![]() |
#301 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler at de som ikke fikk med seg Ingrid Bjørnovs show på TV, "2012 Ouverturen" prøver å få sett det i en evt. reprise eller på nett-TV. Den dama er et musikalsk geni!
![]() |
#303 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler en helg uten planer, pysj til langt på dag, rundstykker med kokt egg, rolig dilling i heimen og en rusletur for å få frisk luft. Og spontanbesøk av venner om kvelden som påfyll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Fartsfantom
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?
Det anbefaler jeg også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Akkurat nå anbefaler jeg en sofabinge foran peisen, der hele hurven kan krype oppi, spise boller, drikke kakao og nikose oss.
![]() |
#308 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å få hjem en 17-åring som har vært på teaterøving siden fredag. Sliten, men høy på teater og egen og andres innsats!
![]() |
#309 |
Fartsfantom
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler denne videoen: http://youtu.be/WUZ9328Wfmo |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler R.O.O.M. gulrotkake til dessert etter en herlig kalvestek-middag. Føler meg som skikkelig husmor i dag!
![]() |
#311 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler "En sang om is og ild"-bøkene (Game of Thrones). |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å ikke ha så mange planer hele tiden. Hvis flere følger den anbefalingen kan det hende jeg slipper ringe 7 venninner uten å få napp neste gang jeg ønsker å finne på noe uten å ha booket tid flere uker i forveien..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å ta med barnet sitt på kino og spise pizza hjemme etterpå!
![]() |
#316 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å ha en snill mann som uoppfordret tilbyr fotmassasje til sin småsyke kone.
![]() |
#317 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å bli bedt på middag hos en mamma som er superflink til å lage mat. Og så anbefaler jeg eplekake og gamle fotoalbum til dessert.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å legge seg samtidig med barna i huset innimellom, og dermed være uthvilt så tidlig at man kan gjøre noe for seg selv før dagen og verden starter.
![]() |
#319 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å starte uken med litt norsk godlyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler starte dagen med trening, om man har mulighet, det er skikkelig deilig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|