jeg faktisk lyst å gråte litt nå. Helt ærlig.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 14:34   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Criminal Minds. Glem performance art, dette minner om criminal minds, den TV-serien. Eller kanskje begge deler samtidig.

Gammel 11-12-13, 14:35   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så mange sprutgale mennesker her i verden.

Jeg sitter på en seng av jordbær, den langhåra hvite perseren min er surra godt rundt halsen og boblejakken min av dun fra svaner blir aldri våt av regnet jeg danser i når ...

Nei, jeg får det ikke til. Er ikke gal/dum/virkelighetsfjern nok antageligvis

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 14:37   #7
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg sitter på en seng av jordbær, den langhåra hvite perseren min er surra godt rundt halsen og boblejakken min av dun fra svaner blir aldri våt av regnet jeg danser i når ...

Nei, jeg får det ikke til. Er ikke gal/dum/virkelighetsfjern nok antageligvis

Åjoda, du er godt i gang her...:knegg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 14:37   #8
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har spist risboller OG chips, og har hatt sangen m^2 postet i tråden om fotballfrue på hjernen en stund (tilsynet for høy moral).

Gammel 11-12-13, 14:39   #9
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har spist pepperkaker mens jeg har forberedt undervisning. Så har jeg hatt to timer og nå forbereder jeg morgendagen. Dvs. hjernen arbeider på høygir med fag mens jeg deltar i en helt meningsløs tråd på FP.

Gammel 11-12-13, 14:49   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Jeg har alltid trodd at det betyr "born late" men jeg vet egentlig ikke. : også gæmlis:

Gammel 11-12-13, 14:50   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er vakker og rynkefri når jeg er full og ser meg i speilet. Også jobber jeg med å gjøre folk friske.

På fritiden min gjør jeg folk syke, slik at jeg kan tjene penger på å gjøre dem friske igjen.

Hvorfor har Storemor bare 1 innlegg hele tiden i telleren sin?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 14:51   #12
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tipper at hun er et romvesen. Det hadde i alle fall vært noe.

Gammel 11-12-13, 14:56   #13
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi brukeren bare har postet ett innlegg andre steder i forumet utover aktiviteten her på Skravleforum. Hvor innleggstelleren ikke står på, vettu.

Gammel 11-12-13, 15:06   #14
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

L33t:

http://no.wikipedia.org/wiki/Leet

Ah-datanerdegreier, altså. Figures at jeg ikke hadde snøring.

Gammel 11-12-13, 14:54   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

L33t:

Gammel 11-12-13, 14:56   #16
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller heller http://en.wikipedia.org/wiki/Leet, som har egne avsnitt om språkets morfologi, ortografi og grammatikk.

(Candy: Den dessverre veldig prosaiske forklaringen er at innlegg på Skravleforum ikke telles med.)

Gammel 11-12-13, 14:57   #17
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

L33t:

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 14:55   #18
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi hun bare har ett innlegg utenfor skravlesiden (hvor da innlegg ikke teller).

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 14:59   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg vet det! Storemor har alle innleggene sine utenom ett på skravleforum, og der teller ikke innleggene med!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 15:00   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg tror jeg vet det! Storemor har alle innleggene sine utenom ett på skravleforum, og der teller ikke innleggene med!

Jah, det er kanskje den offisielle forklaringene moddene prøver å konspirere inn i hodene våres, men egentlig...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:04.